Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid
[quote="Arepol"]Bij Niewerkerk A/d IJssel werd ik wel afgetroefd op terreinkennis [/quote]
Das waar! Daar zat een mooi knikje in de weg waar Serge de vrije doorgang blokkeerde. Helaas heb ik er geen foto van. Van de sprintjes die ik won heb ik uiteraard geen foto's :rolleye:
Das waar! Daar zat een mooi knikje in de weg waar Serge de vrije doorgang blokkeerde. Helaas heb ik er geen foto van. Van de sprintjes die ik won heb ik uiteraard geen foto's :rolleye:
Als je nou wat minder taart gegeten had, dan had je vandaag waarchijnlijk meer punten gepakt:P
Rondje van net geen 80km vanmiddag, begon met lichte motregen maar eindigde droog (wel een hele vieze fiets)
Zutphen, Voorst, Klarenbeek, Lieren, Beekbergen, Hoenderlo, Ugchelen, Apeldoorn, Loenen, Laag Soeren, Leuvenheim, Brummen, Zutphen.
De veluwe blijft toch erg mooi, zelfs met wat grijzer weer.
Zutphen, Voorst, Klarenbeek, Lieren, Beekbergen, Hoenderlo, Ugchelen, Apeldoorn, Loenen, Laag Soeren, Leuvenheim, Brummen, Zutphen.
De veluwe blijft toch erg mooi, zelfs met wat grijzer weer.
[quote="andromeda"]Dat taarteten viel nog wel mee, Arepol is gewoon te snel . Maar het is geen schande om een sprint van hem te verliezen, het merendeel legt het af tegen hem denk ik.[/quote]
Ik had het ook niet gewonnen hoor:P
Ik had het ook niet gewonnen hoor:P
Maar jij eet dan wel weer teveel taartjes, zie ik op je blog
met al die trainingen bergop heb ik dat wel verdiend:P Ik hoef dan ook niet te sprinten:D