Pagina 42 van 670
Geplaatst: 30 jan 2011 11:04
door rbr
Geen idee. Heb niet gezocht bij andere merken naar type carbon. Constructie en gebruik heeft natuurlijk ook een grote invloed. Dit frame is het enige wat echt dicht in de buurt komt waarvan je de types carbon kent (?).
Type carbon van de pina's zou je moeten leggen naast deze tabel om de stelling van ifalco te onderbouwen
Geplaatst: 30 jan 2011 11:21
door daniel1975
Kan idd goed vergelijken heb echte pina prince gehad, ook nog een fp3. Kan nu al zeggen dat de fp3 een stuk minder is dan de chinees. De echte prince zal 150 gram lichter zijn maar dat merk je niet zo.
Bedoel je deze stelling?
Die zou best eens waar kunnen zijn hoor. De FP3 is zeker niet het beste Pina frame, gewoon een middenmotor.
En dat de echte Prince 150gr lichter is merk je niet. Een Addict met een Ritchey Comp stuur/pen/zadelpen ipv een WCS carbonlogic setje merk je die 150gr ook niet.
Type carbon is helemaal niet zo relevant; het is wat ze er mee doen/verwerken.
Geplaatst: 30 jan 2011 11:25
door arjan916
Behalve de roep om een deugdelijke frametest, ben ik langzaamaan ook wel geinteresseerd naar ervaring van bijkomende onderdelen zoals , stuurpennen, sturen, cranks en TT sturen, de laatste twee heb ik overigens nog niet gezien.
Verder vraag ik me af of er iemand al eens een aanbieder heeft gevonden die custommade items aan aanbiedt. En daarmee bedoel ik het maken van onderdelen waarvan jij de maat opgeeft.
Het lijkt me een interessante optie om een custommade TT stuur te laten maken uit 1 stuk.
uiteraard hangt daar een hoger prijskaartje aan omdat de mal verandert moet worden.
En niet om een merk discussie te voeden, maar als vergelijk bedoel ik dan een Walser stuur tegen een standaard Profile / Pro / Easton stuur. Een Walser kun je tenslotte ook custommade kopen, dus waarom geen Chinees.
Geplaatst: 30 jan 2011 12:30
door daniel1975
Dubbelpost verwijderd, zelfde oproep als Mackers.
Geplaatst: 30 jan 2011 12:42
door dave73nl
Mij ontbreekt het nog steeds de moed om te bestellen...
Ik heb al niet zoveel geld voor deze hobby te besteden en als het dan ook nog een gok is of er nog kosten bij komen maakt dat de geld beheerster van Huize Dave niet gelukkig...
Geplaatst: 30 jan 2011 14:56
door greenmango
In het rijtje domme vragen deel 1: hoe post je hier een foto??
Via attachment invoegen lukt het niet
thx
Geplaatst: 30 jan 2011 14:59
door wevergo
greenmango schreef:In het rijtje domme vragen deel 1: hoe post je hier een foto??
Via attachment invoegen lukt het niet
thx
IMG regel kopiƫren en in de tekst plaatsen.
Geplaatst: 30 jan 2011 15:01
door jaapieo
greenmango schreef:In het rijtje domme vragen deel 1: hoe post je hier een foto??
Via attachment invoegen lukt het niet
thx
Als je naar een uploadsite als imageshack.uk gaat en op upload foto klikt resize je de foto door "for messageboards" aan te vinken en klik je op upload, je kopieert de directe link naar de foto en plaatst hem op het forum tussen [img]linkje [ /img] maar dan zonder de spatie
Succes!
Geplaatst: 30 jan 2011 15:18
door jsparie
Iemand nog leuke verhalen of nieuwe foto's van frames en/of fietsen vanuit China ???
Geplaatst: 30 jan 2011 15:24
door jaapieo
Zal even een paar foto's gaan schieten van iets dat ik nog niet gedeelt heb, zal zometeen wat posten
Geplaatst: 30 jan 2011 15:41
door rbr
Ik ben erg benieuwd wat Daniel bijvoorbeeld gaat vinden van zijn chinees frame. Tijdens Veenendaal-Veenendaal was hij overtuigd van het grote verschil tussen een chinees frame en een goed merk frame.
Geplaatst: 30 jan 2011 16:46
door daniel1975
rbr schreef:
Ik ben erg benieuwd wat Daniel bijvoorbeeld gaat vinden van zijn chinees frame. Tijdens Veenendaal-Veenendaal was hij overtuigd van het grote verschil tussen een chinees frame en een goed merk frame.
Dat ben ik nog steeds
Maar zelf rijden = weten. Voorlopig niet hoor, maar in de zomer komt er denk ik wel een Chinarello. Eerst mijn huidige 2e frame netjes zien te verkopen.