Forumlid gespot
- plantagenet
- Forum-lid
Gelukkig staat de auto er gedeeltelijk vóór
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Amro gespot bij de regiocross vandaag.
-
- Forum-lid
Gisteren bij mij thuis Daimond (Klaus) met zijn winterfiets. Een fraaie Benotto!
Campagnolo shifters en achterderailleur, Shimano voorderailleur en crankstel, SRAM ketting en cassette, en alles werkt!
Campagnolo shifters en achterderailleur, Shimano voorderailleur en crankstel, SRAM ketting en cassette, en alles werkt!
[quote="BianchiSL3"]Gisteren bij mij thuis Daimond (Klaus) met zijn winterfiets. Een fraaie Benotto!
[/quote]
Inderdaad gisteren bij onze welbekende FIETSPROJECTENGOEROE:D(kolere wat een woord) sleutel-les gehad was weer zeer leerzaam en gezellig:)en zeer blij was een bekend forum-familielid (doet ze anders nooit Femke )ze zat met de snufferd zowat in mijn fietsie:D.
Zoals Hans al schrijft een allegaartje mbv een ander alom bekend forumlid hier het Sram materiaal aangegeschaft(Andromeda)de Campashifters+achterderr van Hans de voorderr+cranckstel Shimi spul zat al op mijn winter/slecht weerfiets(low budged projectje).Al met al toch geslaagd dus binnenkort maar weer op het stalen ros,kan de Bianchi nog lekker in de warme en droge stal blijven:).
Hans,Els,jongens en Femke bedankt voor gastvrijheid en gezelligheid:):)
gr der :D:D
n.......s.
PS:Hans is ook weer voorzien van wat materiaal voor misschien tzt een of ander projectje,hij houd jullie wel op de hoogte:D:D
[/quote]
Inderdaad gisteren bij onze welbekende FIETSPROJECTENGOEROE:D(kolere wat een woord) sleutel-les gehad was weer zeer leerzaam en gezellig:)en zeer blij was een bekend forum-familielid (doet ze anders nooit Femke )ze zat met de snufferd zowat in mijn fietsie:D.
Zoals Hans al schrijft een allegaartje mbv een ander alom bekend forumlid hier het Sram materiaal aangegeschaft(Andromeda)de Campashifters+achterderr van Hans de voorderr+cranckstel Shimi spul zat al op mijn winter/slecht weerfiets(low budged projectje).Al met al toch geslaagd dus binnenkort maar weer op het stalen ros,kan de Bianchi nog lekker in de warme en droge stal blijven:).
Hans,Els,jongens en Femke bedankt voor gastvrijheid en gezelligheid:):)
gr der :D:D
n.......s.
PS:Hans is ook weer voorzien van wat materiaal voor misschien tzt een of ander projectje,hij houd jullie wel op de hoogte:D:D
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hebben ze allemaal een petje op met hun forumnaam of zo? Of ken je ze allemaal via een andere weg?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ja, ja, 19 maart staat al op de kalender! (Zuid-Limburg)
Gespot in Sint-Michielsgestel bijna aan de meet.Niet echt tevreden zo te zien.
[img=http://img29.imageshack.us/img29/9637/sunitram01.jpg]
[img=http://img29.imageshack.us/img29/9637/sunitram01.jpg]
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen