Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

ironpete
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:42

ironpete 28 feb 2007 10:44

Ja idd de Kebel is ook een pak mooier in het echt
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

mati948
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:22

mati948 28 feb 2007 15:16

Ja vindt ik ook persoonlijk (ik weet voorwat ik spaar ) hij is echt veel mooier dan op de site ik denk dat ik ook de gewone carbon kleur houdt (ik heb het over de kebel die ik bij mijn fietswinkel heb zien hangen !)
Spijtig ga ik nog tot de zomer moeten wachten op mijn sgat  
 

deklaas
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 sep 2006 22:24

deklaas 28 feb 2007 22:33

Quote: Origineel geplaatst door mati948 op 28 Februari 2007
Ja vindt ik ook persoonlijk (ik weet voorwat ik spaar ) hij is echt veel mooier dan op de site ik denk dat ik ook de gewone carbon kleur houdt (ik heb het over de kebel die ik bij mijn fietswinkel heb zien hangen !)Spijtig ga ik nog tot de zomer moeten wachten op mijn sgat


hopelijk blijf je ons niet vervelen met allemaal "zinnige" berichten totdat je je colango / kuota gekocht hebt

k.i.s.s.passe
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 feb 2007 21:11

k.i.s.s.passe 28 feb 2007 23:08

ik heb mezelf een een kebel aan geschaft welke groep zou ik er op platsen? ik dacht aan een veloce

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 feb 2007 23:25

Quoten: Origineel geplaatst door k.i.s.s. passe op 28 Februari 2007

ik heb mezelf een een kebel aan geschaft welke groep zou ik er op platsen? ik dacht aan een veloce


Proficiat met je aanwinst!
Ik zou je dan aanraden even te gaan kijken naar de Veloce Infinite: echt een prachtige zwarte groep. Ik zag onlangs een Kredo met Veloce Infinite, en dat kwam echt prachtig uit.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 mar 2007 00:45

Verdient dat frame niet meer een Centaur of Chorus groep. Zoveel kost een Centaur groep niet meer dan een Veloce groep, het verschil is maar €100 ofzo.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 01 mar 2007 05:47

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 28 Februari 2007

Verdient dat frame niet meer een Centaur of Chorus groep. Zoveel kost een Centaur groep niet meer dan een Veloce groep, het verschil is maar €100 ofzo.


Hoi,
+1
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 01 mar 2007 19:55

kiss is u maar aant plage
hij zet een record groep
 
hoe dat ik dat weet
werk bij zen pa in de fietsen winkel ;)
avia cyclingteam

mati948
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:22

mati948 01 mar 2007 20:46

Ik zal u echt waar aan raden om geen veloce te nemen mijn oom heeft die ook en is er niet tevreden van !Ik ken iemant die met centaur rijdt en hij is er erg tevreden van (de chorus is nog beter veel mensen in onze club rijden daar mee ik in de zomer ook)ps tuurlijk wordt jet een kuota en geen colnago (weet ni meer die dat zij )ik vidnt echt waar dat colnago hun frames oerlijk zijn! DIT IS EE GOEDE RAAD VOOR DE MENS DIE DE VELOCE WILT ANKOPEN MAAR ALS JE NAAR BUGET KIJKT JA DAN KUN JE BETER NIET NEMEN

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 mar 2007 20:49

Wat een onzin een Veloce groep werkt prima, het is alleen allemaal net wat minder mooi dan de duurder groepen. Het is allemaal een tikje zwaarder, minder uitstraling, enz. Als een Veloce groep niet werkt dan ligt dat gewoon aan het vakmanschap van diegene die het heeft geinstalleerd en afgesteld.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 01 mar 2007 20:58

nzin, ik ben zelfs tevreden met de Mirage Groep, is nog lager zelfs als Veloce. Veloce is dik in orde.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 01 mar 2007 21:18

Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 01 Maart 2007


Ik zal u echt waar aan raden om geen veloce te nemen mijn oom heeft die ook en is er niet tevreden van !Ik ken iemant die met centaur rijdt en hij is er erg tevreden van (de chorus is nog beter veel mensen in onze club rijden daar mee ik in de zomer ook)ps tuurlijk wordt jet een kuota en geen colnago (weet ni meer die dat zij )ik vidnt echt waar dat colnago hun frames oerlijk zijn! DIT IS EE GOEDE RAAD VOOR DE MENS DIE DE VELOCE WILT ANKOPEN MAAR ALS JE NAAR BUGET KIJKT JA DAN KUN JE BETER NIET NEMEN

Mati wat een ontzettende huichelaar ben jij! Maakt mij geen ène reet uit welke fiets jij gaat kopen hoor, maar nog geen 3 weken geleden ging je een Colnago dream HX kopen:QUOTE "
Nog een vraagje welke versnelling zou je voor mij aanraden (ik ben 14 jaar en ik rijdt wedstrijden).  Het mag alles zijn als het maar goed is (niet te duur lieftst)
Nog een vraag als je een complete fiets hebt  (zonder versnelling wel) is er dan alles bij ???? bv zadel wielen , ....
Ik ga de dream hx kopen (mar hoeveel weegt die weet dat iemand?????
En nu ga je opeens beweren dat hun frames oerlelijk zijn!
DIT IS EEN GOEDE RAAD VOOR DE MENS: denk eerst eens na voor je hier wat opschrijft, tot dusver heb ik alleen nog maar onzin van je gezien!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie