Ik heb best genoten van de 150km. Het was de eerste keer, eerder 4x de 250km gedaan. In het begon wat druk (start 9.30) maar verder wel te doen.
Weet iemand hoe het afgelopen is met de valpartij van de Gulpenerberg rond 11.20 ofzo? halverwege de steile kant ging er iemand voor mijn neus over de kop. Heel vreemd, net alsof het voorwiel blokkeerde. Het zag er akelig uit, maar ik zie dit (gelukkig) niet veel.
Een wel amusante valpartij was iemand op de Kruisberg die in slowmotion niet meer vooruit kwam, 45° opzij viel in een zachte grasberm. Zijn blik sprak boekdelen.
Wat kan beter?
-verkeersregelaars na 3LP ontbraken op enkele drukke punten. Erg raar.
-duidelijkere uitleg hoe je de borg terug kunt krijgen
-de 2e post op ongeveer 105km is vreselijk. Ik ben er nog nooit gestopt omdat het er uitziet alsof je 30min nodig hebt om een banaan te kunnen pakken. Veel te druk, kan er geen plek gevonden worden met meer ruimte?
Amstel Gold Race 2011
[quote="pwaverijn"]vanaf volgend jaar wordt er geloot bij wijze van inschrijving.
ben benieuwd hoe ze dat voor ogen zien als je met meerdere mensen wilt fietsen...[/quote]
Loten is in ieder geval een stuk eerlijker.
Het nadeel is inderdaad dat je niet meer (sowieso) met een (compleet) groepje kunt rijden.
ben benieuwd hoe ze dat voor ogen zien als je met meerdere mensen wilt fietsen...[/quote]
Loten is in ieder geval een stuk eerlijker.
Het nadeel is inderdaad dat je niet meer (sowieso) met een (compleet) groepje kunt rijden.
Misschien kun je wel als groep loten, zoals bij de Dolomieten Marathon. Je bent dan allemaal ingeloot of allemaal uitgeloot.
-
- Forum-lid
Of gewoon meerijden zonder nummer en met 40 euro in je zak....