Takkenweer
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Wat een geklaag......
Temperatuur "ietsjes" lager dan normaal, zijn we gelijk klaar met de klimaatverandering
2 weken terug in het kort, nu dan maar even in het lang. Het is in ieder geval droog, ligt geen pekel.
Enne, je kan ook de MTB pakken en lekker beschut in het bos rijden (MTB'en is niet alleen voor de wintermaanden)
Temperatuur "ietsjes" lager dan normaal, zijn we gelijk klaar met de klimaatverandering
2 weken terug in het kort, nu dan maar even in het lang. Het is in ieder geval droog, ligt geen pekel.
Enne, je kan ook de MTB pakken en lekker beschut in het bos rijden (MTB'en is niet alleen voor de wintermaanden)
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die global warming pakt hier sowiso niet zo goed uit. Allemaal gewoon weer een 3.0 V6 om de boel een handje te helpen
Less is bore
Ik heb geen MTB
Was idd het plan om een dikkere auto te kopen wat meer uitstoot heeft want 23 graden met kerst en de BBQ aan zie ik wel zitten
Doe trouwens wel al aardig mee met m`n golf cabrio vqn 1994 waar alleen maar voor de fun mee wordt gereden en een Seat van 2004
Was idd het plan om een dikkere auto te kopen wat meer uitstoot heeft want 23 graden met kerst en de BBQ aan zie ik wel zitten
Doe trouwens wel al aardig mee met m`n golf cabrio vqn 1994 waar alleen maar voor de fun mee wordt gereden en een Seat van 2004
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- plantagenet
- Forum-lid
Mag het ook een 3.4 V6 zijn?daniel1975 schreef:Die global warming pakt hier sowiso niet zo goed uit. Allemaal gewoon weer een 3.0 V6 om de boel een handje te helpen
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Temperatuur en regen maakt me niets uit, maar ben die wind (nog steeds) beu.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ligt eraan waar die in ligtplantagenet schreef:Mag het ook een 3.4 V6 zijn?daniel1975 schreef:Die global warming pakt hier sowiso niet zo goed uit. Allemaal gewoon weer een 3.0 V6 om de boel een handje te helpen
Less is bore
Vanochtend nog een leuk artikel gelezen op NU.nl over dit onderwerp...... Ondanks onze beleving is april 2017 warmer dan gemiddeld.
We zeuren hier om niks, en zijn vergeten dat april niet bepaald een zomermaand is. Ik leerde op school nog: "April doet wat ie wil", en "Aprilletje zoet, draagt vaak een witte hoed".
http://www.nu.nl/weekend/4636935/we-ver ... il-is.html
We zeuren hier om niks, en zijn vergeten dat april niet bepaald een zomermaand is. Ik leerde op school nog: "April doet wat ie wil", en "Aprilletje zoet, draagt vaak een witte hoed".
http://www.nu.nl/weekend/4636935/we-ver ... il-is.html
Ik begin vast te oefenen
.daniel1975 schreef:Het is in bijna heel europa koud. Ik zit momenteel in Brindisi (hak van Italie) en hier was het gisteren 11gr. De locals weten niet wat ze overkomt. Hoort 20+ te zijn nu.
Ik hoop dat die temperaturen in Puglia rap omhoog gaan. Heb toch echt een eerste ritje in het kort in gedachte volgende week.
Vandaag met de kinderen op de fiets op en neer naar Utrecht. Was blij dat ik fleecedekens voor ze had meegenomen.
Ik ga morgen een flinke rit maken en ben van plan redelijk 'winters' gekleed te gaan.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Ik vind het zelfs leuk om hun 2 breed tegen te komen. De ebike zorgt ervoor dat zij lekker een stukje kunnen fietsen met elkaar. Top innovatie wat mij betreft.daniel1975 schreef:Ik gedoog ebikebejaarden direct als ik die andere 4 heb!
Kwestie van prioriteiten
Uiteraard moet ik erg afremmen, bellen wat vaak niet gehoord wordt, heel erg voorzichtig inhalen, maar zeker als het lekker weer is zie ik hun liever op hun ebike dan thuis achter hun tv. Dan hebben zij ook een leuke dag.
Bejaarden op ebikes classificeer ik ongeveer hetzelfde als ouders die met jonge kinderen fietsen. Gewoon extra rekening mee houden en hun plezier en gevoel voor veiligheid niet verpesten. Dus niet met 40+ voorbij scheuren.
Aan de andere kant, wat ik niet gedoog zijn de fietsers die ook bij slecht weer aanwezig zijn en die slingerend met hun smartphone aan het spelen zijn. Bij hun houd ik alleen rekening met mijn eigen veiligheid en plezier en kan ze regelmatig laten schrikken en dit doe ik ook wel vaak expres.