Pagina 42 van 71

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 08 mei 2018 07:39
door Ernie C.
2x gedaan en in beide gevallen vlot geleverd. Ik nog nooit een garantiegeval gehad dussover aftersales kan ik niks zeggen.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 08 mei 2018 17:52
door Lcsmet
Pieter79 schreef: 07 mei 2018 20:29 Iemand ervaring met een complete fiets bestellen bij Evanscycles?
2 Fietsmaten van mij hebben er einde 2016 elk een Cannondale CX fiets in de sales gekocht.
De ene ging probleemloos maar de andere was beschadigd toen die geleverd werd.
deze fiets stak redelijk los in de doos en het voorwiel stak er gewoon los bij.
Na enig heen en weer gemail werd er eerst een (erg) kleine financiële compensatie voorgesteld.
Toen is de fiets teruggestuurd, ging vrij vlot, en is er een andere geleverd die weer slacht verpakt was en beschadigd aan de liggende achtervork. Dan weer wat heen en weer gemail en toch tot een finciële regeling gekomen waar beide partijen zich in konden vinden.

Hou er wel rekening mee dat bij een fiets uit Engeland de remgrepen anders gemonteerd zijn.
Rechtergreep voor de voorrem en de linkergreep bedient de achterrem.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 08 mei 2018 19:46
door Pieter79
Ik zal er nog eens over nadenken.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 09 mei 2018 07:48
door colnagofreak
Lcsmet schreef: 08 mei 2018 17:52 Hou er wel rekening mee dat bij een fiets uit Engeland de remgrepen anders gemonteerd zijn.
Rechtergreep voor de voorrem en de linkergreep bedient de achterrem.
Zo dat is wel even een aandachtspunt en een goede tip, had dit echt niet geweten en mij gerealiseerd dat dit zo is. Is wel eenvoudig op te lossen uiteraard, maar toch.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 09 mei 2018 11:45
door csteenbe
colnagofreak schreef: 09 mei 2018 07:48 Zo dat is wel even een aandachtspunt en een goede tip, had dit echt niet geweten en mij gerealiseerd dat dit zo is. Is wel eenvoudig op te lossen uiteraard, maar toch.
Niet altijd zo eenvoudig, afhankelijk van frame, daar ook het gat van de remkabel die eventueel door de bovenbuis loopt ook aan de andere kant zit...

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 mei 2018 22:39
door Wiliertoerist
Beste Futurumshop,
Waarom worden steeds meer artikelen bij jullie per meerdere (minimale) aantallen aangeboden ?
Ik wil gewoon 1 flesje Boeshield T9 kunnen bestellen bij een nieuwe ketting en wat andere spullen.
Ik ben benieuwd....

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 mei 2018 22:47
door Puffdaddy
Wiliertoerist schreef: 23 mei 2018 22:39
Beste Futurumshop,
Waarom worden steeds meer artikelen bij jullie per meerdere (minimale) aantallen aangeboden ?
Ik wil gewoon 1 flesje Boeshield T9 kunnen bestellen bij een nieuwe ketting en wat andere spullen.
Ik ben benieuwd....
Zal wel met de verzendkosten hebben te maken.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 mei 2018 22:49
door Wiliertoerist
Wanneer je voor bijna 100,00 aan handel wil bestellen...
Dan bestellen we alles elders.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 26 mei 2018 12:56
door Wiliertoerist
Goed opgelost door Futurumshop door de customer service afdeling.
Bij de bestelling kiezen voor snelste verzendmethode + overboeking, vervolgens een berichtje sturen met verzoek het aantal aan te passen.

Daarna ontvang je een nieuwe factuur met Ideal betaal link.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 30 mei 2018 19:53
door Roonie
Heeft iemand hier ervaring met de after sales van BC ?
Ik heb 1,5 week geleden een r8050 groep besteld en nu is die ineens 175 euro goedkoper. Normaliter zou ik zeggen "pech hebben", maar gezien het feit dat het geen klein bedrag is en dat ik zaterdag pas het pakket heb ontvangen wil ik toch eens kijken wat ik kan doen. De groepset zit nog in de doosjes en tot op heden heb ik alleen 5% korting bij de volgende bestelling als aanbod gekregen.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 30 mei 2018 19:58
door Lcsmet
Roonie schreef: 30 mei 2018 19:53 Heeft iemand hier ervaring met de after sales van BC ?
Ik heb 1,5 week geleden een r8050 groep besteld en nu is die ineens 175 euro goedkoper. Normaliter zou ik zeggen "pech hebben", maar gezien het feit dat het geen klein bedrag is en dat ik zaterdag pas het pakket heb ontvangen wil ik toch eens kijken wat ik kan doen. De groepset zit nog in de doosjes en tot op heden heb ik alleen 5% korting bij de volgende bestelling als aanbod gekregen.
Bij Futurum gaan ze daar coulant mee om, een mailtje of ze je alsnog de korting gaan geven of dat je alles zal terugsturen en opnieuw bestellen.
Dan krijg je alsnog de korting. :)

Kijk eens naar de retourprocedure bij BC. Als ze niet snel genoeg reageren op je vraag alsnog alles retourneren en, op tijd, opnieuw bestellen.

Heb snel eens gekeken en 1320 tot 1371 Euro is niet echt zo'n scherpe prijs.
Dan ben je bij WimDeVos in Oosterhout beterkoop af.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 30 mei 2018 20:28
door Wiliertoerist
+1

Hetzelfde ooit gehad met een Gitzo statief bij een foto dozenschuiver.
De dag na aflevering een week durende korting actie (15%).

Zij wilden mij de korting niet geven, dus het statief retour gestuurd en een nieuwe besteld met korting.