Wielerseizoen 2012
Renners staan dan ook niet bekend om hun historisch besef
Maar zonder gekheid: je kan mij niet wijsmaken dat renners werkelijk in elke wedstrijd van A naar B een klassieker zien en dat Boonen, als eindwinnaar van de World Ports Classic, meent dat hij gisteren een klassieker heeft gewonnen.
Maar zonder gekheid: je kan mij niet wijsmaken dat renners werkelijk in elke wedstrijd van A naar B een klassieker zien en dat Boonen, als eindwinnaar van de World Ports Classic, meent dat hij gisteren een klassieker heeft gewonnen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Haha dat is waar, zo zullen ze het waarschijnlijk ook wel zien.
Maar voor Elite/belofte renners heb je bijvoorbeeld de Witte Kruis Classic, Parel vd Veluwe, Groeistad Klassieker, Baronie Breda Classic enz.
Dus zo bedoelde ik het meer!
Maar voor Elite/belofte renners heb je bijvoorbeeld de Witte Kruis Classic, Parel vd Veluwe, Groeistad Klassieker, Baronie Breda Classic enz.
Waarmee we weer terug zijn bij mijn observatie dat het begrip "klassieker" hevig te lijden heeft van devaluatie.evrieselaar schreef: Maar voor Elite/belofte renners heb je bijvoorbeeld de Witte Kruis Classic, Parel vd Veluwe, Groeistad Klassieker, Baronie Breda Classic enz.
Een klassieker krijgt naarmate hij ouder wordt meer en meer waarde. Voor het woord klassieker geldt helaas het tegenovergestelde.
-
- Forum-lid
Eens, overigens wel een opmerking die je later nog toevoegde zag iktimo2.0 schreef:Waarmee we weer terug zijn bij mijn observatie dat het begrip "klassieker" hevig te lijden heeft van devaluatie.evrieselaar schreef: Maar voor Elite/belofte renners heb je bijvoorbeeld de Witte Kruis Classic, Parel vd Veluwe, Groeistad Klassieker, Baronie Breda Classic enz.
Dit is helaas de 'enige' juiste conclusie.timo2.0 schreef:Waarmee we weer terug zijn bij mijn observatie dat het begrip "klassieker" hevig te lijden heeft van devaluatie.
Mooi verwoord!Gastheerg schreef:Een klassieker krijgt naarmate hij ouder wordt meer en meer waarde. Voor het woord klassieker geldt helaas het tegenovergestelde.
...een half zo belangrijke, traditionele wedstrijd??Twiks schreef:Als klassieker al zo lastig is, wat is dan een semi-klassieker
Als je je tegenwoordig als nieuwe wedstrijd 'semi-klassieker' laat noemen moet je dus wel héél weinig voorstellen.
Ik weet het niet, Hoogerland is sowieso geen winnaar maar als knecht en/of vroege vluchter goed te gebruiken. En de vorm leek er ook te zijn gezien zijn grossieren in ereplaatsen achter en in dienst van Leukemans. Aan de andere kant zijn de Druivenkoers en de GP Stad Geraardsbergen het Wk niet.