Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid
- Berichten: 1665
- Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34
Rood en rood is twee.
Als het exact hetzelfde rood is dan zal het mooi zijn... voor een tijdje. Daarna worden die randen onherroepelijk vuil en is het om zeep.
Als het niet exact hetzelfde rood is trekt het ook op niets.
Dus zou ik heel zeker zwart nemen.
Als het exact hetzelfde rood is dan zal het mooi zijn... voor een tijdje. Daarna worden die randen onherroepelijk vuil en is het om zeep.
Als het niet exact hetzelfde rood is trekt het ook op niets.
Dus zou ik heel zeker zwart nemen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Heeft er iemand nog meer problemen met de combi Continental 4000s versie 2 met Farsports carbonwielen?
Het lijkt net of de band net niet goed past in de velg. Er zit constant een bobbel in de band.
Dit ervaar ik niet met de eerste versie van de 4000s.
Het lijkt net of de band net niet goed past in de velg. Er zit constant een bobbel in de band.
Dit ervaar ik niet met de eerste versie van de 4000s.
Hoge druk velglint, de breedte is afhankelijk van de breedte van de velg. Bij mij had ik bijv. 16mm (opgave fabrikant/leverancier) nodig in een 20,5mm clincher. Om deze velgen te gebruiken met tubeless banden heb ik Yellow tape 21mm gebruikt, wat ook weer kan dienen als velglint in geval van een binnenband.SpeedWing schreef:Bedankt voor jullie reacties. Welk velglint gebruiken jullie voor de carbon clinchers?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Bedankt voor je reactie. De velg is aan de binnenkant 16 mm breed. Zie laatste foto op: http://www.wheelsfar.com/road-wheels/cl ... t-336.htmlOrlok schreef:Hoge druk velglint, de breedte is afhankelijk van de breedte van de velg. Bij mij had ik bijv. 16mm (opgave fabrikant/leverancier) nodig in een 20,5mm clincher. Om deze velgen te gebruiken met tubeless banden heb ik Yellow tape 21mm gebruikt, wat ook weer kan dienen als velglint in geval van een binnenband.SpeedWing schreef:Bedankt voor jullie reacties. Welk velglint gebruiken jullie voor de carbon clinchers?
Heb ik dan 16 mm velglint nodig?
- Serge du Temps
- Forum-lid
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 09 sep 2013 22:49
Heb iets soortgelijks ervaren bij mijn velgen van HongFu.wielracer schreef:Heeft er iemand nog meer problemen met de combi Continental 4000s versie 2 met Farsports carbonwielen?
Het lijkt net of de band net niet goed past in de velg. Er zit constant een bobbel in de band.
Dit ervaar ik niet met de eerste versie van de 4000s.
Had 25mm Conti's waarbij het achterwiel niet lekker paste.
De binnenste velgranden waar de buitenband pakt zijn naar mijn idee de boosdoeners.
Wat bij mij werkte was de band op lage druk oppompen en net zo lang duwen/trekken totdat de band goed zat.
Bij mij is de opening van de 20,5mm clincher tussen de velgranden 13mm, daar hoort dus een 16mm velglint bij. Die van jouw blijkt een 23mm clincher te zijn met een breedte tussen de velgranden van 16mm, mijnsinziens hoort hier dus een 18mm velglint bij, maar dat hoort in principe de leverancier/fabrikant (wheewlsfar) aan jouw te zeggen.SpeedWing schreef:Bedankt voor je reactie. De velg is aan de binnenkant 16 mm breed. Zie laatste foto op: http://www.wheelsfar.com/road-wheels/cl ... t-336.htmlOrlok schreef:Hoge druk velglint, de breedte is afhankelijk van de breedte van de velg. Bij mij had ik bijv. 16mm (opgave fabrikant/leverancier) nodig in een 20,5mm clincher. Om deze velgen te gebruiken met tubeless banden heb ik Yellow tape 21mm gebruikt, wat ook weer kan dienen als velglint in geval van een binnenband.SpeedWing schreef:Bedankt voor jullie reacties. Welk velglint gebruiken jullie voor de carbon clinchers?
Heb ik dan 16 mm velglint nodig?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dank je voor de uitleg, zal van de week even kijken of we dit kunnen verhelpen.Serge du Temps schreef:Heb iets soortgelijks ervaren bij mijn velgen van HongFu.wielracer schreef:Heeft er iemand nog meer problemen met de combi Continental 4000s versie 2 met Farsports carbonwielen?
Het lijkt net of de band net niet goed past in de velg. Er zit constant een bobbel in de band.
Dit ervaar ik niet met de eerste versie van de 4000s.
Had 25mm Conti's waarbij het achterwiel niet lekker paste.
De binnenste velgranden waar de buitenband pakt zijn naar mijn idee de boosdoeners.
Wat bij mij werkte was de band op lage druk oppompen en net zo lang duwen/trekken totdat de band goed zat.
- arnoudrace
- Forum-lid
- Berichten: 875
- Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
- Locatie: Delft
Ik heb de set inmiddels uitgebreid met een 38mm voorwiel voor bergen en zeer harde wind. Ook kunnen testen in Zwarte Woud afgelopen week. Moeten remmen op lange afdaling achter langzame auto en dus duurtest: uitstekend doorstaan, ook bij hittevorming.arnoudrace schreef:
Heb deze Yishun's. Zijn goed en blijven goed. 50 mm en superlicht: 1,4kg
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Schitterende fiets @arnoudrace!
Ik heb deze week een 60mm full UD mat carbon clincher achterwiel bij Helin Liu gekocht om mijn setje 38mm wielen uit te breiden. Dit is de eerste keer dat ik zelf iets rechtstreeks uit China bestel. De communicatie verloopt tot nu toe goed. Hoe lang duurt het normaal gesproken, voordat het pakket in NL arriveert? Pakket is verstuurd via EMS.
Ik heb deze week een 60mm full UD mat carbon clincher achterwiel bij Helin Liu gekocht om mijn setje 38mm wielen uit te breiden. Dit is de eerste keer dat ik zelf iets rechtstreeks uit China bestel. De communicatie verloopt tot nu toe goed. Hoe lang duurt het normaal gesproken, voordat het pakket in NL arriveert? Pakket is verstuurd via EMS.
Canyon Ultimate CF SL 2016