Zijn de schijven die bij TRP Spyre remmen worden meegeleverd.jwkeij schreef:Misschien n domme vraag: maar welke schijven zijn dit? Ik vind ze er wel mooi uitzien.
https://www.flickr.com/photos/windcycle ... 761806764/
Wind Cycleworks
Technisch is dat in principe wel mogelijk, maar wel een structurele verzwakking van de chainstay. Kabel moet ook sowieso buitenom langs het brackethuis dus dan maakt het optisch ook niet meer zo veel verschil. Ik doe liever niet teveel concessies aan degelijk en praktisch ten gunste van enkel de 'looks'.ronner schreef:Mooi!
Wat er geen mogelijkheid om de remleiding door de achtervork te leiden?
.
WIND25: Bert's Bikepacking Twentyniner. Een werkpaard voor onverhard langeafstandswerk.
Het hele verhaal op de website: http://windcycleworks.nl/post/157476571 ... er-bert-is
En de complete fotoset op Flickr: https://www.flickr.com/photos/windcycle ... 0554486335
WIND25: Bert's Bikepacking Twentyniner. Een werkpaard voor onverhard langeafstandswerk.
Het hele verhaal op de website: http://windcycleworks.nl/post/157476571 ... er-bert-is
En de complete fotoset op Flickr: https://www.flickr.com/photos/windcycle ... 0554486335
Vind de kleur heel mooi, maar oei wat is hij lelijk sorry - persoonlijke mening.
De geo lijkt niet meer op een normale fiets, zie ik vaker bij je frame's wat ik eigenlijk heel jammer vind want verder is het technisch en qua lakwerk altijd mooi en verzorgd.
Snap de klant betaald en bepaald maar een iets moderner uitstraling aan je frame's zal je commercieel helpen, mits je dat natuurlijk wilt.
Bedoel het als opbouwende kritiek, no offence!
De geo lijkt niet meer op een normale fiets, zie ik vaker bij je frame's wat ik eigenlijk heel jammer vind want verder is het technisch en qua lakwerk altijd mooi en verzorgd.
Snap de klant betaald en bepaald maar een iets moderner uitstraling aan je frame's zal je commercieel helpen, mits je dat natuurlijk wilt.
Bedoel het als opbouwende kritiek, no offence!
YFood !!!
- Vieux chnoque
- Forum-lid
- Berichten: 613
- Lid geworden op: 25 jan 2014 10:23
- Locatie: STEYL
Er zit veel vakmanschap in, dat is te zien. Maar harmonieus kan ik het niet vinden. Maar als de opdrachtgever tevreden is, waarom niet.
Bart loopt alleen het risico van een bouwer van freak fietsen te worden.
Bart loopt alleen het risico van een bouwer van freak fietsen te worden.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Bart bouwt fietsen zoals de klant dat wilt. Alle keuzes zijn mi heel bewust gemaakt. Zie ook de altijd uitgebreide artikelen op deze website. Het zijn lang niet altijd fietsen die ik zou willen hebben, maar ik ben er 100% van overtuigd dat Bart ook de fiets kan bouwen die bij mijn wensen past.
Kortom, wat mij betreft..Doe zo voort!
Kortom, wat mij betreft..Doe zo voort!
Volgens mij vatten de laatste 2 reacties de situatie al goed samen. Dit is gewoon een XXL toerfit en geen racer. Dat in combinatie met een aantal technische en praktische overwegingen en de wensen van de klant resulteert in het uiteindelijke ontwerp. En de klant is daar inderdaad erg blij mee.
Als dit frame al kwalificeert als 'freakframe' dan ben ik benieuwd naar de reacties op de fiets die ik nu aan het opbouwen ben Misschien moet ik een aparte lijn beginnen onder de naam 'FREAK' ?
Maar verder geen zorgen. Er komen ook weer een paar 'normale' frames aan. Helemaal normaal geproportioneerd, hip, modern en verantwoord!
Als dit frame al kwalificeert als 'freakframe' dan ben ik benieuwd naar de reacties op de fiets die ik nu aan het opbouwen ben Misschien moet ik een aparte lijn beginnen onder de naam 'FREAK' ?
Maar verder geen zorgen. Er komen ook weer een paar 'normale' frames aan. Helemaal normaal geproportioneerd, hip, modern en verantwoord!
Zit zomaar wat door dit onderwerp te scrollen, optie: stalen/cunifer remleiding door het frame leggen, hardsolderen, warteltjes aan de einden en korte remslangetjes naar remklauw en handel.bartv schreef:Technisch is dat in principe wel mogelijk, maar wel een structurele verzwakking van de chainstay. Kabel moet ook sowieso buitenom langs het brackethuis dus dan maakt het optisch ook niet meer zo veel verschil. Ik doe liever niet teveel concessies aan degelijk en praktisch ten gunste van enkel de 'looks'.ronner schreef:Mooi!
Wat er geen mogelijkheid om de remleiding door de achtervork te leiden?