Giro 2016
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Mooi voor 'm dat ie dit nog kan meemaken op z'n oude dag!sjoerdth schreef:De Tank die het peloton geselt op een klimmetje, prachtig om te zien
Ja heerlijk he, dat stealth erachter sneaken, de invisible man.mrcoffee schreef:TRENTIN! Hoe doet hij dat joh! Moser was volkomen overrompeld.
En Kruijswijk heeft de bult weer gehad.
Helaas te laat thuis om veel te zien van de etappe maar dat heb ik nog net wel gezien.
Veni. Vidi. Fietsie.
In haar enthousiasme had mijn vrouw het vandaag over Steven " Kruidvat" ipv. Kruijswijk.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dit is volgens mij een foto uit stage 13. Maar ik zou dan weer niet weten welke wielen dit precies zijn (zit niet zo in de shimano wielen) al lijkt er inderdaad Dura Ace op te staan.mackersv2.0 schreef:Weet je dat zeker, het lijken mij bij de finish toch C24TU wielen.havana schreef:De meeste rijden met carbon omdat de sponsor dat wil. Bij Team Sky, dat geen wielensponsor heeft, wordt ook wel eens met alu gereden. Bijvoorbeeld Nieve reed vorige week met alu clinchers en won daarop gewoon een etappe.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Goed dat er nu een ploegmaat mee vooraan zit, dan kan er Bram in ieder geval nog z'n fiets afstaan, wanneer er iets gebeurt op een plek waar er geen ploegwagen in de buurt is.sjoerdth schreef:De Tank die het peloton geselt op een klimmetje, prachtig om te zien
- PurpleDolphin
- Forum-lid
Leuk item over de fiets van Kruiswijk: https://youtu.be/U21oFzctdWo
Dat roze heeft eigenlijk nog wel wat..
Dat roze heeft eigenlijk nog wel wat..
Moser keek in mijn ogen op de verkeerde momenten nog achter zich, door de vele bochten in de laatste 500/600 meter heeft hij Trentin nooit zien aankomen.mrcoffee schreef:TRENTIN! Hoe doet hij dat joh! Moser was volkomen overrompeld.
En Kruijswijk heeft de bult weer gehad.
Moser heeft gegokt op een finale tussen van 2 en niet van 3, het was een schitterend gezicht toen Moser Trentin voorbij zag vliegen