Gravel-racers
Echt grip tekort niet echt, zeker met dit droge, koude weer niet. Het is misschien ook meer de aardigheid om te kijken hoever je kunt gaan met een gravelracer.MonkeyRider schreef:@Ernie.c
Kom jij te kort aan grip met de wtb nano dan?
NB ik heb de smart sam, grip genoeg maar voelt nogal oncomfortabel/hard aan, zelfs op 2.5 bar.
Voor de souplesse zou de Renegade perfect moeten zijn, zeker tubeless. Helaas kan ik de 1.8 versie nergens meer vinden .
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Jawel hoor, i" heb de mijne al van begin september 2016.svvander schreef:Ok, nu dus wel... grrr. Vorige week nog niet. Knap. (Met Martini-striping zelf!)
In België
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik heb de mango zelf opgebouwd. Geheel 105. Fietst echt prima. Stuur en stuurpen Deda. Echt een super fiets voor wat ik in totaal kwijt was. 105 groep had ik nog liggen dus dat scheelt. Kunnen tot 45mm banden in. zitten nu 35 mm schwalbe sammy slicks op. Nadelen (misschien gewicht) niet echt kunnen vinden. Voor winter crosser en in zomer over bospadjes lijkt me dat je hier een perfecte fiets aan hebt.
Nog een leuk filmpje gevonden:
https://youtu.be/ErrYBHaZE0M
Wie heeft er eigenlijk al een 3T of Open UP IRL gezien? (Ik weet er eentje te koop staan, maar voor een 2de hands-fiets veeeeeeeel te duur).
https://youtu.be/ErrYBHaZE0M
Wie heeft er eigenlijk al een 3T of Open UP IRL gezien? (Ik weet er eentje te koop staan, maar voor een 2de hands-fiets veeeeeeeel te duur).
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
Hele mooie fiets. Understated design, zeker in gunmetal.Pvanrun schreef:Bij deze een foto van mijn mango Point AR. shimano 105. Fulcrum disc brake. Trp Spyre. Deda.
Veel fiets voor de prijs lijkt me.
Knap hoe de lasnaden weggewerkt zijn. Bij sommige merken kan ik me daar echt aan ergeren, zeker bij duurdere fietsen.