Het afzien spat er vanaf! Maar wel volbracht, klasse.nijkie schreef:Zaterdag de Ronde van Vlaanderen 127 km gereden.
Het was voor mij de 1ste keer om over kasseien te rijden maar ook de laatste keer waarschijnlijk.
Vandaag gefietst in 2015
Wel met je tube wielen zo te zien - en nog lek gereden ?? En met welke druk in je banden heb je gereden / bij 23mm tube ?nijkie schreef:Dank je wel Hans,beentjes oké maar wel last van het bulleke nog steeds van het trillen op de kasseien.
Maar ben blij het meegemaakt te hebben.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Wolfhound32
- Forum-lid
Gefeliciteerd nijkie! Ik hoop voor je dat je "klokkenspel" nog wel in orde is, na al die kasseien.
Vandaag de Gran Fondo voor april gereden. 143 km door de NOP, Overijssel en Gelderland. Eindelijk weer eens weinig wind. 2-3 bft.
Edit; of is 't bulleke synoniem voor 't klokkenspel?
Vandaag de Gran Fondo voor april gereden. 143 km door de NOP, Overijssel en Gelderland. Eindelijk weer eens weinig wind. 2-3 bft.
Daar ben ik zaterdag naar toe gereden, alleen dan vanaf Rhoon, met m'n neef samen.mooi fietsen langs t water!Soap schreef:Ook eindelijk weer eens tijd gehad voor een redelijk rustig ritje richting het pittoreske Schoonhoven. Helaas viel de Garmin 20km voor dat ik thuis was uit, lege accu.
Was vandaag heerlijk fris, lekker zonnetje en met een matig windje echt meer dan genieten weer. Merk wel dat ik moest wennen aan de caad na afgelopen trip GC op een kortere Supersix.
Uiteindelijk 90km genoten en eens echt rustig aan gedaan
Was niet heel druk qua fietsers maar dat zullen wel de Paas verplichtingen en de toertjes her en der debet aan zijn geweest
https://www.strava.com/activities/279711230
Vandaag een mooie rit gemaakt vanaf Rotterdam om Dordrecht heen en nog even bij een vriend in Strijen gebuurt. Wel mooi om te zien trouwens die oude suikerfabriek bij Puttershoek. Prima weer op zich, niet veel last van wind gehad maar nog steeds wat last van rug. Uit zich vooral bij het afzetten maar voel eigenlijk na de rit beter dan er voor dus dat is wel mooi. Uit eindelijk goed voor ~ 100 K.
idd René met de tube's Vredenstein fortezza 23 mm mijn achterband was niet je van het maar toch laten zitten,en ja hoor na 32 km een echte klapband.rene schreef:Wel met je tube wielen zo te zien - en nog lek gereden ?? En met welke druk in je banden heb je gereden / bij 23mm tube ?nijkie schreef:Dank je wel Hans,beentjes oké maar wel last van het bulleke nog steeds van het trillen op de kasseien.
Maar ben blij het meegemaakt te hebben.
Ik had een Vittoria cx 3 ook 23mm reserve tube bij me er om heen gelegd en uitgereden.
Ik had 6.5 bar er in was eigenlijk voor voor iets te veel.
Maar dekasseien waren nat en zeer glad 2x even afgestapt ivm drukte en voor de veiligheid bij 20% klim,ook op kasseien naar beneden en haaks recht af is een spannende onderneming.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
De dobbelstenen waren helemaal intact nooit last van eigenlijk (specialized toupé pro zadel)Wolfhound32 schreef:Gefeliciteerd nijkie! Ik hoop voor je dat je "klokkenspel" nog wel in orde is, na al die kasseien.
Tis echt het schudden van het hoofd op de kasseien waarschijnlijk iets te krampachtig er overheen gereden.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dit weekend familieweekend in Limburg. Een mooi excuus om de fiets mee te nemen en daar eens op pad te gaan. Als er tenminste een mogelijkheid zou zijn. Er was een redelijk drukke planning en mijn vrouw vond het op voorhand geen super vooruitzicht dat ik dan ook nog eens zou fietsen.
Door ziekte op locatie gingen een aantal geplande activiteiten niet door. Papa kon dus fietsen . Op dag 2 beginnen met een stuk omhoog; richting Venlo. Vast niet de mooiste route gekozen, maar daar ging het niet om. Al met al 50km op de teller.
Dag drie bewust de andere kant op gefietst; richting Roermond. Een stuk mooier fietsen. De wind had ik ietwat verkeerd ingeschat. Daardoor was ik na 46km echt gesloopt.
Voor het eerst eigenlijk dat ik buiten m'n comfortzone fiets. Normaal vertrek ik altijd vanuit huis (Drenthe). Ben blij dat ik het gedaan heb.
Door ziekte op locatie gingen een aantal geplande activiteiten niet door. Papa kon dus fietsen . Op dag 2 beginnen met een stuk omhoog; richting Venlo. Vast niet de mooiste route gekozen, maar daar ging het niet om. Al met al 50km op de teller.
Dag drie bewust de andere kant op gefietst; richting Roermond. Een stuk mooier fietsen. De wind had ik ietwat verkeerd ingeschat. Daardoor was ik na 46km echt gesloopt.
Voor het eerst eigenlijk dat ik buiten m'n comfortzone fiets. Normaal vertrek ik altijd vanuit huis (Drenthe). Ben blij dat ik het gedaan heb.
- Campionissimo
- Forum-lid
Vanmiddag genoten van het lekkere paasweer hier in Groningen. Ruim 70 km door NO-Groningen gefietst. Voor de verandering niet al te veel wind, ook wel eens leuk.