Super, gun hem echt de overwinning!
Tour 2017
Staatsgreep van Landa!
Ik vond het gisteren al mooi om te zien dat hij Froome nog even voorbij reed, bijna op exact de plek waar Froome ooit op Wiggo moest wachten.
Zou supermooi zijn als hij het geel weet te pakken en Froomie voor hem moet gaan knechten.
Ik vond het gisteren al mooi om te zien dat hij Froome nog even voorbij reed, bijna op exact de plek waar Froome ooit op Wiggo moest wachten.
Zou supermooi zijn als hij het geel weet te pakken en Froomie voor hem moet gaan knechten.
Leuke etappe vandaag, maar weinig schokkends in het klassement, gelukkig geen Sky trein.
Niet helemaal duidelijk of Landa de stalorders volgde of gewoon negeerde.
Contador opmerkelijk sterk na zijn zwakke optreden gisteren
Vooral leuk voor mij omdat ik in 2012 vrijwel hetzelfde parkoers heb gevolgd toen ik in Foix op de camping stond.
Overigens heeft men volgens mij de naam Mur de Peguere pas recent bedacht want er stonden toen geen bordjes met die naam, het was gewoon de D17 een zuidelijke tak van de Col de Peguere en zo staat het ook op de kaart....
Heerlijke afdaling naar Foix na het kruipen op de D17....
Niet helemaal duidelijk of Landa de stalorders volgde of gewoon negeerde.
Contador opmerkelijk sterk na zijn zwakke optreden gisteren
Vooral leuk voor mij omdat ik in 2012 vrijwel hetzelfde parkoers heb gevolgd toen ik in Foix op de camping stond.
Overigens heeft men volgens mij de naam Mur de Peguere pas recent bedacht want er stonden toen geen bordjes met die naam, het was gewoon de D17 een zuidelijke tak van de Col de Peguere en zo staat het ook op de kaart....
Heerlijke afdaling naar Foix na het kruipen op de D17....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Was Kees zegt. Heerlijk etappe. Genoten.
Jammer dat de cavia niet op niveau is. Dan was het nóg spannender geweest denk ik.
Jammer dat de cavia niet op niveau is. Dan was het nóg spannender geweest denk ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die laatste afdaling was weer een gevalletje commercie zeker? Als die er niet was geweest was de etappe waarschijnlijk leuker geweest.
Nu vooral een net-niet vond ik.
Cavia

Cavia

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Jij legt de lat ook wel erg hoog, volgens mij. Hoeveel mooier dan vandaag wil je het hebben?daniel1975 schreef: ↑14 jul 2017 20:43 Die laatste afdaling was weer een gevalletje commercie zeker? Als die er niet was geweest was de etappe waarschijnlijk leuker geweest.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooier?
Finish op de top of Landa met middelvinger in het geel of Froome door het ijs gezakt, oid.
Zo veeleisend is dat toch niet?
Maar waarschijnlijk vooral valse hoop de froome zou kraken.
Finish op de top of Landa met middelvinger in het geel of Froome door het ijs gezakt, oid.
Zo veeleisend is dat toch niet?

Maar waarschijnlijk vooral valse hoop de froome zou kraken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Q 

-
- Forum-lid
Quintana denk ik.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Foix betaalde nu eenmaal en dus moest daar een finish liggen inderdaad, ook de Tour heeft een begroting die moet kloppen
Het was geen echt memorabele etappe, maar ook niet vervelend of saai door de geslaagde vlucht van Contador en Landa, de lange achtervolging, de speldeprikken in de afdaling en tenslotte nog de bocht voor de finish..er gebeurde gewoon steeds wat.
Het was geen echt memorabele etappe, maar ook niet vervelend of saai door de geslaagde vlucht van Contador en Landa, de lange achtervolging, de speldeprikken in de afdaling en tenslotte nog de bocht voor de finish..er gebeurde gewoon steeds wat.
Herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als er iets is waar ik mij geen zorgen over maak is het de begroting van dit commerciele gedrocht.