Pinarello
Prachtige fiets zeg. De kleur van de banden geven net even een mooi accent. Dat doorbreekt de eenheid van het kleurenpallet. Ik denk dat dit super rijd met deze wielen, al heb ik geen idee wat het zijn. In de verte lijkt het op Lightweight Ventoux 190 maar die zijn het niet.
Die zogenaamde "retro look" hebben niks met "hip" te maken.
Alle GOEDE tubes hebben wangen van zeide/katoen zoals veloflex, fmb enz.
Dus ik denk niet dat het vanuit de "mode" maar weer vanuit de rij-eigenschappen is overwogen
Alle GOEDE tubes hebben wangen van zeide/katoen zoals veloflex, fmb enz.
Dus ik denk niet dat het vanuit de "mode" maar weer vanuit de rij-eigenschappen is overwogen
mijn Flickr
@ Turbo66, wat een prachtige fiets zeg, echt helemaal af. Mijn complimenten. Niks meer aan doen!
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
-
- Forum-lid
Prachtige wielen met dito tuben! Mooie uitstraling.
� De toestand in de bergen *
Maar wat begrijp ik nou niet; zijde of katoen (of zoiets) kun je toch ook in een andere kleur maken dan dat aftands oude uiterlijk? (verven)
Dus ik ga met Daniël mee dat ik dan juist zou kiezen voor geheel zwart.
Dus ik ga met Daniël mee dat ik dan juist zou kiezen voor geheel zwart.
True, maar net als bij een witte rand op zwart rubber is de kleur die het heeft het beste, alles wat je toevoegt verandert de eigenschappen van het materiaal
De FMB(?) tube met groenige wang heb je ook nog, die houd vocht buiten zodat hij ook onder barre omstandigheden droog en soepel blijft.
Correct me if i'm wrong....
De FMB(?) tube met groenige wang heb je ook nog, die houd vocht buiten zodat hij ook onder barre omstandigheden droog en soepel blijft.
Correct me if i'm wrong....
mijn Flickr
- daniel1975
- Forum-lid HC
jaapieo schreef:True, maar net als bij een witte rand op zwart rubber is de kleur die het heeft het beste, alles wat je toevoegt verandert de eigenschappen van het materiaal .
Pfffffft, daar geloof ik dus echt niks van.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Klopt inderdaad niet, toevoegingen kunnen iets veranderen aan de eigenschappen van een band maar verslechteren hoort daar niet bij. Ook zijde of katoen heeft een afdeklaagje nodig en deze kan net zo goed zwart of paars o.i.d. zijn.
Zolang er vraag naar iets is zullen producenten het blijven maken, veranderd de smaak dan komt er al snel iets nieuws (volledig latex kleurige banden waren ook ooit hip maar ook die zijn amper meer te krijgen.
Zolang er vraag naar iets is zullen producenten het blijven maken, veranderd de smaak dan komt er al snel iets nieuws (volledig latex kleurige banden waren ook ooit hip maar ook die zijn amper meer te krijgen.
Niets meer of minder dan marketing. Ene jaar moet een badkamer wit, andere jaar bruin. Is bij fietsen niet anders. Mensen die nog rijden op zwart proberen over te halen om een nieuwe band te kopen terwijl wat ie heeft nog goed is. Trends onstaan niet, trends worden door je strot geduwd en als er maar genoeg reklame gemaakt wordt en er genoeg profs mee gaan rijden zal de gemiddelde fietser snel volgen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zie de buitenboordlagers.....
Less is bore