Het grote domme vragen topic
Mijn gravelbike heeft een BB RS-500 met schroefcups. Die wil ik vervangen, maar ik kom deze alleen bij Ali tegen. De RS-501 kom ik wel overal tegen. Wat is het verschil? Of is er een ander/beter alternatief voor de RS-500?
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Je kunt elk Shimano BSA bottom bracket monteren. Alleen hebben sommigen een andere buitenmaat, waardoor er weer een andere tool nodig is.
Ihkv daarvan: ik zie veel goedkope (gravel)fietsen met een square-bb of andere cartridge-oplossing. Zouden die frames (als upgradepad in de toekomst) wel een meer gangbare optie ondersteunen? Denk bij BB86 press-fit of BSA. Desnoods BB30.
Voorbeeld: de goedkoopste Cannondale topstone met microshift-groep. Idee is om een tijdje mee rond te rijden en op termijn een GRX/AXS groep er op zetten als t frame bevalt.
Voorbeeld: de goedkoopste Cannondale topstone met microshift-groep. Idee is om een tijdje mee rond te rijden en op termijn een GRX/AXS groep er op zetten als t frame bevalt.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
- daniel1975
- Forum-lid HC
BSA threaded bottombracket volgens de specs. Dus past gewoon met de juiste cups.
Less is bore
Als ik het forum open, klik ik altijd op actieve topics en dan open ik een topic met een rode stip die ik wil lezen. Nu klik ik daarvoor uiterst rechts voor het laatste bericht maar ik wil eigenlijk naar het laatste bericht van het topic die ik nog niet gelezen had sinds mijn laatste login.
Is dat in te stellen? Scheelt weer terugscrollen.
NopeThanzie schreef: ↑26 okt 2023 19:57 Als ik het forum open, klik ik altijd op actieve topics en dan open ik een topic met een rode stip die ik wil lezen. Nu klik ik daarvoor uiterst rechts voor het laatste bericht maar ik wil eigenlijk naar het laatste bericht van het topic die ik nog niet gelezen had sinds mijn laatste login.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/