7 cm? Dat is erg weinig...... Dan kan ik me er iets bij voorstellen dat de zadelbuis uitscheurt...Gilly schreef: De zadelpen zit zeker nog voor 7 cm in het frame(heb de nieuwe vcls post 2.0, dus die kun je niet afzagen)
Ik ben 66 kg, dus dat lijkt me ook geen probleem voor het frame......
Canyon
Die 7 cm is een pure gok, ik zal het zo direct eens opmeten als ik thuis kom van de uni. Dan zal ik ook contact opnemen met canyon. Wordt vervolgd!edwin01 schreef:7 cm? Dat is erg weinig...... Dan kan ik me er iets bij voorstellen dat de zadelbuis uitscheurt...Gilly schreef: De zadelpen zit zeker nog voor 7 cm in het frame(heb de nieuwe vcls post 2.0, dus die kun je niet afzagen)
Bij mij is het ook zoiets hoor. Maar het "zou" moeten kunnen gezien de fiets geleverd wordt met die zadelpen en er een max op staat. Mijn zadelpen zit +/-1-2 cm onder het max. trouwens, vanmiddag ook maar eens goed kijken.edwin01 schreef:7 cm? Dat is erg weinig...... Dan kan ik me er iets bij voorstellen dat de zadelbuis uitscheurt...Gilly schreef: De zadelpen zit zeker nog voor 7 cm in het frame(heb de nieuwe vcls post 2.0, dus die kun je niet afzagen)
http://www.canyon.com/_en/supportcenter ... ries_id=10
Die DSLR zou ik ook thuis laten op de fiets, daar heb je een flinke zadeltas voor nodig. Maar er schijnt een hardnekkig gerucht te zijn dat je ook foto's via instagram kunt nemen zonder filterjsprbcn schreef:Ik heb nog geen tijd gehad om met mijn dSLR en fiets op stap te gaan, dus je zult het nog even met de lelijke Instagrammetjes moeten doen voor nusjoerdth schreef:Een paar foto's zonder lelijk instagram filter zou ik leuker vinden!jsprbcn schreef:Nog even een paar foto's dan
Zonder gekheid, zo'n mooie fiets wordt alleen maar minder door de gekke filters, dat vind ik toch jammer.
Zeer snel geholpen via de mail, klasse service tot nu toe van Canyon!Gilly schreef:"Uw oproep kan niet tot stand worden gebracht, probeer het later opnieuw..." Dat is de request van het servicecenter op dit moment. Dan stuur ik nu maar een mail, benieuwd wanneer ze deze antwoorden.
Mijn zadelpen staat op hoogte 5,6-6 en er zit nog 10-11 cm in het frame, zou genoeg moeten zijnjsprbcn schreef:Bij mij is het ook zoiets hoor. Maar het "zou" moeten kunnen gezien de fiets geleverd wordt met die zadelpen en er een max op staat. Mijn zadelpen zit +/-1-2 cm onder het max. trouwens, vanmiddag ook maar eens goed kijken.edwin01 schreef:7 cm? Dat is erg weinig...... Dan kan ik me er iets bij voorstellen dat de zadelbuis uitscheurt...Gilly schreef: De zadelpen zit zeker nog voor 7 cm in het frame(heb de nieuwe vcls post 2.0, dus die kun je niet afzagen)
http://www.canyon.com/_en/supportcenter ... ries_id=10
.
Nauw na lang wachten is hij er dan, mijn nieuwe
Canyon ultimate CF SLX 9.0 sl
met het minime gewicht van :
6,39 kg voor een maat M en dat is incl pendalen (ultegra carbon), 2 bidon houders en een fietspomp.
Het is het wachten waard geweest.
ik heb nu twee keer gefietst. ( en overal PR gereden dus gewichtbesparing werkt )
het is wennen. Door het gewicht (vorige woog 9,5 kg) heb je een ander gevoel.
Daar komt bij dat ik hiervoor tripel reed en met shimano.
De fiets is stijf bij aanzetten.
over klinkers rijden is met de 2.0 zadelpen zeer goed te doen (bijna op het aangename af)
Nauw na lang wachten is hij er dan, mijn nieuwe
Canyon ultimate CF SLX 9.0 sl
met het minime gewicht van :
6,39 kg voor een maat M en dat is incl pendalen (ultegra carbon), 2 bidon houders en een fietspomp.
Het is het wachten waard geweest.
ik heb nu twee keer gefietst. ( en overal PR gereden dus gewichtbesparing werkt )
het is wennen. Door het gewicht (vorige woog 9,5 kg) heb je een ander gevoel.
Daar komt bij dat ik hiervoor tripel reed en met shimano.
De fiets is stijf bij aanzetten.
over klinkers rijden is met de 2.0 zadelpen zeer goed te doen (bijna op het aangename af)
Laatst gewijzigd door JWi op 11 jun 2013 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL
Dat is een prachtig gewicht & fiets, gefeliciteerd! Welke maat is dit (L?). Canyon zelf geeft 6,2 kg (volgens mij voor een kleinere maat) met de VCLS zadelpen (die lichter is dacht ik) op. Incl de pedalen (zo te zien ook nog eens hele zware ), bidonhouders & pomp vind ik dat een errug nette waarde; hulde voor Canyon. Moet je voor de aardigheid maar eens Italiaanse fietsen gaan nawegen !!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate