Het grote OAKLEY topic
Ebay?
Zolang je maar niet op dezelfde als ik ga bieden
Zolang je maar niet op dezelfde als ik ga bieden
-
- Forum-lid
heeft er iemand ervaring met prescription bestellen via Andrew Care Opticians?
Niet met Prescription, wel met custommade brillen. Als alles het net zo goed werkt val je je er geen buil aan. Je kunt ze je vragen uiteraar dook gewoon per mail stellen. Ze reageren in de regel heel snel.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ja ok, maar e-mail sturen is preken voor eigen parochie zeg maar, misschien zijn er mensen met ervaringen
Ik heb een fives besteld op sterkte voor mijn vriendin bij Andrew Care Opticians, perfect in orde, lage prijs.
Je moet alleen alle gegevens hebben van je lenzen op sterkte.
Je moet alleen alle gegevens hebben van je lenzen op sterkte.
Wat een prijsverschil met Nederland zeg! Ik was laatst bij een opticien en die vroeg 450 euro voor de Endurance op sterkte (met normaal glas 220 geloof ik). Dit ga ik zeker doen.
Zit even op de site te kijken.
Bij de oogsterkte kan ik dingen invullen bij SPH, CYL, AXIS en Pupil distance.
Ik neem aan dat SPH je oogsterkte is en CYL je eventuele cilinderafwijking?
Maar wat is AXIS (as in NL)?
En moet ik bij Pupil distance de afstand tussen beide pupillen (gedeeld door 2) invullen (C-C)? Zal wel niet de afstand tussen je pupil en het glas zijn toch?
@Mimoza: wat was de levertijd ongeveer?
Zit even op de site te kijken.
Bij de oogsterkte kan ik dingen invullen bij SPH, CYL, AXIS en Pupil distance.
Ik neem aan dat SPH je oogsterkte is en CYL je eventuele cilinderafwijking?
Maar wat is AXIS (as in NL)?
En moet ik bij Pupil distance de afstand tussen beide pupillen (gedeeld door 2) invullen (C-C)? Zal wel niet de afstand tussen je pupil en het glas zijn toch?
@Mimoza: wat was de levertijd ongeveer?
-
- Forum-lid
@Lavsson http://www.selectspecs.com/info/help-with-prescription/
Volgende maand toch maar gewoon de gok nemen en eentje bestellen.
Volgende maand toch maar gewoon de gok nemen en eentje bestellen.
Ik heb er eens op gelet, maar je ziet eigenlijk weinig wielrenbrillen met een "gesloten" montuur. Bijna alle brillen hebben alleen montuur aan de bovenkant voor het gemakkelijk verwisselen van glazen. Maar wat vinden jullie van de brillen met een volledig montuur (dus montuur om het gehele glas heen)? Oakley heeft daar wel een aantal modellen van...
Markos schreef:Ik heb er eens op gelet, maar je ziet eigenlijk weinig wielrenbrillen met een "gesloten" montuur. Bijna alle brillen hebben alleen montuur aan de bovenkant voor het gemakkelijk verwisselen van glazen. Maar wat vinden jullie van de brillen met een volledig montuur (dus montuur om het gehele glas heen)? Oakley heeft daar wel een aantal modellen van...
Niet handig, vuil blijft op het frame hangen, evenals vocht/zweet.
Je veegt het er niet gemakkelijk af.
ook achterom kijken op de fiets is niet ideaal, je kijkt vaak tegen het montuur aan.
MattBeone schreef:ook achterom kijken op de fiets is niet ideaal, je kijkt vaak tegen het montuur aan.
Dat is inderdaad de voornaamste reden. Je hebt een kleiner gezichtsveld als er een frame in je ooghoeken zit. Toch wel prettig om op tijd te kunnen reageren op een demarrage.
Daarnaast zijn de Racing Jacket en de Jawbone ook nog eens twee gedrochten om te zien. Nothing beats the M-Frame boys.