Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee hoor, want hij schaamde zich er toch al een beetje voor.... (stickers eraf gepeuterd )
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Turbo66 schreef:Zaballa en Zero Cool hebben het goed het zijn idd. Dura Ace WH 7850 C24 TU's
Ah, dat verklaart waarom het mij niets zei. Verder is het overigens één van de weinige Pinarello's die mij enigszins kan bekoren. Niet zo schreeuwerig in de lak en rustige afmontage. Klassieke tubes maken het in mijn ogen absoluut af.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Turbo, wellicht je toon een beetje vriendelijker? Als je niet tegen een beetje kritiek kunt moet je hier je fiets niet posten. Je komt over alsof je wel hele lange tenen hebt. AMCF vraagt iets op een normale manier.
Je zou bijv. ook uit kunnen leggen welke cassette er op ligt, want een 10sp op een 11sp gaat echt niet werken....
Je zou bijv. ook uit kunnen leggen welke cassette er op ligt, want een 10sp op een 11sp gaat echt niet werken....
Less is bore
Ieder zijn smaak maar die "retro" bandjes op een hypermoderne fiets vind ik persoonlijk afschuwelijk.
Waarom neem je dan geen nieuw retro frame (bv. Colnago master)
En wat hierboven ook gezegd wordt 10 speed op 11 speed werkt niet.
Waarom neem je dan geen nieuw retro frame (bv. Colnago master)
En wat hierboven ook gezegd wordt 10 speed op 11 speed werkt niet.
Het was cynisch bedoeld Daniel dus bij deze.Daniel1975 schreef:Turbo, wellicht je toon een beetje vriendelijker? Als je niet tegen een beetje kritiek kunt moet je hier je fiets niet posten. Je komt over alsof je wel hele lange tenen hebt. AMCF vraagt iets op een normale manier.
En kritiek kan ik goed hebben en over smaak valt niet te twisten
Met deze cassette wil ik het proberen:link
En het gaat er toch om wat iemand zelf prettig vindt.
Mijn voorkeur is dat op een italiaanse fiets zoveel mogelijk italiaanse onderdelen moeten zitten, maar dat is uiteraard persoonlijk en als iemand voorkeur heeft voor Shimano of SRAM, dan is toch ook persoonlijk en dat is ook goed.
Mijn voorkeur is dat op een italiaanse fiets zoveel mogelijk italiaanse onderdelen moeten zitten, maar dat is uiteraard persoonlijk en als iemand voorkeur heeft voor Shimano of SRAM, dan is toch ook persoonlijk en dat is ook goed.
Pinarello Veneto, Pinarello FP2 en Pinarello Montello FM1