Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 28 dec 2008 17:39

En de punt om een zin te eindigen, zit op je toetsenbord naast de komma aan de rechterkant of naast het vraagteken aan de linkerkant....
Niets is wat het lijkt..

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 28 dec 2008 17:42

maurice schreef:En de punt om een zin te eindigen, zit op je toetsenbord naast de komma aan de rechterkant of naast het vraagteken aan de linkerkant....


Daar heb je een punt.............................
Fietsen is ook te mooi om er een punt achter te zetten:D
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

klontje
Forum-lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 14 okt 2007 22:09

klontje 28 dec 2008 18:46

@casran, pendalen is denk ik voort gekomen uit een typefout;-) of het is een verbastering van het nederlandse woord pedalen:P

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 dec 2008 19:43

de monsternaar schreef:Ik heb ook de 705 met de sonsor voor snelheid en omwenteling van de het crankstel.
rij jij soms met een PowerTap achternaaf? of hoe doe jij het dan?
en ik zeg niet dat cervelo hier iets aan moet doen, ik zeg alleen dat het een probleem is bij het monteren en dat men daar rekening mee mag houden.



Een Garmin is een GPS, dus haalt via GPS-signalen (zonder enige sensor) zijn snelheidsmeting. Op die manier heb ik met mijn 705 altijd snelheid: ik mag hem van fiets naar fiets verplaatsen, of in mijn achterzak, tijdens het lopen of zelfs in de wagen. Dat is nu net het principe van een GPS ;) (die snelheidssensor is maar ondersteunend en heb ik nog nooit gebruikt)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 29 dec 2008 07:00

Oké, daar ben ik het mee eens,
Maar dan lees je niet je omwenteling van je pedalen, dat lees je niet via gps.
Stuur mij anders even PM hoe jij dat dan doet anders gaat het niet meer over deze topic
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

lucr
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 sep 2004 15:48

lucr 29 dec 2008 10:15

Wanneer worden de S2 en S3 eigenlijk geleverd?

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 29 dec 2008 11:40

de monsternaar schreef:Oké, daar ben ik het mee eens,
Maar dan lees je niet je omwenteling van je pedalen, dat lees je niet via gps.
Stuur mij anders even PM hoe jij dat dan doet anders gaat het niet meer over deze topic


juist geen PM, een forum is er juist voor om ervaringen uit te wisselen, als iedereen gaat pm'en schiet ook niet op.

Lijkt mij juist wel interesant onderwerp :)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 dec 2008 11:54

Lucr schreef:Wanneer worden de S2 en S3 eigenlijk geleverd?



Op http://www.veltec.nl zie je de leverdata van de verschillende types, ook al naargelang de maat. Leverdatum van de zilver-zwarte P3 in mijn maat (54) was meteen voor mij de reden waarom ik de Limited Edition wereldkampioen-kleuren bestelde: heb immers al wedstrijd in januari: foto's van de fiets volgen eerstdaags ;) ... of wie in West-Vlaanderen woont en vorige vrijdag De Weekbode las, die zag hem daar al in de krant staan :)


mister_arby schreef:
de monsternaar schreef:Oké, daar ben ik het mee eens,
Maar dan lees je niet je omwenteling van je pedalen, dat lees je niet via gps.
Stuur mij anders even PM hoe jij dat dan doet anders gaat het niet meer over deze topic


juist geen PM, een forum is er juist voor om ervaringen uit te wisselen, als iedereen gaat pm'en schiet ook niet op.

Lijkt mij juist wel interesant onderwerp :)



Trapfrequentiesensor gebruik ik niet op Garmin. Na jaren met SRM te rijden, voel je trapfrequentie op bijna 5 rpm na precies aan... Op mijn TT-fiets heb ik een SRM, dus daar heb ik het zo. Trapfrequentie is voornamelijk belangrijk als je heel gericht traint; voor wielertoeristen zie ik er het nut en zeker het plezier niet van in.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 29 dec 2008 18:30

Mijn nieuwe S1! Eindelijk maar toch. hij is precies zo als ik hem wilde hebben. dit wordt mijn nieuwe koersfiets voor de komende jaren(be very afraid;)). Enjoy:

Cervelo S1 56cm
Sram force groep (172.5/11-23)
3T afbouw
Fizik lint+zadel

Wielen:
Easton circuits
Cxp 33 traningssloffen

Toekomstig:
Hed Jet of soortgelijk


laatste hand:
Afbeelding

Met HED's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met mijn Eastons (zoals straks in koers te zien):
Afbeelding

Kik=Blij:D
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 29 dec 2008 18:37

Ziet erg goed uit Kikkie!!
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 29 dec 2008 19:07

Kikkie schreef:Mijn nieuwe S1! Eindelijk maar toch. hij is precies zo als ik hem wilde hebben. dit wordt mijn nieuwe koersfiets voor de komende jaren(be very afraid;)). Enjoy:

Cervelo S1 56cm
Sram force groep (172.5/11-23)
3T afbouw
Fizik lint+zadel

Wielen:
Easton circuits
Cxp 33 traningssloffen

Toekomstig:
Hed Jet of soortgelijk
Met HED's:
Afbeelding

Afbeelding



Erg mooie fiets de S1, frame schreeuwt wel om hoge velgen. Zie de foto`s met de Hed`s. Succes met je nieuwe bike Kikkie.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie