Hey, daar keeg ik vandaag kudo's van op strava Aan de foto's bij hun profiel te zien was wel duidelijk dat ze een fietsmerk zijnPurpleDolphin schreef: Grote kans dat ik voor Yoeleo ga
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- PurpleDolphin
- Forum-lid
Thanks! Een tikje anders is niet erg. Heb vroeger met veel plezier op een Giant Once gereden en het frame van dat model heeft ergens wel wat weg van dit type (compact frame. zadelpen relatief hoog). Ik rij nu op een Tarmac Elite, ook prima maar heb betere herinneringen aan de Giant.MarkVeenstra schreef:Dit voorbeeld lijkt mij een triathlon/TT setup uitgangspunt. "aero" frame of "gewoon" frame --> Check de maten, als die zijn zoals jij wilt, dan zit het goed. En dan zit een platte buizen frame echt niet anders dan een ronde buizen frame. Wellicht rijdt het een tikje anders, maar dat is net als met fiets A versus fiets B.
En de wielen? persoonlijk zou ik in NL met 40mm altijd fijn kunnen fietsen. En tot 60mm voor gewoon trainingsgebruik, toertochten, clubkoersen etc. een goede keuze vinden. 80 of 100mm is toch alweer veel meer richting TT/Triathlon gebruik.
Hah, ze zijn in vergelijking met de andere webshops behoorlijk actief op social media. Hun youtube kanaal is vooral het bekijken waard.sjoerdth schreef:Hey, daar keeg ik vandaag kudo's van op strava Aan de foto's bij hun profiel te zien was wel duidelijk dat ze een fietsmerk zijnPurpleDolphin schreef: Grote kans dat ik voor Yoeleo ga
Straks een mailtje sturen voor wat meer info over het frame, ze adverteren er namelijk nog niet mee op hun site.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dan ook maar eens een "afhaalChinees" besteld van 950 gram.
Deze ziet er wel gelikt uit voor de prijs (€456,- + €70,- verzendkosten)
Deze ziet er wel gelikt uit voor de prijs (€456,- + €70,- verzendkosten)
- thestudent
- Forum-lid HC
+ 70 euro invoerrechten
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Jaap Telder
- Forum-lid
Invoerrechten heb ik nog nooit hoeven te betalen voor spullen ( o.a wielsets) uit China.
Ik heb slechts 41km gereden, en kan niets zeggen over speling van het balhoofd. Bij mijn andere chinees speelde dat probleem wel: lager was een mm te hoog en de moer die je klemt in je voorvorkbuis was wat aan de kleine kant. Beide vervangen en het probleem was verholpen.seelb schreef:zo laten, wit accent op je wielen en klaar! MOOI MAN!
hoe heb jij balhoofd goed gekregen? ik heb m uiteindelijk door fm laten stellen maar nu weer speling
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Hallo allemaal,
Begin dit jaar heb ik ook een fiets opgebouwd met bijna alle onderdelen uit China. Fiets en onderdelen bevallen super, alleen het stuur kan mij qua vorm niet bekoren. Nu wil ik graag een compact stuur proberen, liefst uit China weer. Alleen zijn er niet echt veel compact sturen te vinden vind ik, en reviews ook niet echt.
Is er hier toevallig iemand die al ervaring heeft met een compact stuur uit China? En zo ja, welke is dan aan te bevelen.
Alvast bedankt.
Ps Erg gave fiets geworden Joost
Begin dit jaar heb ik ook een fiets opgebouwd met bijna alle onderdelen uit China. Fiets en onderdelen bevallen super, alleen het stuur kan mij qua vorm niet bekoren. Nu wil ik graag een compact stuur proberen, liefst uit China weer. Alleen zijn er niet echt veel compact sturen te vinden vind ik, en reviews ook niet echt.
Is er hier toevallig iemand die al ervaring heeft met een compact stuur uit China? En zo ja, welke is dan aan te bevelen.
Alvast bedankt.
Ps Erg gave fiets geworden Joost
-
- Forum-lid
Ik heb er eentje op de crosser en die is van cycling king. Bevalt me super tot nu toe