Cervélo
Ik vind die witte hoodz wel vet...ik zit er aan te denken om ze zelf ook aan te schaffen voor Campa. Alleen lijken ze me niet echt praktisch met het oog op vuil worden.
Wel een strakke fiets idd. Ze blijven goed die Soloist Team en S1 fietsen. Volgens mij is het frame al zeker 5 jaar ongewijzigd. Hoge velgen zijn idd een must. Ik zit zelf de sparen voor een setje Cosmic Kartons of iets dergelijks.
Wel een strakke fiets idd. Ze blijven goed die Soloist Team en S1 fietsen. Volgens mij is het frame al zeker 5 jaar ongewijzigd. Hoge velgen zijn idd een must. Ik zit zelf de sparen voor een setje Cosmic Kartons of iets dergelijks.
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
Trapfrequentiesensor gebruik ik niet op Garmin. Na jaren met SRM te rijden, voel je trapfrequentie op bijna 5 rpm na precies aan... Op mijn TT-fiets heb ik een SRM, dus daar heb ik het zo. Trapfrequentie is voornamelijk belangrijk als je heel gericht traint; voor wielertoeristen zie ik er het nut en zeker het plezier niet van in.
__________________
Kijk dat verklaart een heleboel, ik kan ook rustig zonder trapfrequentie rijden en gerust 100 tot 110 omwentelingen vast houden, maat het zit er op dan wil je het ook kunnen gebruiken lijkt mij,
Maar door de smalle achterbrug van de slc-sl is dit haast niet te realiceren en dat vind ik toch wel jammer.
en wie zegt dat ik een wielertoerist ben?
ik ben dan wel 45 jaar maar rij 15 wedstrijden 4 tijdritten en div cyclo's per jaar
en tegenwoordig trainen ook wielertoeristen meer gerichter dan vroeger en dat houd het ook leuk of niet?
__________________
Kijk dat verklaart een heleboel, ik kan ook rustig zonder trapfrequentie rijden en gerust 100 tot 110 omwentelingen vast houden, maat het zit er op dan wil je het ook kunnen gebruiken lijkt mij,
Maar door de smalle achterbrug van de slc-sl is dit haast niet te realiceren en dat vind ik toch wel jammer.
en wie zegt dat ik een wielertoerist ben?
ik ben dan wel 45 jaar maar rij 15 wedstrijden 4 tijdritten en div cyclo's per jaar
en tegenwoordig trainen ook wielertoeristen meer gerichter dan vroeger en dat houd het ook leuk of niet?
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
de monsternaar schreef:Trapfrequentiesensor gebruik ik niet op Garmin. Na jaren met SRM te rijden, voel je trapfrequentie op bijna 5 rpm na precies aan... Op mijn TT-fiets heb ik een SRM, dus daar heb ik het zo. Trapfrequentie is voornamelijk belangrijk als je heel gericht traint; voor wielertoeristen zie ik er het nut en zeker het plezier niet van in.
__________________
Kijk dat verklaart een heleboel, ik kan ook rustig zonder trapfrequentie rijden en gerust 100 tot 110 omwentelingen vast houden, maat het zit er op dan wil je het ook kunnen gebruiken lijkt mij,
Maar door de smalle achterbrug van de slc-sl is dit haast niet te realiceren en dat vind ik toch wel jammer.
en wie zegt dat ik een wielertoerist ben?
ik ben dan wel 45 jaar maar rij 15 wedstrijden 4 tijdritten en div cyclo's per jaar
en tegenwoordig trainen ook wielertoeristen meer gerichter dan vroeger en dat houd het ook leuk of niet?
Smalle achterbrug? Bij mijn weten hebben de SLC's en SLC-SL's juist zeer brede constructies in vergelijking met een klassiek kader (alu of titanium) !
Die opmerking over "wielertoerist" was algemeen bedoeld, niet specifiek op jou (weet ik immers veel...).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Patrickh schreef:Ik denk dat hij de r3-sl bedoelt
't Gaat over de montage van een trapfrequentiesensor, dus ik vermoed dat we het niet hebben over de staande achtervork
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
C a s r a n schreef:Patrickh schreef:Ik denk dat hij de r3-sl bedoelt
't Gaat over de montage van een trapfrequentiesensor, dus ik vermoed dat we het niet hebben over de staande achtervork
Nou Patrickh ik vergis me niet in een R3-sl,
Ik heb toevallig de R3-sl en de slc-sl staan en ik kan je zeggen dat de slc-sl zeker smaller is, ik heb het over de liggende achterbrug.
Op de R3-sl kan ik wel de trapfrequentiesensor kwijt en op de slc-sl niet,
en kijk daar ligt nou het probleem.
ik heb het even nagemeten de R3 is het op de plaats waar de sensor komt 65mm
en bij de slc 45mm breed verschil van 20mm ( even ruw gemeten dan wel )
als jullie het precies willen weten hoor ik het wel.
en natuurlijk Casran kan jij niet weten of ik wel of geen toerist ben neem ik je ook niet kwalijk;)
Ik rij vanaf mij 14e al wedstrijden ik moet wel toe geven dat ik wel meer zin in cyclo's krijg in plaats van rondjes om de kerk zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik:p
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
BartP. schreef:ik vind die witte ook echt wel te pruimen :d en 2500 moet er nog wel af kunnen, na nieuwjaar eens op zoek naar een deftige cervélo dealer voor een prijsje te maken
probeer EPbike eens zit in Zeist
ook topic lid kijk even bij SPeric
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
waar is ep bike gelegen ? ik heb zelf niet veel verstand om aan fietsen te sleutelen en als ik dan uur in auto moet zitten om men fiets na te kijken... en bij FM A een fiets kopen en bij FM Bop onderhoud gaan is ook om problemen vragen ...
-
- Forum-lid
- Berichten: 2823
- Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48
BartP. schreef:waar is ep bike gelegen ?
Google:
EPbike
Jufferstraat 1-1B
3701 AD Zeist
Tel: 030-69 22835
Mob: 06-28 78 19 00