Het grote OAKLEY topic
Via Stefan heb ik vernomen dat het mogelijk was. Links en recht van het bevestigingspunt vanaf de voorkant naar achteren drukken en geen schrik hebben. Ik zou het overigens niet proberen met kwetsbare frames zoals de Polished Aluminum en White Chrome. Beter zou ik het niet kunnen omschrijven. Het wijst zich een beetje vanzelf.
-
- Forum-lid
Ik ben voor mijn casual Oakley Spike Titanium Iridium (09-532) op zoek naar een set replacement lenzen, bij voorkeur in Brown Gradient (13-567). Op de huidige Iridium glazen zitten wat krassen door een fikse valpartij, precies met het glas op de stoep
Deze zijn te koop voor 25 USD op Oakley Vault, maar helaas kun je daar niet bestellen vanuit NL. Weet iemand waar ik deze lenzen zou kunnen bestellen?
Of heeft iemand een tip om de huidige krassen wat te verminderen?
Alvast dank!
Deze zijn te koop voor 25 USD op Oakley Vault, maar helaas kun je daar niet bestellen vanuit NL. Weet iemand waar ik deze lenzen zou kunnen bestellen?
Alvast dank!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
- Forum-lid
Watikjebrom schreef:Ik ben voor mijn casual Oakley Spike Titanium Iridium (09-532) op zoek naar een set replacement lenzen, bij voorkeur in Brown Gradient (13-567). Op de huidige Iridium glazen zitten wat krassen door een fikse valpartij, precies met het glas op de stoep
Alvast dank!
Ik zie dat ik het verkeerde typenummer vermeld heb. Het gaat om glazen voor deze bril:
Oakley Spike Titanium Iridium 05-932
Makkelijkste is Ebay daar staan deze lenzen nog tekoop: Link Dan heb je wel weer dezelfde lenzen.
De Spike wordt al een hele tijd niet meer gemaakt. Dus het wordt wel steeds lastiger om eraan te geraken. Wel mooi zo'n Spike. Ik heb zelf een Chrome VR28 Black iridium. Maar dat is geen titanium dus die is vrij zwaar en dat voel je ook goed.
De Spike wordt al een hele tijd niet meer gemaakt. Dus het wordt wel steeds lastiger om eraan te geraken. Wel mooi zo'n Spike. Ik heb zelf een Chrome VR28 Black iridium. Maar dat is geen titanium dus die is vrij zwaar en dat voel je ook goed.
Zo net even m'n eerste customised jawbone besteld bij Andrew. Als ie binnen is zal ik even foto's maken.
In de auto gebruik ik al jaren een Oakley erg fijne bril. Geen idee welk type ofzo maar zal ik ook eens foto van nemen, misschien weet iemand het hier wel.
Gr. Mr Epic
In de auto gebruik ik al jaren een Oakley erg fijne bril. Geen idee welk type ofzo maar zal ik ook eens foto van nemen, misschien weet iemand het hier wel.
Gr. Mr Epic
You can never be too Specialized!
-
- Forum-lid
Stefan schreef:Makkelijkste is Ebay daar staan deze lenzen nog tekoop: Link Dan heb je wel weer dezelfde lenzen.
Bedankt, maar helaas geen Gradient, alleen maar Iridium en Grey.7Ik denk dat ik deze week even bij de Oakley dealer binnenstap, misschien dat hij me kan helpen. Zou het ook mogelijk zijn glazen te laten maken bij een opticien? Zijn dan wel geen Oakley glazen, maar hoeft niet perse slechte kwaliteit te zijn.
Kan me iemand even helpen met deze queeste?
Welke is het model in onderstaande link?
Het is zeker geen Fives, dat weet ik zeker, want ik heb hier drie verschillende fives liggen en dat model ken ik goed genoeg.
Dit model zit niet meer in de collectie, maar ik wil het wel, daarom wil ik even weten welk dit frame is:
http://cgi.ebay.de/Oakley-fives-3-0-Son ... 255fd98491
Welke is het model in onderstaande link?
Het is zeker geen Fives, dat weet ik zeker, want ik heb hier drie verschillende fives liggen en dat model ken ik goed genoeg.
Dit model zit niet meer in de collectie, maar ik wil het wel, daarom wil ik even weten welk dit frame is:
http://cgi.ebay.de/Oakley-fives-3-0-Son ... 255fd98491
*edit* Google my friend!!
Oakley canteen voor de nieuwsgierige was ik naar op zoek
Nieuwe vraag;
Hoe heet het model dat nog moet gaan uitkomen waar de lenzen verwisselbaar zijn via de hendeltjes aan de neusbrug (heeft wat weg van de flak jacket)
Hij was in de persvoorstelling erg fel gekleurd (fluo groen/geel...)
Heft iemand daar een modelnaam van?
Oakley canteen voor de nieuwsgierige was ik naar op zoek
Nieuwe vraag;
Hoe heet het model dat nog moet gaan uitkomen waar de lenzen verwisselbaar zijn via de hendeltjes aan de neusbrug (heeft wat weg van de flak jacket)
Hij was in de persvoorstelling erg fel gekleurd (fluo groen/geel...)
Heft iemand daar een modelnaam van?