Doe ik vanavond. Eindelijk weer thuis terwijl het licht is...tijs_a schreef:@haaldoor als je dat zou willen doen graag.
Canyon
Super!haaldoor schreef:http://www.canyon.com/_nl/supportcenter ... =65&page=1
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Uploaded with ImageShack.us
Hier de beloofde image van een Canyon Chaincatcher op een Canyon Ultimate CF.
Valt dus ietwat over de aanhechting van de voorderailleur nok.
Top service van Canyon! Ze waren afgelopen week slecht bereikbaar, maar dat stond ook duidelijk aangegeven op de site. Maandagochtend meteen antwoord: volgende week krijgen ze nieuwe Ultimate CF SLX frames en reserveren ze mij meteen een nieuw frame.
Klasse. Dit kan ik waarderen, zal zeker meespelen in de keuze voor volgende fiets.
Klasse. Dit kan ik waarderen, zal zeker meespelen in de keuze voor volgende fiets.
Hebben ze ook aangegeven wat de oorzaak was van de scheur? Niet al te best dat je topframe zo makkelijk naar de barrels gaat als merk. Niet echt veel belovend voor de duurzaamheid...
Heb wel is gelezen dat zij bij het vroegere Gerolsteiner met een lager model Focus reden dan het topmodel om dat de net wat dikkere carbon dikte fors scheelde in de duurzaamheid.
Heb wel is gelezen dat zij bij het vroegere Gerolsteiner met een lager model Focus reden dan het topmodel om dat de net wat dikkere carbon dikte fors scheelde in de duurzaamheid.
Ik heb dit jaar al 2 Aeroad frames afgeschreven;
1 x een 2012 frame met een scheur in de zitbuis, en nu een 2013 frame waar gewoon 2 stukken lak onder de zadelpen van af zijn gevallen.
De 1e is zonder problemen vervangen door Canyon, ik wacht nu op reactie uit Duitsland over mijn huidige frame.
1 x een 2012 frame met een scheur in de zitbuis, en nu een 2013 frame waar gewoon 2 stukken lak onder de zadelpen van af zijn gevallen.
De 1e is zonder problemen vervangen door Canyon, ik wacht nu op reactie uit Duitsland over mijn huidige frame.
Mijn Canyon Ultimate CF voorzien van een setje handmade wielen, gemaakt door Wheel-Tec uit Noord-Scharwoude. Het zijn Kinlin380's met Sapim Cx Ray spaken en Hope Pro III naven. Ze fietsen fantastisch en wat een heerlijke ratel!
Canyon Ultimate CF 9.0 2012
Shimano Ultegra Triple 6700 2012
Kinlin 380, Sapim Cx Ray, Hope Pro III
Tax Tao
Garmin Edge 500
Shimano Ultegra Triple 6700 2012
Kinlin 380, Sapim Cx Ray, Hope Pro III
Tax Tao
Garmin Edge 500
-
- Forum-lid
mooie aanwinst!
de rode naven zien er vet uit!
de rode naven zien er vet uit!
Vind dat gele bloemetje echt lelijk, zou gewoon een rode of zwarte nemenJWi schreef:hierbij mijn Canyon Ultinate CF SLX met nieuwe wielen.
Knap fietsje! Valt me op dat ze volgens mij sinds dit jaar vaak .com achter canyon zetten, dat vind ik toch wel een stuk minder.