Ik twijfel er niet aan dat het in het Noorden heerlijk is hoor. Alleen mijn familie woont in de Randstad. En mijn vrienden ook. Nou krijg je als ik daar zou wonen ook wel weer vrienden maar familie wordt lastiger. En inderdaad wat lekker is het dat je gewoon einden kan fietsen zonder stoplichten. Alhoewel we hier een flevopolder hebben die een end in de richting komt...RVV schreef: ↑15 sep 2020 09:46 In het Noorden woon je perfect.. veel ruimte lekker goedkoop. Ik betaal 700 euro aan woonlasten. Vrijstaand huis op een lap grond van 800 m2. Geen last van drukke fietspaden of rottige stoplichten. Op 23 km afstand van de stad Groningen waar alles is wat in de Randstad ook is. Op 27 km Afstand van Leeuwarden waar je heen gaat als je zin heb in een dagje Friesland. En in 2 uur rijden zit ik in Limburg..(afgelopen weekend) vooral lekker wegblijven westerlingen, Nederland is veel te groot
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
En hoe zit het met de werkgelegenheid?RVV schreef: ↑15 sep 2020 09:46 In het Noorden woon je perfect.. veel ruimte lekker goedkoop. Ik betaal 700 euro aan woonlasten. Vrijstaand huis op een lap grond van 800 m2. Geen last van drukke fietspaden of rottige stoplichten. Op 23 km afstand van de stad Groningen waar alles is wat in de Randstad ook is. Op 27 km Afstand van Leeuwarden waar je heen gaat als je zin heb in een dagje Friesland. En in 2 uur rijden zit ik in Limburg..(afgelopen weekend) vooral lekker wegblijven westerlingen, Nederland is veel te groot
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Als je genoeg vrouwen bezwangerd, krijg je vanzelf een grote familie maar zelfs dat is lastig met die anderhalve meter samenleving.
Zelf heb ik wel de keuze gemaakt om van Brabant naar Limburg te verhuizen en dat bevalt prima. Dat was niet eens met het oog op een mogelijke pandemie maar gewoon om wat meer ruimte om me heen te hebben. Ik heb genoeg vrienden, familie en kennissen die met enige jaloezie naar ons grote huis en grote tuin kijken maar toch is het voor hen geen optie om hetzelfde te doen.
Zelf heb ik wel de keuze gemaakt om van Brabant naar Limburg te verhuizen en dat bevalt prima. Dat was niet eens met het oog op een mogelijke pandemie maar gewoon om wat meer ruimte om me heen te hebben. Ik heb genoeg vrienden, familie en kennissen die met enige jaloezie naar ons grote huis en grote tuin kijken maar toch is het voor hen geen optie om hetzelfde te doen.
Campagnolo Ultra Dork
Ik heb helemaal geen glazen bol en dat beweer ik ook niet. En ik zeg ook niet dat je altijd alles kan voorzien. Maar volkomen opportunistisch "alles mot maar kunnen" en en en en gedrag is een ander uiterste.NicoNB schreef: ↑15 sep 2020 09:48Ja hoor, eindelijk, hij is gevonden, de glazenbol staat bij Joseba.
Zou je mij even de beurskoersen voor de komende maanden door willen geven?
Want om het Klein Orkest even aan te halen "alleen als je geld hebt, dan is de vrijheid niet duur."
Briljant hoe iemand kan beweren dat hij alles wat onvoorzien is kan voorzien.
De eerste mens op de aarde die weet wat hij niet weet en waar nodig de glazen bol pakt.
P.S. je hoort mij ook niet klagen over GGD testcapaciteit, overheidsmaatregelen, economische malaise, kinderopvang....
En als we allemaal naar Groningen verhuizen is het ook snel gedaan met woonlasten van 700 euro op een lap grond van 800m2. Daarnaast verwacht ik ook wel dat het wat doet met drukte, verkeerslichten etc.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Voor wat betreft de impact op het sociale leven ben ik dat wel met je eens.
Dat klopt, maar je zet ogenschijnlijk wel de groep die dat wel doet (al reken ik mezelf eerder tot een groep critici dan tot een groep klagers) weg als mensen die verkeerde keuzes maken. En dat vind ik onterecht.
Ondertussen sneeuwt mijn fout-positieven vraagstuk flink onder in dit gebakkelei. En ik was nog wel zo nieuwsgierig naar de gaten die er in te schieten zijn
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Daar wordt hard aan gewerkt: https://www.dvhn.nl/groningen/29-besmet ... gle.com%2F
Sorry...53x11 schreef: ↑15 sep 2020 10:02Dat klopt, maar je zet ogenschijnlijk wel de groep die dat wel doet (al reken ik mezelf eerder tot een groep critici dan tot een groep klagers) weg als mensen die verkeerde keuzes maken. En dat vind ik onterecht.
Ondertussen sneeuwt mijn fout-positieven vraagstuk flink onder in dit gebakkelei. En ik was nog wel zo nieuwsgierig naar de gaten die er in te schieten zijn
Zou je dit misschien eens in tijd uit willen drukken?
(hoeveel uur reistijd per dag acht jij acceptabel?)
Nogmaals, ik heb geen oordeel over de keuzes die mensen maken. Ik heb een oordeel over de mate waarin mensen ook bereid zijn verantwoordelijkheid te aanvaarden voor de gevolgen ervan.