Canyon
Nope. Ook op de Canyon Ultimate AL Titanium-Anodized staat alleen Canyon. Die is alleen in de Di2 en Ultegra uitvoering in die kleurstelling te krijgen.
https://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bike.html?b=3078
En zelf prijs ik me gelukkig een Ultimate CF te hebben in Monza Red en zonder Canyon.com overal opgeplakt.
Dat Canyon.com is voor mij een behoorlijke afknapper...
Gewicht van de SLX is behoorlijk indrukwekkend. Wat zijn dat voor wielen? Ik heug met iets van Farsports clinchers te herinneren? Of schiet ik nu een set Zipp 404 FC af..
https://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bike.html?b=3078
En zelf prijs ik me gelukkig een Ultimate CF te hebben in Monza Red en zonder Canyon.com overal opgeplakt.
Dat Canyon.com is voor mij een behoorlijke afknapper...
Gewicht van de SLX is behoorlijk indrukwekkend. Wat zijn dat voor wielen? Ik heug met iets van Farsports clinchers te herinneren? Of schiet ik nu een set Zipp 404 FC af..
Zeker mooi spul!! Mooi gewicht ook. Echter 2 vragen;
- waar komt de rode garminhouder vandaan; staat wel cool (of is het een bloemenhouder?)
- waarom een wit zadel....dat detoneert behoorlijk bij de rest. Zo heeft Canyon hem toch niet geleverd?
- waar komt de rode garminhouder vandaan; staat wel cool (of is het een bloemenhouder?)
- waarom een wit zadel....dat detoneert behoorlijk bij de rest. Zo heeft Canyon hem toch niet geleverd?
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
K-Edge Garmin houder.tomtom schreef:Zeker mooi spul!! Mooi gewicht ook. Echter 2 vragen;
@ tomtom
vraag 1:
K-Edge, GoBig Computer Mount
vraag 2
het zadel waar het mee kwam leverde nogal mannelijke problemen op . dus mijn oude zadel er op.
nu moet ik vrouwlief over halen om een nieuw zadel te mogen kopen. (in het zwart)
huidig budget en credits zijn even op na aanschaf van de fiets
.
vraag 1:
K-Edge, GoBig Computer Mount
vraag 2
het zadel waar het mee kwam leverde nogal mannelijke problemen op . dus mijn oude zadel er op.
nu moet ik vrouwlief over halen om een nieuw zadel te mogen kopen. (in het zwart)
huidig budget en credits zijn even op na aanschaf van de fiets
.
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL
Misschien een hele domme vraag, maar toch. Als ik een fiets koop bij Canyon, stellen ze hem dan ook precies af naar jouw maten of alleen de framemaat? En moet ik zelf nog wat in elkaar zetten of wordt hij rijklaar geleverd?
Trouwens, hebben jullie misschien nog tips voor een Canyon tot €3000,-?
-
- Forum-lid HC
Je moet de wielen er nog in zetten, stuurmonteren op stuurpen en zadel op de juiste hoogte. Alle gereedschap zit er bij + handleiding. Anders op Youtube kijken.Dennis31 schreef:Misschien een hele domme vraag, maar toch. Als ik een fiets koop bij Canyon, stellen ze hem dan ook precies af naar jouw maten of alleen de framemaat? En moet ik zelf nog wat in elkaar zetten of wordt hij rijklaar geleverd?
Voor een Canyon tot euro 3.000 mss Ultimate AL. Wel een beetje afhankelijk of deze nog leverbaar is in jouw maat en uitvoering (Di2-SL-ES). Hou je nog geld over ook voor een leuk tripje naar de Alpen.
What makes the boat go faster?