Specialized
-
- Forum-lid HC
Mooie fiets, ik zou alleen een andere zadelpen nemen.
Eentje zonder setback, het zadel staat nu wel heel ver naar voren op zijn rails!
Eentje zonder setback, het zadel staat nu wel heel ver naar voren op zijn rails!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Maar nog ruimschoots binnen de limiet van de zadelrails. Op mijn andere fiets met een zadelpen met een setback van 25 graden heb ik wel een pen zonder setback (of evt eenzelfde als deze met een setback van 20 graden) nodig.colnagofreak schreef:Mooie fiets, ik zou alleen een andere zadelpen nemen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Topfiets,racedoc schreef:Maar nog ruimschoots binnen de limiet van de zadelrails. Op mijn andere fiets met een zadelpen met een setback van 25 graden heb ik wel een pen zonder setback (of evt eenzelfde als deze met een setback van 20 graden) nodig.colnagofreak schreef:Mooie fiets, ik zou alleen een andere zadelpen nemen.
Je zou echter moeten gaan voor 100% en nu heb je "maar" 99,5%.
En zo'n fiets zou je 100% moeten laten kloppen
Technisch zal het wel kloppen maar optisch merk je gewoon dat er iets niet 100% klopt, koop je een zadelpen met iets minder setback.
De bidonhouderboutjes vind ik de max
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Precies wat ik bedoel, het doet afbreuk aan de fiets!Lcsmet schreef:
Technisch zal het wel kloppen maar optisch merk je gewoon dat er iets niet 100% klopt, koop je een zadelpen met iets minder setback.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Waanzinnig goed opgebouwde Tarmac. Zadelden kwestie eens. Als dit je ideale positie is moet er een ander pennetje in om het perfect te maken. Het zadel komt er dan ook mooier uit. Wellicht een mooie exotische extreem lichte pen zoeken zonder al te veel decals.
-
- Forum-lid HC
Overall mooie fiets, denk dat ik eerder naar een kortere stuurpen zou grijpen als een andere zadelpen. Hier is de nieuwe van Specialized gemonteerd en ik zou eerst eens uitzoeken of het gebruikte klemsysteem wel goed gaat werken i.c.m. elke willekeurige zadelpen.
Ik begrijp wat jullie bedoelen en Lcsmet verwoord het mooi!Lcsmet schreef: Topfiets,
Je zou echter moeten gaan voor 100% en nu heb je "maar" 99,5%.
En zo'n fiets zou je 100% moeten laten kloppen
De bidonhouderboutjes vind ik de max
Als het goed gaat komt er in mei eenzelfde zadelpen zonder setback uit de USA deze kant op. Mijn bedoeling was om deze op mijn andere Tarmac te installeren, die heeft nu nog een pen met 25 gr setback en dat is teveel.
Wat ik ook kan doen is de pen uit de S-Works op de andere Tarmac installeren en de pen zonder setback in de S-Works.
Lengte van de pen is wel belangrijk gezien de wedge waarmee de pen vastgezet wordt. Eenzelfde pen van 400mm moet dus goed gaan.
Nee dat gaat niet, want dit is de cadence sensor zelf.nijkie schreef:Mooie opbouw,kan je geen magneet aan achterzijde pedaal as monteren ipv de 3 elastieken op de crank.
Gewicht van deze mooie fiets?
Het liefst zou ik qua uiterlijk helemaal geen sensors op mijn fiets hebben maar ik vind dit toch het beste (Garmin) alternatief. De GSC10 sensor van Garmin vind ik echt een gedrocht. Daar komt bij dat je dus met deze sensoren geen magneten meer nodig hebt en dat ze gemakkelijk overgezet kunnen worden op een tweede fiets.
De fiets weegt zoals afgebeeld 7,1Kg.