Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

servela
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2008 12:34

servela 03 jan 2009 08:25

De witte delen zijn letters

[img=http://www.cervelo.com/images/Hushovd%205.png]
Cervélo SLC SL zipp 404

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 03 jan 2009 10:47

Ik vind het op het eerste gezicht ook erg tegenvallen. Ziet er een beetje raar uit en bij niemand lijkt het perfect te zitten. Misschien dat het er in het echt beter uit ziet. Castelli maakt normaal gesproken altijd prachtige shirts zeker qua design en dan komen ze met zoiets af. Ik heb zelf een setje van Cervélo en dat zit perfect en het ziet er ook nog eens geweldig uit.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 03 jan 2009 11:56

Dat setje van Cervélo is inderdaad perfect van pasvorm en ontwerp eigenlijk ook wel.
dat wordt door onderstaande gemaakt

http://www.giessegi.com/eng/index.php

Ik vind de shirts wel aardig, maar ben het helemaal eens met Andromeda dat het voor het figuur van de renner niet optimaal is. Maar op deze manier is perfect te zien wat er op de schouders staat tijdens het rijden ...

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 03 jan 2009 12:11

21st-century schreef:Ziet er een beetje raar uit en bij niemand lijkt het perfect te zitten.

Ik zie gewoon een shirt dat mooi om de lichamen aangesloten zit. Hoe zie jij dat het niet perfect zit?

Dat het visueel niet mijn smaak is door de 'rare' aansluiting van de mouwtjes en indeling van kleurvlakken, is wat anders.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 03 jan 2009 16:03

21st-century schreef:Ik vind het op het eerste gezicht ook erg tegenvallen. Ziet er een beetje raar uit en bij niemand lijkt het perfect te zitten. Misschien dat het er in het echt beter uit ziet. Castelli maakt normaal gesproken altijd prachtige shirts zeker qua design en dan komen ze met zoiets af. Ik heb zelf een setje van Cervélo en dat zit perfect en het ziet er ook nog eens geweldig uit.


Ik vind het ook idd een beetje tegenvallen. Nog even wachten hoe het gaat aansluiten bij de koersbroek.

Over dat setje van Cervelo, is dat nog ergens verkrijgbaar? Ik zoek namelijk nog een shirt voor het nieuwe jaar.

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 03 jan 2009 22:06

[quote

Over dat setje van Cervelo, is dat nog ergens verkrijgbaar? Ik zoek namelijk nog een shirt voor het nieuwe jaar.[/quote]

Speric had nog wat hangen in zijn winkel volgens mij

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 03 jan 2009 22:26

Bij 'mijn' dealer in Geffen (noord-brabant) hangen ook nog diverse maten. (wielerhuisdemeulenreek), PM me evt. als ik iets kan betekenen.

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 04 jan 2009 12:38

Master B schreef:
21st-century schreef:Ik vind het op het eerste gezicht ook erg tegenvallen. Ziet er een beetje raar uit en bij niemand lijkt het perfect te zitten. Misschien dat het er in het echt beter uit ziet. Castelli maakt normaal gesproken altijd prachtige shirts zeker qua design en dan komen ze met zoiets af. Ik heb zelf een setje van Cervélo en dat zit perfect en het ziet er ook nog eens geweldig uit.


Ik vind het ook idd een beetje tegenvallen. Nog even wachten hoe het gaat aansluiten bij de koersbroek.

Over dat setje van Cervelo, is dat nog ergens verkrijgbaar? Ik zoek namelijk nog een shirt voor het nieuwe jaar.


welke maat zou het om gaan denk je ?

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 04 jan 2009 12:42

02-Jan-2009: For the fourth time in succession, Cervélo has won top honors in the annual Cyclingnews.com poll. With more than double the votes of the runner up, the SLC-SL was chosen as the best team bike in the 2008 peloton. Obviously, we’re ecstatic with the support from those who matter the most in the end, cycling consumers, and this award is a great expression of that support. With the new and improved version of this model – the S3 – now in stores and appearing in pro races very soon, we hope to continue our winning streaks in the Cyclingnews.com poll in years to come.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 04 jan 2009 14:02

Als je losse shirts heb hangen dan kom ik wel een keer langs. Ik zit altijd tussen de S en M dus ik wil wel altijd ff passen.

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 04 jan 2009 15:00

litespeed schreef:
21st-century schreef:Ziet er een beetje raar uit en bij niemand lijkt het perfect te zitten.

Ik zie gewoon een shirt dat mooi om de lichamen aangesloten zit. Hoe zie jij dat het niet perfect zit?

Dat het visueel niet mijn smaak is door de 'rare' aansluiting van de mouwtjes en indeling van kleurvlakken, is wat anders.


Ik schreef dan ook, bij niemand lijkt het perfect te zitten. Ik denk ook dat het aan die aparte aansluiting van de mouwtjes ligt. Dat wil dus niet zeggen dat het shirt niet goed zit. Het lijkt net een mouwloos shirtje waar later mouwtjes aan vast gemaakt zijn. Nogmaals het setje wat ik nu heb van Cervélo is veel beter geslaagd in mijn ogen. Ik ben er overigens niet bang voor dat de kleding van castelli niet goed zit. Vooral de broeken zitten altijd erg goed van Castelli.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 04 jan 2009 22:59

Master B schreef:Als je losse shirts heb hangen dan kom ik wel een keer langs. Ik zit altijd tussen de S en M dus ik wil wel altijd ff passen.


Dat mag dan geen probleem zijn ! S en M heb ik nog genoeg .

Plaats reactie