Toch maar weer terug naar Pina?daniel1975 schreef:Daar zit ik ook nog naar te kijken....
Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een '10 of '11 blauw misschien?
De nieuwe schemas zijn idd nog niet wat het moet zijn. Met uitzondering van de Movistar wit, die vind ik heel fraai. Maar de blue 2010 blijf ik nog steeds de mooiste vinden.
De nieuwe schemas zijn idd nog niet wat het moet zijn. Met uitzondering van de Movistar wit, die vind ik heel fraai. Maar de blue 2010 blijf ik nog steeds de mooiste vinden.
Less is bore
Heb gisteren een Pinarello Prince gekocht, maar zitten nog veel spacers op voor de zekerheid. Op dit moment 4! Het rijdt erg comfortabel, maar misschien wat veel van het goede! Hoeveel spacers hebben jullie tussen het frame en het stuur?
Wat een ander heeft is voor jou niet belangrijk. Gewoon zelf uitproberen en eventueel steeds een halve minder.Stradale schreef:Heb gisteren een Pinarello Prince gekocht, maar zitten nog veel spacers op voor de zekerheid. Op dit moment 4! Het rijdt erg comfortabel, maar misschien wat veel van het goede! Hoeveel spacers hebben jullie tussen het frame en het stuur?
-
- Forum-lid
Andrea Pinarello, RIP
-
- Forum-lid
Triest verhaal, 40 jaar slechts. Op deze door mijn zoon gemaakte foto rijdt Andrea Pinarello rechts van mij tijdens de Parijs Roubaix cyclo van 2010 de wielerbaan van Roubaix op. Hij op een nieuwe Sky Pinarello ik op een oude Gios.pinarellomyway schreef:Andrea Pinarello, RIP
-
- Forum-lid
Mooie foto en een mooie herinnering.bianchisl3 schreef:Triest verhaal, 40 jaar slechts. Op deze door mijn zoon gemaakte foto rijdt Andrea Pinarello rechts van mij tijdens de Parijs Roubaix cyclo van 2010 de wielerbaan van Roubaix op. Hij op een nieuwe Sky Pinarello ik op een oude Gios.pinarellomyway schreef:Andrea Pinarello, RIP
Dank voor het delen.
- misterybiker
- Forum-lid
Beste Pinarello fans,
Ben al een tijdje opzoek naar een paar mooie
bidons met Pinarello logo, nu kwam ik een paar
tegen op het net, maar de fm kan er niet aankomen.
Weten jullie misschien ook of ik nog aan deze bidons
kan komen?.
Groetjes.
Ben al een tijdje opzoek naar een paar mooie
bidons met Pinarello logo, nu kwam ik een paar
tegen op het net, maar de fm kan er niet aankomen.
Weten jullie misschien ook of ik nog aan deze bidons
kan komen?.
Groetjes.
Laatst gewijzigd door misterybiker op 15 aug 2011 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Probeer http://www.evertsesport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; even. Daar heb ik laast Elite-Pinarello bidonhouders + bidons gezien.
Less is bore
Ik heb er nog een paar, maar die zijn flink beschadigd. Super dingen zijn het niet.
Ik denk niet dat je die wilt hebben voor het gebruikers gemak
Maar.... waar het eigenlijk om gaat, ze kwamen bij Wim vandaag. Dus even Wim Evertse in Zzee bellen zoals Daniel al opperde.
Groet,
Peter
Ik denk niet dat je die wilt hebben voor het gebruikers gemak
Maar.... waar het eigenlijk om gaat, ze kwamen bij Wim vandaag. Dus even Wim Evertse in Zzee bellen zoals Daniel al opperde.
Groet,
Peter
- misterybiker
- Forum-lid
Bedankt heren,
Heb mail contact gehad met Wim, hij had ze jammer genoeg alleen in een combi met bidonhouder.
Verder nog suggesties.
Groetjes,
Marcel
Heb mail contact gehad met Wim, hij had ze jammer genoeg alleen in een combi met bidonhouder.
Verder nog suggesties.
Groetjes,
Marcel
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Tijdens de 5e etappe van de Vuelta is Kurt Asle Arvesen van team Sky tegen een kind gereden.
Het kind is gelukkig ongedeerd, wat niet van de Dogma kan gezegd worden.
Voor de video klik op onderstaande link.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/vuel ... d/1181366/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kind is gelukkig ongedeerd, wat niet van de Dogma kan gezegd worden.
Voor de video klik op onderstaande link.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/vuel ... d/1181366/" onclick="window.open(this.href);return false;
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend