Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 23 mar 2011 00:07

[quote="Stokie"]Inmiddels is hij af.. je kan er best hard op rijden.. In de toekomst nog Sram tt bladen erop en wellicht even de stickers op de wielen veranderen:
Afbeelding[/quote]

mag dat wel, zo'n dingetje voorop? :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 26 mar 2011 22:31

Sinds gisterenavond een ander set wieltjes er in en verder witte pedalen en witte kabels ipv zwart.
Je moet je zelf af en toe een beetje verwennen.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

spiritwetteren
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 28 dec 2008 20:56

spiritwetteren 26 mar 2011 23:19

[quote="fred mtb-sport"]Sinds gisterenavond een ander set wieltjes er in en verder witte pedalen en witte kabels ipv zwart.
Je moet je zelf af en toe een beetje verwennen.
[/quote]

Ik vindt dat een triestige fiets. Ik zou daar voorbijlopen in plaats van te stelen. Alhoewel stelen zou ik toch nooit doen. Maar ge moet hem niet op slot zetten als ge ff op een terrasje stopt. En die gouden ketting................
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 26 mar 2011 23:39

Nou, wat is er mis met bovenstaande fiets, behalve dan dat het een extreem grote maat is? Je kunt iemand van slechte smaak beschuldigen, alhoewel ik dat op een forum niet snel zou doen, maar je kunt het iemand toch niet kwalijk nemen dat ie groot is?

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 27 mar 2011 10:43

Blijft een mooie fiets Fred, maar heb je je shifters bewust zo laag op het stuur geschroefd?

tommymang
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 jul 2009 11:59

tommymang 27 mar 2011 12:13

[quote="Robbebopper"]Nou, wat is er mis met bovenstaande fiets, behalve dan dat het een extreem grote maat is? Je kunt iemand van slechte smaak beschuldigen, alhoewel ik dat op een forum niet snel zou doen, maar je kunt het iemand toch niet kwalijk nemen dat ie groot is?[/quote]

Ben het helemaal met je eens. Het is hetzelfde als zeggen "ik vind je vrouw niet echt mooi hoor" ;-) Dat doe je niet.

Ik vind het trouwens wel een mooie fiets, rekening houdend met het feit dat het een zeer grote maat is.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 27 mar 2011 14:39

Afbeelding

Deze dus.
Zoals smaken verschillen kan fijngevoeligheid ook verschillen...
't Zou de mijne ook niet worden maar ik begrijp wél waarom je 'm mooi vind, er trots, fier op bent.
En inderdaad, een forse maat. Maaar dat kan dit frame prima hebben.
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 27 mar 2011 14:53

Natuurlijk mag je wel zeggen dat je een fiets niet mooi vindt. We zijn hier toch niet enkel om elkaar veren in de kont te steken? De manier waarop je het brengt is een ander verhaal en "triestig" is dan geen chique start.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

fietsvriend
Forum-lid
Berichten: 800
Lid geworden op: 15 okt 2008 23:17

fietsvriend 27 mar 2011 14:54

Supermooi frame. Maar die wielen maken het wel erg druk, vind ik. Welke wielen zaten er eergisteren nog in?
PS: Die gouden ketting is heerlijk blingbling!!! Wel goed poetsen.........
Michiel

spiritwetteren
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 28 dec 2008 20:56

spiritwetteren 27 mar 2011 15:08

[quote="Timo 2.0"]Natuurlijk mag je wel zeggen dat je een fiets niet mooi vindt. We zijn hier toch niet enkel om elkaar veren in de kont te steken? De manier waarop je het brengt is een ander verhaal en "triestig" is dan geen chique start.[/quote]

Grijs, grijs,grijs. Is misschien in het echt beter. Maar op de foto afgaand blijf ik erbij: is niet om er vanachterover te vallen. En die ketting: foei!
Shifters te laag en even een wit stuurlint en witte zadelpen zou al veel goedmaken.
En dan wil ik nog geen commentaar geven op het ietwat rood in de wielen zoals ze bij mijn foto wel gedaan hebben.
Triestig was het wat het eerst bij mij overkwam.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 27 mar 2011 15:14

[quote="Timo 2.0"]Natuurlijk mag je wel zeggen dat je een fiets niet mooi vindt. We zijn hier toch niet enkel om elkaar veren in de kont te steken? De manier waarop je het brengt is een ander verhaal en "triestig" is dan geen chique start.[/quote]

Je hebt op zich wel gelijk, maar laten we wel wezen, jij zette je (overigens zeer mooie) Bianchi toch ook niet op dit forum neer omdat je graag hebt dat mensen hem foeilelijk vinden. De meesten onder ons zijn gewoon trots (fier is eigenlijk een mooier woord) op hun fiets. Wat is er mis met wat veren?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39672
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 mar 2011 15:19

Spiritweter: het is de toon die de muziek maakt. Het is ook mijn fiets niet, maar zelfs een direct persoon als ik zou het op zijn minst in wat minder triestig taalgebruik proberen te uiten.
Less is bore

Plaats reactie