Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Gewoon de basis versie. Ik was in het winkelcentrum voor wat anders en ik kan dan niet voorbij de slijter en de boekhandel lopen.
Bij die laatste nog Lust For Life meegenomen.
Bij die laatste nog Lust For Life meegenomen.
Ik heb nog nooit een Japanse gehad. Ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
Ik heb zelf zojuist een Teeling single malt ingeschonken.
Ik heb zelf zojuist een Teeling single malt ingeschonken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik heb diverse gedronken en zijn doorgaans zoet zoals van fruit en subtiel hout.
heel volle smaak en echt een mooi product en ook iets hoger in prijs.
veel japanse whisky zit in 0,5 liter flessen. dus opletten als je prijzen vergelijkt.
heel volle smaak en echt een mooi product en ook iets hoger in prijs.
veel japanse whisky zit in 0,5 liter flessen. dus opletten als je prijzen vergelijkt.
Ik ga eens kijken naar een Japanse. Qua omschrijving past het goed bij mijn smaak. Welke kun je aanraden om mee te beginnen?
-
- Forum-lid HC
Bij bol waren de technic lego sets weer in de aanbieding. Toch maar de peogeot hypercar gekocht.
Het is toch herfst.
Het is toch herfst.
Gevaarlijke hobby
Vriend van mij heeft een paar vitrines vol. Zo nu en dan bouw ik er wel eens een van die dingen van hem. Neem ik een VW Bus/Landrover/Jazz Band mee. Haal ik die uit elkaar, bouwen, leuke foto's maken en breng ik het terug met een paar mooie flesjes bier.
M'n dochter is bezig met bloemen! Bloemen van Lego. Ja! Ziet er bizar goed uit!
En m'n schoonzoon een of ander masker/kop van Star Wars...............als je Star Wars en Lego beide als hobby hebt moet je banken gaan overvallen om bij te blijven!
Zelf ben ik meer van de abstracte blokjes. gewoon 2x1, 2x2,2x3 etc. Daar na wat herkenbaars (anders dan Lego blokje ) mee bouwen.............
Ik ben echter nu nog een U boot aan het afronden van plastic maar er ligt ook een Gios project waar nog wat aan moet gebeuren
En..................het lijkt hier droog te worden en buitenspelen gaat altijd voor!
Vriend van mij heeft een paar vitrines vol. Zo nu en dan bouw ik er wel eens een van die dingen van hem. Neem ik een VW Bus/Landrover/Jazz Band mee. Haal ik die uit elkaar, bouwen, leuke foto's maken en breng ik het terug met een paar mooie flesjes bier.
M'n dochter is bezig met bloemen! Bloemen van Lego. Ja! Ziet er bizar goed uit!
En m'n schoonzoon een of ander masker/kop van Star Wars...............als je Star Wars en Lego beide als hobby hebt moet je banken gaan overvallen om bij te blijven!
Zelf ben ik meer van de abstracte blokjes. gewoon 2x1, 2x2,2x3 etc. Daar na wat herkenbaars (anders dan Lego blokje ) mee bouwen.............
Ik ben echter nu nog een U boot aan het afronden van plastic maar er ligt ook een Gios project waar nog wat aan moet gebeuren
En..................het lijkt hier droog te worden en buitenspelen gaat altijd voor!
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Ik blijf het ook mooi vinden! Zo heerlijk ff bouwen of het nou een fiets een huis of lego is.
Lego heeft hele mooie sets, was 10 a 15 jaar geleden bijna dood, maar na een nieuwe start weer helemaal bij.
Lego heeft hele mooie sets, was 10 a 15 jaar geleden bijna dood, maar na een nieuwe start weer helemaal bij.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Bouwen is heerlijk ja! Ik was als kind al gefascineerd door bouwpakketten en Lego (dat ben ik inmiddels ontgroeid Wasbeer )
En nu is het klussen, meubelmaken, klassieke auto etc.
Verder sloop ik alles uitelkaar wat stuk lijkt. Als ik het niet kan repareren dan bewaar ik de onderdelen voor een volgende reparatie poging of om iets anders mee te fabriceren
En nu is het klussen, meubelmaken, klassieke auto etc.
Verder sloop ik alles uitelkaar wat stuk lijkt. Als ik het niet kan repareren dan bewaar ik de onderdelen voor een volgende reparatie poging of om iets anders mee te fabriceren
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Flesje Nikka Days op aanraden van Gastheerg.
Net een klein glaasje ingeschonken terwijl ik - hoe toepasselijk - ramensoep stond te maken.....
Daarvoor vanmiddag paksoi en verschillende paddenstoelen gekocht.