Het grote OAKLEY topic
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Met XLJ glazen is dat toch een prima bril, jij bent diegene die 'm mooi moet vinden. Met de standaard glazen krijg je vrij gauw wind in je ogen.
@ Jummeltje, zeg ik ergens dat ik het je niet gun oid? Enige wat ik opmerkte is dat ik het niet bepaald een prestatie vindt om een paar brillen te kopen. Vandaar dat ik de woorden collecties en inspiratie misplaatst vindt. En je weet zelf ook wel wat het gekost heeft en dat is geen €1100 geweest.
@ Jummeltje, zeg ik ergens dat ik het je niet gun oid? Enige wat ik opmerkte is dat ik het niet bepaald een prestatie vindt om een paar brillen te kopen. Vandaar dat ik de woorden collecties en inspiratie misplaatst vindt. En je weet zelf ook wel wat het gekost heeft en dat is geen €1100 geweest.
-
- Forum-lid HC
Collectie
Een collectie (Latijn: collegere, verzamelen) is dat wat ontstaat door actief te verzamelen.
Dus dat klopt aardig.
Ik vind t iig een erg coole collectie!!
Een collectie (Latijn: collegere, verzamelen) is dat wat ontstaat door actief te verzamelen.
Dus dat klopt aardig.
Ik vind t iig een erg coole collectie!!
Ik denk dat jummeltje er minder voor heeft betaald dan dat wij allemaal denken!
Denk dat het hem overigens wel veel kostbare slaapuurtjes heeft gekost
Maar daarentegen het is gewoon een OAKLEY COLLECTIE ! Ik zie een aantal specials en daarbij....... IK BEN JALOERS
Mooie collectie en mocht je je anti freeze radar kwijt willen? Dan houd ik me aanbevolen.
Maar daarentegen het is gewoon een OAKLEY COLLECTIE ! Ik zie een aantal specials en daarbij....... IK BEN JALOERS
Mooie collectie en mocht je je anti freeze radar kwijt willen? Dan houd ik me aanbevolen.
AM Classic, Of je het een prestatie vindt of niet, wat doet dat er in hemels naam toe?
Als je gewoon geen zinvolle toevoeging hebt op zo'n topic, zeg dan niets.
Wat is dan wel een prestatie? Een auto kopen? een huis kopen? een nieuwe fiets kopen? Als je maar genoeg geld hebt kan je alles kopen wat je wilt.
Dan is dus geen enkele verzameling mooi in jouw ogen... want als je geld genoeg hebt kan je alles kopen.
Misschien krijgt iemand wel mooie oakleys en ontstaat een collectie zo.
Het is veel te kort door de bocht om te oordelen zoals jij oordeelt. Als je het lelijk vindt, zeg dan gewoon ik vind het lelijk. De onderbouwing slaat verder kant noch wal en kan je mijns inziens dan ook beter voor je houden.
Als je gewoon geen zinvolle toevoeging hebt op zo'n topic, zeg dan niets.
Wat is dan wel een prestatie? Een auto kopen? een huis kopen? een nieuwe fiets kopen? Als je maar genoeg geld hebt kan je alles kopen wat je wilt.
Dan is dus geen enkele verzameling mooi in jouw ogen... want als je geld genoeg hebt kan je alles kopen.
Misschien krijgt iemand wel mooie oakleys en ontstaat een collectie zo.
Het is veel te kort door de bocht om te oordelen zoals jij oordeelt. Als je het lelijk vindt, zeg dan gewoon ik vind het lelijk. De onderbouwing slaat verder kant noch wal en kan je mijns inziens dan ook beter voor je houden.
Overigens zag ik op jou site dat jij in het bezit bent van een atomic orange radar, dat maakt mij dan weer jaloers!;)
Timsen schreef:Ik denk dat jummeltje er minder voor heeft betaald dan dat wij allemaal denken!
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wat is de toevoeging van de "collectie" van Jummeltje dan?Stokie schreef: Als je gewoon geen zinvolle toevoeging hebt op zo'n topic, zeg dan niets.
Kopen van een huis is nu toch moeilijk een prestatie te noemen. Je zorgt dat je genoeg geld hebt (al dan niet ga je langs de bank voor een hypotheek), vervolgens naar de notaris en je zet een paar krabbels. Sinds wanneer is een beetje geld laten rollen een prestatie? Bij een prestatie denk ik toch aan andere dingen, een fiets gerelateerd voorbeeld: Als je 2 jaar geleden in tijd X een berg op reed en je hebt hard getraind zodat je het nu in 0.8 * X boven bent.Stokie schreef: Wat is dan wel een prestatie? Een auto kopen? een huis kopen? een nieuwe fiets kopen? Als je maar genoeg geld hebt kan je alles kopen wat je wilt.
Heb ik nergens beweerd. Alleen een mooie verzameling bestaat wat mij betreft uit unieke, exclusieve, moeilijk verkrijgbare elementen. Als een verzameling zeer groot is kan ik dat ook best aardig vinden. Maar 17 Oakleys die in zo'n beetje iedere stad in de winkel liggen?Stokie schreef: Dan is dus geen enkele verzameling mooi in jouw ogen... want als je geld genoeg hebt kan je alles kopen.
Stokie schreef:Als je het lelijk vindt, zeg dan gewoon ik vind het lelijk. De onderbouwing slaat verder kant noch wal en kan je mijns inziens dan ook beter voor je houden.
Het gaat er helemaal niet om of ik het mooi of lelijk vind. Daar heb ik geen moment iets over gezegd. Probleem is dat jullie 2 andere dingen willen lezen dan ik heb geschreven. Mijn persoonlijke keus zou het niet zijn om met een roze radar met een fire iridium glas rond te gaan rijden, maar als een ander dat graag wilt doen zul je mij er echt niet over horen.
En wat wel in de categorie non-argumentatie valt waren de opmerking van jouw over mijn financiële situatie waar jij helemaal geen benul van hebt. Opmerkingen die je niet bepaald sieren.
-
- Forum-lid
Wat is de toevoeging van de "collectie" van Jummeltje dan?Amclassic-fan schreef:Stokie schreef: Als je gewoon geen zinvolle toevoeging hebt op zo'n topic, zeg dan niets.
Ehmm, dit topic begint met een collectie foto? Dus dit is gewoon een topic om je collectie te showen? Als je jaloers bent mag je het gewoon zeggen hoor;)
Amclassic-fan schreef:Wat is de toevoeging van de "collectie" van Jummeltje dan?Stokie schreef: Als je gewoon geen zinvolle toevoeging hebt op zo'n topic, zeg dan niets.
In een Oakley topic lijkt het me niet vreemd om Oakleys te tonen.
Kopen van een huis is nu toch moeilijk een prestatie te noemen. Je zorgt dat je genoeg geld hebt (al dan niet ga je langs de bank voor een hypotheek), vervolgens naar de notaris en je zet een paar krabbels. Sinds wanneer is een beetje geld laten rollen een prestatie? Bij een prestatie denk ik toch aan andere dingen, een fiets gerelateerd voorbeeld: Als je 2 jaar geleden in tijd X een berg op reed en je hebt hard getraind zodat je het nu in 0.8 * X boven bent.Stokie schreef: Wat is dan wel een prestatie? Een auto kopen? een huis kopen? een nieuwe fiets kopen? Als je maar genoeg geld hebt kan je alles kopen wat je wilt.
Am classic, je weet dat jij de eerste bent geweest die het woord prestatie in de mond nam? De rest heeft nooit gesproken over wel of geen prestatie, die discussie ben jij aangegaan.
Heb ik nergens beweerd. Alleen een mooie verzameling bestaat wat mij betreft uit unieke, exclusieve, moeilijk verkrijgbare elementen. Als een verzameling zeer groot is kan ik dat ook best aardig vinden. Maar 17 Oakleys die in zo'n beetje iedere stad in de winkel liggen?Stokie schreef: Dan is dus geen enkele verzameling mooi in jouw ogen... want als je geld genoeg hebt kan je alles kopen.
Koop voor mij in de winkel dan maar voor een mooie prijs een retina, anti freeze en bmx radar.
Stokie schreef:Als je het lelijk vindt, zeg dan gewoon ik vind het lelijk. De onderbouwing slaat verder kant noch wal en kan je mijns inziens dan ook beter voor je houden.
Het gaat er helemaal niet om of ik het mooi of lelijk vind. Daar heb ik geen moment iets over gezegd. Probleem is dat jullie 2 andere dingen willen lezen dan ik heb geschreven. Mijn persoonlijke keus zou het niet zijn om met een roze radar met een fire iridium glas rond te gaan rijden, maar als een ander dat graag wilt doen zul je mij er echt niet over horen.
We horen jou er dus wel over, want je rept zelfs een beetje met minachting over 'vloekende kleuren'. Je zou ook kunnen zeggen; vrolijke kleurencombi's.
En wat wel in de categorie non-argumentatie valt waren de opmerking van jouw over mijn financiële situatie waar jij helemaal geen benul van hebt. Opmerkingen die je niet bepaald sieren.
Over elkaars financiele situatie weten we wellicht niet zoveel, maar je vind wel dat mijn collectie geen prestatie is omdat je die kunt verkrijgen met een grote zak geld, maar je weet helemaal niet of ik een grote zak geld heb, dus zou het zomaar zo kunnen zijn dat het toch een prestatie van mij is, omdat ik het zonder grote zak geld toch tot een aardige collectie heb geschopt.
en aangezien ik je muggenziften een beetje vervelend begin te vinden hier voor de mensen op het oakley topic die Oakleys wel leuk vinden hier nog een Oakley die
op de foto van men kast nog niet stond:
[img=https://lh3.googleusercontent.com/_khYA ... G_2908.JPG]
op de foto van men kast nog niet stond:
[img=https://lh3.googleusercontent.com/_khYA ... G_2908.JPG]
Amclassic-fan schreef:Wat is de toevoeging van de "collectie" van Jummeltje dan?Stokie schreef: Als je gewoon geen zinvolle toevoeging hebt op zo'n topic, zeg dan niets.
Mooi dat je zegt: Zorgen dat je genoeg geld hebt.. Is dat geen prestatie?
Bij de meeste mensen groeit het geld niet op de rug en is het een prestatie als je aan het eind van de maand genoeg over houdt om iets 'extra's' te kopen.
Anderen vinden het dan weer een prestatie om naast hun school heel hard te gaan trainen om zich te verbeteren in het (bijvoorbeeld) omhoog rijden van een berg. In beide gevallen is het een prestatie als je je na een bepaalde termijn verbetert..
Alleen is het bij de een zichtbaar in tijd, terwijl de ander het ziet in een uitgegroeide COLLECTIE.
Om te zeggen dat een huis kopen geen prestatie is... dan heb je er dus geen kaas van gegeten. Heel veel mensen werken zich uit de naad om zich een huis te kunnen permitteren.
Wellicht snap jij niet helemaal wat een prestatie is.. en dat dat dus niet alleen op een fiets te realiseren is.
Overigens zie ik in die collectie van jummeltje behoorlijk wat brillen liggen die niet overal te koop staan. Knappe jongen als jij die voor een leuke prijs op de kop tikt.