Specialized
-
- Forum-lid HC
Afgezien van het feit dat Specialized prima in staat is (= niet mooi lopende kabelbocht) en campa groep minder mooi te laten schakelen lijkt het me een mijl op zeven om een goede ketting vanwege een kleurtje te vervangen voor iets wat minder goed schakeld....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welke pons bedoel je?icemus schreef:ketting campa geponsd met zo'n K_pons ...niets waard..binnenkort maar ff opnieuw laten doen
Less is bore
BBB pons voor 11 speed. na een 4-tal kettingen te hebben geponsd lijkt hij nu wat minder te werken..en gaat me bdw niet om de kleur..deel wel de mening van Sharkman113 dat er best wel wat veel haakse bochten in het frame zitten die het schakelpatroon wat geweld aan doet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarom heb ik gewoon het Campa origineel gekocht. Werkt top!
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Persoonlijk voel ik geen verschil tussen het schakelen met een KMC SL of een Campa ketting.
Mogelijk is de KMC X-11SL iets minder slijtvast dan de Campa Record ketting.
Ik vervang mijn kettingen toch redelijk snel (2500-3000km) zodat dat er niet echt tot doet.
Mogelijk is de KMC X-11SL iets minder slijtvast dan de Campa Record ketting.
Ik vervang mijn kettingen toch redelijk snel (2500-3000km) zodat dat er niet echt tot doet.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij Quickstep gebruiken ze wel meer dingen die ik ook niet gebruik
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Inderdaad FSA, dat wil je toch nog niet gratis op je fiets hebbenBij Quickstep gebruiken ze wel meer dingen die ik ook niet gebruik
En wat betreft de Schakels bij Quickstep, Shimano kettingen dienen redelijk zorgvuldig te worden geponst en als je zit hoe snel proffietsen in elkaar worden gebouwd zo ik idd eerder op de missing links vertrouwen (daar kan minder mis mee)
Mijn nieuwe Crux op wegbanden. Ik gebruik de fiets in voor-, na- en winterseizoen. Vervangt oude CX, MTB en zomerfiets (triple).
In principe standaard opbouw maar wel om een triple groep op gezet. Voorblad is 46 omdat groter niet ging met de voorderrie.
Twitter: @rbruijns