Even er bij zeggen dat het kind eerst door de SKY verzorger geholpen werd en toen de renner.lcsmt schreef:Tijdens de 5e etappe van de Vuelta is Kurt Asle Arvesen van team Sky tegen een kind gereden.
Het kind is gelukkig ongedeerd, wat niet van de Dogma kan gezegd worden.
Voor de video klik op onderstaande link.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/vuel ... d/1181366/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pinarello
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid HC
Lijkt me gewoon de Dogma vouwfiets versie, niets mis mee. Handig in de auto mee te nemen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Bij Eurosport zeiden ze dat het kind een arm gebroken had, Sky heeft vervolgens een gesigneerd shirt naar het kind gestuurd en de vader met het kind als gasten uitgenodigd om een dag mee te gaan met de Sky auto op een nader te bepalen tijdstip. Zeer menselijk van Sky, Arvesen kon er niets aan doen en lag behoorlijk in de kreukels.
-
- Forum-lid
Mysteriebiker, ik heb een paar Pinarello bidons voor je. Je hebt een pb mvg
-
- Forum-lid
misterybiker schreef:Beste Pinarello fans,
Ben al een tijdje opzoek naar een paar mooie
bidons met Pinarello logo, nu kwam ik een paar
tegen op het net, maar de fm kan er niet aankomen.
Weten jullie misschien ook of ik nog aan deze bidons
kan komen?.
Groetjes.
-
- Forum-lid
Beste mysterybiker,
als je bidons bedoelt voor kleine bidonhouder, dan heb ik er wel drie voor je, nieuwe dus. Ik heb er een aantal gekocht bij mijn Pina prince.
Ik weet niet meer wat ik voor betaald heb, maar is 5 euro per stuk redelijk? Zo ja als je ze wilt neem dan contact met me op dan kunnen we een afspraak maken.
groet wout
als je bidons bedoelt voor kleine bidonhouder, dan heb ik er wel drie voor je, nieuwe dus. Ik heb er een aantal gekocht bij mijn Pina prince.
Ik weet niet meer wat ik voor betaald heb, maar is 5 euro per stuk redelijk? Zo ja als je ze wilt neem dan contact met me op dan kunnen we een afspraak maken.
groet wout
-
- Forum-lid
Spam verwijderd
- daniel1975
- Forum-lid HC
3x hetzelfde bericht..... blijkbaar heeeeeel belangrijk
Less is bore
-
- Forum-lid
Feit blijft dat het een schitterende pinarello show is.
Ben er vorig jaar zelf geweest en was zeer de moeite waard, alle mogelijke pinarello's waren er toen, en je kon ze gewoon aanraken, iets wat je op bike motion niet kan. (daar hangen ze hoog en niet in alle kleuren en modellen). Heb mijn ogen uitgekenen bij zoveel schoons
Ga er dit jaar zeker weer heen, alvast een beetje lekkerbekken en het was vorig jaar ook nog eens keigezellig
Ben er vorig jaar zelf geweest en was zeer de moeite waard, alle mogelijke pinarello's waren er toen, en je kon ze gewoon aanraken, iets wat je op bike motion niet kan. (daar hangen ze hoog en niet in alle kleuren en modellen). Heb mijn ogen uitgekenen bij zoveel schoons
Ga er dit jaar zeker weer heen, alvast een beetje lekkerbekken en het was vorig jaar ook nog eens keigezellig
Jammer dat Renesse zo'n godsgruwelijk eind uit elke richting ligt, zou namelijk bijna warm lopen van dit oprechte enthousiasme.pinagekkie schreef:Feit blijft dat het een schitterende pinarello show is.