Net een duik gemaakt onder het ijs! Gisteren 2 uur op de tacx gezeten. Dankzij die B-film was het uit te houden, maar 20 graden en een zonnetje zie ik ook wel weer zitten! Zondag maar even een rondje op de mtb....steven250 schreef:Ik ga het zaterdag weer eens proberen, nog wel koud, maar hopelijk zijn de wegen vrij genoeg voor een duurtraining op de pekel-racerPieter_B schreef:De temperaturen gaan vanaf zondag as een pijl omhoog, de regenkans echter ook .
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
It's all about the bike!
- daniel1975
- Forum-lid HC
4uur duurtraining in de Overijsselse Wieden: winter heeft ook voordelen!
Less is bore
- fietser1972
- Forum-lid
Volgens buienradar is over een half uurtje de regen voorbij getrokken. Eindelijk na twee weken weer buiten fietsen!
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- fietser1972
- Forum-lid
Was lekker om weer buiten te fietsen. Fietspaden waren nog niet overal begaanbaar en ook nog buitje op mijn kop gekregen. Bij het uitbollen brak de zon door bij een strakblauwe hemel. Hopelijk de opmaat naar een mooi voorjaar.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lag hier nog veel te veel zooi op de weg om naar buiten te gaan.
Hopelijk volgend weekend weer lekker naar buiten!
Less is bore
Wat een verademing zeg, ik heb net lekker 75km's weggetrapt op dunne bandjes
De wegen waren hier prima te rijden en af en toe zelfs een laf zonnetje op het gezicht. Ik zeg laat het voorjaar maar komen!!
De wegen waren hier prima te rijden en af en toe zelfs een laf zonnetje op het gezicht. Ik zeg laat het voorjaar maar komen!!
Do not CROSS the road!
-
- Forum-lid
Hier in Groningen was het eigenlijk alleen in de stad hier en daar klunen. (De gemeente is dan ook vrijwel failliet, dus ik snap dat sneeuwschuiven geen prioriteit heeft. ) Verder goed te doen gelukkig, hoewel het wel een waterballet was af en toe.daniel1975 schreef:Lag hier nog veel te veel zooi op de weg om naar buiten te gaan.
Ik ga zelf de zon maar is opzoeken vandaag.
Met de ploeg naar allicante lekker in de zon trainen en niet aan kou of sneeuw denken.
Met de ploeg naar allicante lekker in de zon trainen en niet aan kou of sneeuw denken.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- daniel1975
- Forum-lid HC
Have fun. Ben helemaal niet jaloers hoor..........
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is nu echt aftellen tot die pestsneeuw en kou zich eens terugtrekt naar de Noordpool. Die global warming merk ik nog niet veel van
Less is bore