Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6040
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 23 sep 2013 10:31

lcsmt schreef:
festina schreef:Goede ervaring met Zorroi!
Heb zijn Mavic Open pro's overgenomen. Tot mijn grote verrassing kreeg ik er nog ene zgan casette bij en een setje conti 4 seasons. Dank daarvoor!
havana schreef:Goede ervaring met zorroi. Gratis zadelpen gekregen (alleen verzendkosten). Netjes verpakt en kreeg er en passant ook nog een paar gratis biba's bij. Top!
delsol schreef:+ voor Zorroi,netjes ingepakt en gratis ketting en kabels meegekregen.
Nighty schreef:Erg positieve ervaring met Zorroi!

Niet enkel een goede deal en communicatie, maar ook nog een leuke babbel+drankje plus wat extra spulletjes meegekregen.
Tot op heden heb ik nog niets overgenomen van zorroi, ik kan niet wachten tot hij iets aanbiedt wat ik nodig heb. :)
Als er ooit een verkiezing "de beste ervaring met ..." komt dan weet ik het wel. :D
En hij is ook oprecht aardig! :P Dus ik steun de verkiezing nu al!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
vrderuiter
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 jun 2013 10:49

Gebruikersavatar vrderuiter 23 sep 2013 16:13

Goeie ervaring met nelus. Snelle levering, heldere communicatie. Top!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...

tommeke15
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 aug 2011 23:03

tommeke15 23 sep 2013 17:21

Vorige week een jack gekocht van lupo, hij bleek bij mij in de stad te wonen en kon die avond meteen langskomen. Prima geregeld, jasje zit lekker!
Voorheen Tommeke14

marcelgtt
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 jul 2008 23:10

marcelgtt 23 sep 2013 20:45

Nog een positief bericht over lupo.

Afgelopen weekend een bril incl accessoires (had ik niet verwacht zo luxe :shock: ) mogen ontvangen super geregeld!!!
Gr Marcel

kloekloek
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2013 09:53

kloekloek 25 sep 2013 08:04

Lupo gaat goed, want hier nog een positieve reactie.

RoeskeP
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 apr 2013 08:25

RoeskeP 25 sep 2013 09:17

festina schreef:Goede ervaring met Zorroi!
Heb zijn Mavic Open pro's overgenomen. Tot mijn grote verrassing kreeg ik er nog ene zgan casette bij en een setje conti 4 seasons. Dank daarvoor!
havana schreef:Goede ervaring met zorroi. Gratis zadelpen gekregen (alleen verzendkosten). Netjes verpakt en kreeg er en passant ook nog een paar gratis biba's bij. Top!
delsol schreef:+ voor Zorroi,netjes ingepakt en gratis ketting en kabels meegekregen.
Nighty schreef:Erg positieve ervaring met Zorroi!

Niet enkel een goede deal en communicatie, maar ook nog een leuke babbel+drankje plus wat extra spulletjes meegekregen.
Hoewel het al even geleden is dat ik iets van Zorroi heb overgenomen, toch nog even een bericht.

Ik heb zijn FFWD wielen overgenomen en kan niets anders zeggen dan perfecte service en fijne communicatie. Ook ik kreeg er extra's bij in de vorm van binnenbanden met lang ventiel.

+1

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 01 okt 2013 22:43

Vandaag een setje rode Shimano schoenplaatjes van t-kops binnengekregen. Maar tien euro inclusief verzenden en ze waren gewoon nieuw.

Netjes,goed en op tijd verzonden.

Thunderbolt
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2013 23:32

Thunderbolt 02 okt 2013 20:02

Goede ervaring met Nicosch. Zadelpendrager met aangelaste zadelpen gekocht. Deze was netjes ingepakt en vlot verzonden.
Voorheen B.M.Willem, maar kan daarop niet meer inloggen.

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 06 okt 2013 13:50

Ik heb een zeer positieve ervaring met dirtyharry13. Ik was op zoek naar een frame voor een ATB/ strandfiets zie http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=57088 na wat heen en weer gemail, ben ik vandaag even langs gegaan. En heb ik het frame met wat extra onderdelen (voor deri, zadelpen, klem, stuurpen en stukjes balhoofd) voor een heeeeel mooi prijsje kunnen kopen. Ik ben erg blij :)
:winkthumb:

Gebruikersavatar
olafdj
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 11 aug 2006 22:28
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar olafdj 06 okt 2013 14:00

Zeer slechte ervaring met Harmen Bekker via GJvdW. GJvdW (naar zijn zeggen zijn broer?) heeft deze op dit forum geplaatst.

Harmen Bekker (uit Groningen) verkocht me in februari / maart een shimano c50 wielset, en omschreef de staat daarvan als "zeer goed" zowel in zijn verkooptopic als op marktplaats. Nog net een servicebeurt gehad en niet meer dan 2000 km mee gereden.

De wielset dat ik ontving had niet alleen een sterk ingesleten remrand, maar de carbonlaag had losgelaten van de aluremrand.

Laten controleren bij de wielbouwer Wheeltec. Die aangaf dat je de wielset wel weg kan gooien aangezien rijden hiermee gevaarlijk is en de reparatiekosten de kosten van een nieuw wiel zouden overstijgen. Kon dus helemaal niets met deze wielset.

Na dit hem per sms gemeld te hebben en ook foto's gemaild, allereerst een reactie "daar snap ik niets van, daar gaan we mee bezig" en daarna heeft hij nooit meer iets van zich laten horen, ook niet na herhaaldelijke berichtjes en telefoontjes. en natuurlijk ook geen GJvdW.

Ik begrijp dat GJvdW hier weinig mee van doen heeft, maar waarom dan toch adverteren onder je naam als dit iemand anders toebehoort. Nu heb ik juist omdat dit op dit forum geplaatst was, gereageerd.

Helaas € 525 door mijn neus geboord!!!
en bedankt Harmen Bekker uit Groningen.

Olaf
Soms moet je eerst de wind van voren krijgen voordat je de wind in de rug hebt.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16446
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 06 okt 2013 16:15

OPGELET.
Even totaal anders: Opgelicht op het internet.
Op 2e hands.be staat een bundel "Garmin 800" voor 220 Euro.
Met als uitleg, als geschenk gekregen en ben geen fietser.

Deze advertentie had ik eergisteren ook, al op marktplaats.nl tegengekomen. Maar een dag later was deze al verdwenen. Ik dacht dat ik pech had en te laat was.

Verkoper
Dietwin blesgraaf
Brandstraat 40
3720 kortessem

IBAN:NL29ABNA0514064439 ten name van C.BLESGRAAF
BIC:ABNANL2A

Als ik dit rekeningnummer even intikte in Google kwam ik op de volgende pagina

http://www.opgeletopinternet.be/index.php?topic=804.0

Ik was dus niet te laat maar juist op tijd.

Mogelijk moet dit in een ander topic geplaatst worden maar hoe meer mensen het weten hoe beter zeker.
I know myself like no one else
Nothing to defend

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 06 okt 2013 16:38

Die staat er al heel vaak op, maar ik voelde al nattigheid. Dus eerst onderhandeld, en daarna gezegd dat ik toevallig voor mn werk in de buurt was. Met de vraag of ik m op kon halen. Meteen niets van gehoord.

Plaats reactie