Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
[quote="Scepticus"]http://link.marktplaats.nl/203341496
Nog zo'n Cervelo scam[/quote]
Daar had ik voor de grap op gereageerd, en natuurlijk moest ik het geld sturen en daarna kreeg ik de fiets! Ik vroeg of ik de fiets eerst mocht zien en daarna geen reactie meer gehad:d. Heb al melding gedaan bij mp.
Nog zo'n Cervelo scam[/quote]
Daar had ik voor de grap op gereageerd, en natuurlijk moest ik het geld sturen en daarna kreeg ik de fiets! Ik vroeg of ik de fiets eerst mocht zien en daarna geen reactie meer gehad:d. Heb al melding gedaan bij mp.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik denk dat ze gewoon geen fietsen hebben. Ze adverteren met foto's die ze van internet plukken (zo lijkt het 'echt'). Je moet geld sturen en dan zenden zij de fiets op (zogezegd). Er ontbreekt ook telkens adres en telefoonnummer.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
De beste van het beste componenten, totaal in een fiets weegt 15,8 kilo
Dit staat er letterlijk in de advertentie. Er zal wel Lb bedoeld zijn maar dat is een ander verhaal.
Dit staat er letterlijk in de advertentie. Er zal wel Lb bedoeld zijn maar dat is een ander verhaal.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Dit is een heel bekend oplichterszaakje. Ik heb ook voor de grap gereageerd. Altijd is diegene niet in de buurt vd fiets. Nooit kan je de fiets dus ergens zien. Ook niet als je "toevallig " in dat land zegt te zijn , en altijd moet je eerst geld overmaken en dan zal de fiets zo genaamd verstuurd worden. Soms staat de fiets zelfs al klaar om verscheept te worden.
Als je mazzel hebt kan je het geld deponeren bij een bank ( nep en van die lui zelf) en als de fiets er is, dan kan je het vrij geven.
Maar inderdaad, iedere normale fietser, die een beetje op de hoogte is weet dat het niet klopt.
Als je mazzel hebt kan je het geld deponeren bij een bank ( nep en van die lui zelf) en als de fiets er is, dan kan je het vrij geven.
Maar inderdaad, iedere normale fietser, die een beetje op de hoogte is weet dat het niet klopt.
- christoffel
- Forum-lid
Ja, maar volgens mij Shimano 600 AE onderdelen. Die worden redelijk gezocht. Vooral die remmen waarbij een stalen plaatje de boel boven het scharnierpunt uit elkaar duwt en daardoor onder het scharnierpunt de blokken tegen de velg komen. Remmen beroert en zwaar, maar zien er best mooi uit.
Gang is alles...
[quote="de zwarten"]Ik denk dat ze gewoon geen fietsen hebben. Ze adverteren met foto's die ze van internet plukken (zo lijkt het 'echt'). [/quote]
En het zijn ook nooit echte verhaaltjes, alleen (soms gebabelfishte) speclists.
En het zijn ook nooit echte verhaaltjes, alleen (soms gebabelfishte) speclists.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"