Cyclocross fietsen
Na m'n oude crosser verkocht te hebben een nieuwe frameset besteld. Van de week opgehaald en opgebouwd met onderdelen die ik nog had liggen, met onderstaande als resultaat.
Ik heb bewust voor deze kleuren gekozen, staat mooi in contrast met m'n matzwarte Venge.
Ik heb bewust voor deze kleuren gekozen, staat mooi in contrast met m'n matzwarte Venge.
Racing Zero en Red 'hebben liggen' Mooie fiets geworden, frisse kleurencombi.
-
- Forum-lid
Heel aparte fiets. Inderdaad een lekker fris design in deze kleurstelling. Standaard bij Specialized? In de Roadbike van deze maand staat een test van 10 crossers waar de specialized redelijk goed uit de bus komt. Veel mooie km's gewenst.
Zijn er nog mensen die crossen met eggbeaters als pedalen? Vroeg me af of dat nou lekkerder werkt dan spd pedalen van shimano. Moet zeggen dat ik met laatst genoemde weinig problemen heb, maar die eggbeaters zien er wel vet uit én het design lijkt me een tikkie beter ivm de modder.
Daarnaast vroeg ik me af wat jullie gebruiken voor het smeren van de ketting. Op mijn wegfiets gebruik ik wax voor de ketting, bevalt erg goed. Maar vraag me af of dat icm modder ook zo goed werkt.
Daarnaast vroeg ik me af wat jullie gebruiken voor het smeren van de ketting. Op mijn wegfiets gebruik ik wax voor de ketting, bevalt erg goed. Maar vraag me af of dat icm modder ook zo goed werkt.
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red
[quote="joseph"]Zijn er nog mensen die crossen met eggbeaters als pedalen? Vroeg me af of dat nou lekkerder werkt dan spd pedalen van shimano. Moet zeggen dat ik met laatst genoemde weinig problemen heb, maar die eggbeaters zien er wel vet uit én het design lijkt me een tikkie beter ivm de modder.
ik rij met CB Candy's perfect!!!
dus de eggbeaters zullen het ook wel goed doen in de modder.
ik rij met CB Candy's perfect!!!
dus de eggbeaters zullen het ook wel goed doen in de modder.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En niet te hard in je stuur knijpen.