Pagina 43 van 52

Geplaatst: 12 apr 2010 20:10
door stefan2512
voaske schreef:Gieteren naar Salden geweest voor een setje wielen, een vriend heeft zich er ook een fiets aangeschaft, vriendelijke service, meteen banden en cassete geheel gratis gemonteerd.


Hoe is de aanmeting van de fiets? Wordt je echt goed opgemeten?

Geplaatst: 12 apr 2010 20:16
door elboutero
Sten2 schreef:
Stinus schreef:
volges mij kan je beter bij Hopmans bestellen, die is wat groepen betreft stuk goedkoper, iets van 100 euro scheelt het....


Gewoon ff bellen naar hopmans, Voor 10 euro verzenden ze ook. vorige maand nog DA groep laten bezorgen. Hun prijzen zijn een telefoontje waard..


Dat wist ik niet dat Hopmans ook aan verzenden doet, moet ik even onthouden

Geplaatst: 14 apr 2010 01:33
door tosoni
Ik heb Salden vaker gebruikt voor het bestellen van onderdelen. Bijna altijd goed gegaan. Geen grote problemen gehad eigelijk.
1 keer een ultegra shifter set besteld. Bleek bij aankomt dat ze twee rechter shifters hadden geleverd. Dit maakt het schakelen er niet makkelijker op. Even bellen, retourformulier invullen en terug sturen, 2 dagen later had ik een linker en een rechter shifter. Bij deze bestelling had ik ook een KMC X10SL ketting besteld + een set KMC missinglinks. Bleek dat de kmc missinglink al inbegrepen was bij de ketting. Dus het extra setje ook terug gestuurd, deze is helaas op magische wijze verdwenen. Hierdoor ook geen restitutie. Dus dat is dan wel jammer.

Verder vorig jaar mijn frame er vandaan gehaald. Zelf al redelijk in gedachte welke maat ik moest hebben. Had al eerder een meting laten doen (niet bij Salden). Ik zat alleen een beetje tussen de M en de L in. Daar goed geholpen, meting gedaan (niet extreem uitgebreid) en uiteindelijk toch voor de M gekozen. Deze had ook mijn voorkeur. Ondanks dat het kneiters druk was nemen ze wel de tijd voor je. Hoe het met onderhoud en montage is weet ik niet, dat doe ik meestal zelf. Amsterdam - Limbricht is ook niet echt afstand voor een beurtje.

Ciao!

Geplaatst: 14 apr 2010 18:17
door otje2
Laatst geinformeerd naar een fietsje voor mijn meisje. Kreeg binnen 2 dagen reactie met de 'bermuda' prijzen van scott/bianchi modellen + voorraad.

Netjes.

Geplaatst: 15 apr 2010 12:10
door mori
Wat problemen gehad met een wielsetje:
1e x werd deze zonder problemen omgeruild. 2e x werd mij een andere wielset aangeboden omdat Salden kon begrijpen dat ik in de wielset, die ik tot dan toe had gereden, geen vertrouwen meer had.
Tot op heden geen problemen met deze nieuwe wielset.

Vorige week een mail verstuurd voor onderdelen.
Krijg altijd binnen 1 dag reactie (wat bij veel andere FM's niet het geval is) zelfs 2x per dag na een wedervraag.

Onderdeel moest besteld worden waarna ik netjes een mail kreeg dat dit geleverd was.
Nog extra onderdelen apart laten leggen, welke ook netjes klaar lagen.

Eind conclusie:
Nooit problemen gehad met Salden en de service is wat mij betreft perfect.
Ik hou dan ook niet van winkels waar je 1 stap over de drempel zet en je dan meteen een verkoper in je nek hebt hijgen.
En ja, je moet af en toe even wachten voordat je geholpen wordt. Maar dan nemen ze (in mijn geval) altijd rustig de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Just my 2 cents!

Geplaatst: 15 apr 2010 12:50
door flores
In een andere winkel zou ik me er aan ergeren maar op de een of andere manier vind ik het bij Salden telkens weer heerlijk om er in die chaotische "beperkte ruimte" te shoppen. Het personeel laat je lekker je gang gaan en als je ze nodig hebt doen ze er alles aan om je te helpen. Over de dames en heren personeel wat mij betreft dan ook niks dan lof. Heb het een keer gewaagd om er op zaterdag binnen te stappen, dan wordt je geduld op de proef gesteld (eigen schuld dikke bult) maar zoals @Mori het zegt; ben je aan de beurt dan nemen ze ook de tijd voor je. Reacties op mail bij mij binnen een dag. Ik heb er geen fiets besteld en zal dat ook niet snel doen dus over die service kan ik niet oordelen.

Geplaatst: 16 apr 2010 00:01
door wiener
Salden kun je niet meer vergelijken met vroeger. Tegenwoordig hebben ze het aardig goed voor mekaar. En in elke winkel is er wel wat!

Geplaatst: 16 apr 2010 01:22
door nagtie
een paar kleinere dingen besteld.
Een paar vragen gesteld, steeds erg snel antwoord gekregen over internet.
2 bestellingen gedaan, van wat klein goed, ene dag besteld andere dag op de bus.

Geplaatst: 16 apr 2010 17:06
door fiets123
Wisselend, de ene keer goede service, goede levering, maar ook wel eens gehad dat een product pas over een paar maanden gevelerd zou kunnen worden. maar ik daarvan niet op de hoogte werd gebracht.

Geplaatst: 19 apr 2010 21:43
door zola1978
Otje 2 schreef:Laatst geinformeerd naar een fietsje voor mijn meisje. Kreeg binnen 2 dagen reactie met de 'bermuda' prijzen van scott/bianchi modellen + voorraad.

Netjes.

Dat gaan ze van Scott ook zeer opprijs stellen.

Hiep..hiep..hoeraaaaaa Salden!!

Geplaatst: 20 apr 2010 21:42
door robzie
Vandaag effe snel naar de locale fietsenboer om een Cateye Strada wireless te kopen, effe geen tijd om tot bij Salden te gaan.
Vraagt die lomperik toch effe € 11,50 MEER voor hetzelfde computertje dan Salden of de een of andere "grote" seller.
Voor mij geldt: "Leven en laten leven" iedereen mag iets verdienen, maar op een bedrag van nog geen € 50,00 20% meer willen verdienen, vind ik ronduit schofterig. Dit praat je niet meer goed met de kreet "Service".........
Hiep..hiep..hoeraaaaaa Salden!!

Geplaatst: 20 apr 2010 21:48
door hetfietsertje
Het zou ook zomaar eens kunnen dat ome Math een veel lagere inkoopprijs betaalt dan je LBS. Ongetwijfeld neemt hij (Salden) genoegen met een lagere marge, maar ik betwijfel dat je LBS gewoon €11.50 meer verdient op een tellertje van €50.-
Enige nuance is op zijn plaats :-)