Mijn fiets en resultaten
Quoten: Origineel geplaatst door Daf treks op 18 Maart 2007
Hoi Bo,Ziet er goed uit vraagje: wat voor bandjes heb je om die Zipps liggen(die met lichtbruine zijkanten)?
Ik denk Veloflex
Hoi Bo,Ziet er goed uit vraagje: wat voor bandjes heb je om die Zipps liggen(die met lichtbruine zijkanten)?
Ik denk Veloflex
-
- Forum-lid
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 10 aug 2005 00:47
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 18 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Daf treks op 18 Maart 2007
Hoi Bo,Ziet er goed uit vraagje: wat voor bandjes heb je om die Zipps liggen(die met lichtbruine zijkanten)?
Ik denk Veloflex
Hallo,
Ja het zijn inderdaad Veloflexen, meerbepaald de Records. Om op de vraag van Casran te beantwoorden: de 404's zijn voor bandjes omdat ik die in der tijd goedkoop kon opkopen, ze worden misschien na een verloop van tijd nog vervangen door een tubeversie...
Quoten: Origineel geplaatst door Daf treks op 18 Maart 2007
Hoi Bo,Ziet er goed uit vraagje: wat voor bandjes heb je om die Zipps liggen(die met lichtbruine zijkanten)?
Ik denk Veloflex
Hallo,
Ja het zijn inderdaad Veloflexen, meerbepaald de Records. Om op de vraag van Casran te beantwoorden: de 404's zijn voor bandjes omdat ik die in der tijd goedkoop kon opkopen, ze worden misschien na een verloop van tijd nog vervangen door een tubeversie...
Netjes Bo! Ik zou het persoonlijk nog iets soberder hebben gehouden, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Krijgen we nog een foto waar je fiets aan de weegschaal hangt? Ik ben namelijk wel erg benieuwd naar het gewicht.
ff off-topic: heb je het bewuste pakketje al op de bus gedaan? Ik heb namelijk nog niets ontvangen!
ff off-topic: heb je het bewuste pakketje al op de bus gedaan? Ik heb namelijk nog niets ontvangen!
Waarom heb je het Sram crankstel niet genomen? Dat vind ik immers heel mooi, daar waar dit Dura-Ace trapstel toch wat misstaat op deze fiets.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 18 Maart 2007
Omdat Bo niet meer met carbon crankstellen willen rijden nadat z'n FSA crankstellen kapot bleven gaan.
en dan is het DA trapstel wel een zeer goede keuze .Het sram trapstel is overigens gewoon van Truvativ.
Omdat Bo niet meer met carbon crankstellen willen rijden nadat z'n FSA crankstellen kapot bleven gaan.
en dan is het DA trapstel wel een zeer goede keuze .Het sram trapstel is overigens gewoon van Truvativ.
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 18 Maart 2007
en dan is het DA trapstel wel een zeer goede keuze .Het sram trapstel is overigens gewoon van Truvativ.
Ja uiteraard, Truvativ = Sram. Maar best een mooi trapstel, net als de PowerGlide tandbladen die erbij horen; misschien wel het mooiste aan de hele Sram groep.
en dan is het DA trapstel wel een zeer goede keuze .Het sram trapstel is overigens gewoon van Truvativ.
Ja uiteraard, Truvativ = Sram. Maar best een mooi trapstel, net als de PowerGlide tandbladen die erbij horen; misschien wel het mooiste aan de hele Sram groep.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Andere bidonhouders en een FORCE trapstel zou het geheel wel afmaken. Het DA trapstel mag dan goed zijn, het ziet eruit alsof je bij de zaagafdeling van de GAMMA staat
-
- Forum-lid
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 10 aug 2005 00:47
Hallo,
@WOuter: huh is het nog niet aangekomen?? Dan zal ik morgen eens langsgaan op het postkantoor en dan laat ik je nog iets weten!
Het crank is een echt struikelblok geweest. Zoals Am-classicfan al zei, zijn carbon cranks niet meteen mijn beste vrienden. Een FSA K-Force, FSA Superlight en een Time ASX Titan hebben het al alledrie begeven zonder er speciale dingen mee gedaan te hebben en dat vond ik toch wel wat veel van het goede... Ik ging dus op zoek naar een alu crank en ben bij een Dura Ace uitgekomen, niet het mooiste maar wel (ook niet altijd) betrouwbaar.... Het crankstel van Sram ziet er erg mooi uit maar dan zitten we weer bij een carbon model....
@WOuter: huh is het nog niet aangekomen?? Dan zal ik morgen eens langsgaan op het postkantoor en dan laat ik je nog iets weten!
Het crank is een echt struikelblok geweest. Zoals Am-classicfan al zei, zijn carbon cranks niet meteen mijn beste vrienden. Een FSA K-Force, FSA Superlight en een Time ASX Titan hebben het al alledrie begeven zonder er speciale dingen mee gedaan te hebben en dat vond ik toch wel wat veel van het goede... Ik ging dus op zoek naar een alu crank en ben bij een Dura Ace uitgekomen, niet het mooiste maar wel (ook niet altijd) betrouwbaar.... Het crankstel van Sram ziet er erg mooi uit maar dan zitten we weer bij een carbon model....
beste bo ik heb de sram force groep on zijn geheel en ben het helemaal met je eens over het schakel gedrag en de remgrepen liggen inderdaad heerlijk in de hand.
het crankstel ziet en voel heel degelijk en ik geloof dat ze ook een versie (of alle versie) met een aluminium kern erin misschien is dit wat voor je qwa breek gevaar.
voor de rest een mooie fiets ondanks de soms wat negatieve resenties en de hoge prijs van time.
succes dit seizoen weer.
gr mart
het crankstel ziet en voel heel degelijk en ik geloof dat ze ook een versie (of alle versie) met een aluminium kern erin misschien is dit wat voor je qwa breek gevaar.
voor de rest een mooie fiets ondanks de soms wat negatieve resenties en de hoge prijs van time.
succes dit seizoen weer.
gr mart
-
- Forum-lid
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 10 aug 2005 00:47
Hallo iedereen,
Ik had jullie al heel lang foto's beloofd van mijn TT monster maar dat was er de laatste tijd nog niet van gekomen. Deze avond heb ik dan toch nog wat tijd gevonden om enkele plaatjes te schieten. Hij is nog lang niet af, qua materiaalkeuze dan, maar het is een begin.
http://img112.imageshack.us/img112/6391/1000442dr5.jpg
Het viel mij al onmiddelijk op dat een paar Zipp 808's hier niet in zouden misstaan. Hier duiken dan de gouden zijplaatjes op van mijn Crankbrothers Quatro 4Ti's op, op de tt fiets staan dus mijn oude pedalen van vorig jaar maar dan met de zijplaatjes van mijn nieuwe pedalen.
http://img258.imageshack.us/img258/8997/1000447gz0.jpg
Ik heb alles nog wel maar in een voorlopige positie staan, de fiets moet nog volledig naar mijn lichaam gezet worden zodat ik in staat ben om onder de wind door te rijden. Het afstellen zal één van de komende weken gebeuren wanneer we de tijd vinden!
http://img467.imageshack.us/img467/8364/1000448wy0.jpg
Voor de rest is de fiets uitgerust met een Ultegra crank dat hier nog in de schuif lag, Sram Force voorderailleur en Campa achterderailleur. De shifters zijn van Campa en de remgrepen van Bontrager. Op de ene testrit die ik er al mee gemaakt heb kon ik wel zeer tevreden zijn over de Tektro carbonlook remmen, ze hebben een goede remkracht, ze kosten niet veel en ze passen beter bij mijn fiets dan bijvoorbeeld Dura Ace remmen.
Laat de suggesties maar komen!
Ik had jullie al heel lang foto's beloofd van mijn TT monster maar dat was er de laatste tijd nog niet van gekomen. Deze avond heb ik dan toch nog wat tijd gevonden om enkele plaatjes te schieten. Hij is nog lang niet af, qua materiaalkeuze dan, maar het is een begin.
http://img112.imageshack.us/img112/6391/1000442dr5.jpg
Het viel mij al onmiddelijk op dat een paar Zipp 808's hier niet in zouden misstaan. Hier duiken dan de gouden zijplaatjes op van mijn Crankbrothers Quatro 4Ti's op, op de tt fiets staan dus mijn oude pedalen van vorig jaar maar dan met de zijplaatjes van mijn nieuwe pedalen.
http://img258.imageshack.us/img258/8997/1000447gz0.jpg
Ik heb alles nog wel maar in een voorlopige positie staan, de fiets moet nog volledig naar mijn lichaam gezet worden zodat ik in staat ben om onder de wind door te rijden. Het afstellen zal één van de komende weken gebeuren wanneer we de tijd vinden!
http://img467.imageshack.us/img467/8364/1000448wy0.jpg
Voor de rest is de fiets uitgerust met een Ultegra crank dat hier nog in de schuif lag, Sram Force voorderailleur en Campa achterderailleur. De shifters zijn van Campa en de remgrepen van Bontrager. Op de ene testrit die ik er al mee gemaakt heb kon ik wel zeer tevreden zijn over de Tektro carbonlook remmen, ze hebben een goede remkracht, ze kosten niet veel en ze passen beter bij mijn fiets dan bijvoorbeeld Dura Ace remmen.
Laat de suggesties maar komen!
Dit lijkt wel een multiculturle samenlevening die tt-fiets van je.. Het is niet echt bepaald allemaal goedpassen bij elkaar vind ik. Sowiezo vind ik die kettingbladen op je wegfiets en je tt-fiets totaal niet mooi (mijn smaak), maar zal zeker lichter zijn?
En wat Casran al zei, en een aanvulling daarop: zulke mooie (en dure) onderdelen horen niet bepaald op zo'n frame.
Mijn bescheiden mening... Maar bij een TT gaat het om de aero, en niet om gewicht.
En wat Casran al zei, en een aanvulling daarop: zulke mooie (en dure) onderdelen horen niet bepaald op zo'n frame.
Mijn bescheiden mening... Maar bij een TT gaat het om de aero, en niet om gewicht.
Anti-Spacers!