Vandaag gefietst in 2011
[quote="Trudie"]@Timo 2.0
Als die foto's van vandaag zijn, wil ik wel eens weten waar je woont. Hier is het de hele dag al grijs met regen. De lampen in huis zijn niet uit geweest.[/quote]
Ik vermoed in de buurt van IJmuiden / Spaarnwoude.... Hier in Amsterdam was het begin van de middag ook droog.
Als die foto's van vandaag zijn, wil ik wel eens weten waar je woont. Hier is het de hele dag al grijs met regen. De lampen in huis zijn niet uit geweest.[/quote]
Ik vermoed in de buurt van IJmuiden / Spaarnwoude.... Hier in Amsterdam was het begin van de middag ook droog.
Precies, "op een grote paddenstoel" verraadt al aardig waar dit is. Deze foto's zijn allemaal tussen Amsterdam en Haarlem genomen. Zo droog was het niet eens maar zoals wel meer forumleden weten ben ik graag wat "creatief" met m'n foto's bezig
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ik heb vanmiddag 102 natte kilometers weggespeeld. Vergeleken met vorige week vond ik het wel bijna windstil.
Vanuit Hilversum langs de Loosdrechtse plassen en de Vecht richting Weesp. Daarna Abcoude om van daar uit de Waverdijk op te zoeken. Een extra lus over Vinkeveen naar Breukelen en Hollandse Rading bracht me uiteindelijk weer thuis.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVQHS84M.jpg]
Is een trainingsrondje dat ik dit seizoen heb ontwikkelt vanuit twee trainingsrondjes. Leuk om te rijden met rustige wegen en mooie omgeving. Heerlijk fietsweer. Net of je in een vlaamse voorjaarsklassieker zat. Was overigens op veel plaatsen erg glad door olie. Op één stuk zelfs over ruim 2km. Ging in een bocht één keer bijna onderuit maar ik glibberde er net doorheen.
Nu de wasmachine zand laten happen en effe wat lekkers.
Vanuit Hilversum langs de Loosdrechtse plassen en de Vecht richting Weesp. Daarna Abcoude om van daar uit de Waverdijk op te zoeken. Een extra lus over Vinkeveen naar Breukelen en Hollandse Rading bracht me uiteindelijk weer thuis.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVQHS84M.jpg]
Is een trainingsrondje dat ik dit seizoen heb ontwikkelt vanuit twee trainingsrondjes. Leuk om te rijden met rustige wegen en mooie omgeving. Heerlijk fietsweer. Net of je in een vlaamse voorjaarsklassieker zat. Was overigens op veel plaatsen erg glad door olie. Op één stuk zelfs over ruim 2km. Ging in een bocht één keer bijna onderuit maar ik glibberde er net doorheen.
Nu de wasmachine zand laten happen en effe wat lekkers.
Griendtsveen-America-Horst-Grubbenvorst-Venlo-Blerick-Hout-langs de Maas tot Kessel-Helden-Panningen-Beringe-Meijel-Neerkant-Liessel-Deurne.
Mottig weer bij vertrek, langs de Maas liet de zon zich zelfs zien.
Mottig weer bij vertrek, langs de Maas liet de zon zich zelfs zien.
Heb ook uiteindelijk toch nog 2 uur redelijk droog kunnen fietsen, alleen wat motregen.
Overigens ben ik zeer te spreken over de net gemonteerde Crud Roadracer 2 spatborden, houden mij en de fiets droger en goed schoon (ivm opspattend water/vuil)
Overigens ben ik zeer te spreken over de net gemonteerde Crud Roadracer 2 spatborden, houden mij en de fiets droger en goed schoon (ivm opspattend water/vuil)
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Trudie"]@Timo 2.0
Ja, standje hopeloos hier met het weer
Fietszin zit vandaag ook weer verder onder niveau. Gelukkig morgen beter weer.
Fietszin zit vandaag ook weer verder onder niveau. Gelukkig morgen beter weer.
Less is bore
Hier was het redelijk weer met zo nu en dan zelfs een voorzichtig zonnetje.
Tot ik vanmiddag op de fiets zat dan, toen begon het te gieten....
De wegen waren trouwens wel ver-schrik-ke-lijk smerig, ik leek wel een veldrijder zo zat ik onder de blubber
Tot ik vanmiddag op de fiets zat dan, toen begon het te gieten....
De wegen waren trouwens wel ver-schrik-ke-lijk smerig, ik leek wel een veldrijder zo zat ik onder de blubber
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Daniel1975"][quote="Trudie"]@Timo 2.0
Fietszin zit vandaag ook weer verder onder niveau. Gelukkig morgen beter weer.[/quote]
Inderdaad, ik verheug me al op morgen. Ik heb al een rondje in gedachten.Hopen dat het weer niet tegen valt.
Fietszin zit vandaag ook weer verder onder niveau. Gelukkig morgen beter weer.[/quote]
Inderdaad, ik verheug me al op morgen. Ik heb al een rondje in gedachten.Hopen dat het weer niet tegen valt.
Net terug van een rondje van 73 km vanuit Aalsmeer naar de kust en weer terug. Blij dat ik thuis ben, wat een kille boel. Gelukkig weer een glimlach op het gezicht door een paar korte broeken met daaronder rode blote benen...
Ik stap nu een - waarschijnlijk te heet - bad in.
Ik stap nu een - waarschijnlijk te heet - bad in.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Net eventjes een te kort rondje gedaan. Wegens een opgesteld limiet van m'n ouders..
Maximaal 2uur rijden..
Totaal zon 55km getrapt.
En nu: een heerlijk bord dampende zelfgemaakte groentensoep van Unox!
Maximaal 2uur rijden..
Totaal zon 55km getrapt.
En nu: een heerlijk bord dampende zelfgemaakte groentensoep van Unox!
Specialized Tarmac Elite Compact