Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

ultima
Forum-lid

ultima 30 mar 2007 19:32

Ik denk toch dat ik die witte koop.Want het glas heb ik altijd gehad en was ik tevreden over, en overdat inklappen heb ik eigelijk ook nooitproblemen mee gehad, ik kon wssnog een Pro uithalen dus dan heb ikbeide als alles goed verloopt

vonne
Forum-lid

vonne 31 mar 2007 00:51

k heb witte earsocks gekocht,
nu wil ik ze om mijn oakley doen maar gaat dit zeeeer moeilijk. Het lukt gewoon niet.
Iemand ideeen om dit wel soepel te laten verlopen?(heb ze via ostore gekocht)

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 mar 2007 01:10

@Ultima, volgens mij begrijp je nog niet helemaal wat de bedoeling van het bid-systeem van Ebay is. Het is namelijk zo gemaakt dat je gewoon moet invullen wat je maximaal wilt bieden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ultima
Forum-lid

ultima 31 mar 2007 01:32

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 30 Maart 2007

@Ultima, volgens mij begrijp je nog niet helemaal wat de bedoeling van het bid-systeem van Ebay is. Het is namelijk zo gemaakt dat je gewoon moet invullen wat je maximaal wilt bieden.

Bid-systeem niet nee, Bied-systeem wel.Ik weet als je 150 euro bied dat er maar +1staat als bod wat er stond, iedereen die +1bied blijf ik nog de hoogste bieder. Maar iktwijfel hard of ik er wel 150 neerzet, want mensengaan dan zolang +1 doen tot ze 151 hebben endan moet ik wel weer hoger gaan. Als ik dalijk nog 1uur te gaan heb, en ik sta nog steeds op 1, dan biedik 150 en dan denk ik niet dat iemand nog over mij heengaat waardoor ik win en het product koop

daveke
Forum-lid

daveke 31 mar 2007 02:33

Ik gebruik meestal een klein beetje zeep, werkt perfect
Science of Performance!

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 31 mar 2007 02:51

Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 30 Maart 2007

Bid-systeem niet nee, Bied-systeem wel.Ik weet als je 150 euro bied dat er maar +1staat als bod wat er stond, iedereen die +1bied blijf ik nog de hoogste bieder. Maar iktwijfel hard of ik er wel 150 neerzet, want mensengaan dan zolang +1 doen tot ze 151 hebben endan moet ik wel weer hoger gaan. Als ik dalijk nog 1uur te gaan heb, en ik sta nog steeds op 1, dan biedik 150 en dan denk ik niet dat iemand nog over mij heengaat waardoor ik win en het product koop

Ik gebruik altijd dezelfde taktiek (zoals waarschijnlijk vele anderen):
Is er nog niet geboden dan bied ik het minimale bod (om te voorkomen dat de verkoper de veiling terugtrekt.)
Dan bepaal ik wat ik maximaal wil geven:
Dit bedrag vul ik in 10 seconden voor einde veiling (ik doe dat met Auction Sentry automatisch) dan heeft niemand meer tijd om te gaan verhogen en kijken hoeveel ik heb geboden. En ik zelf kan ook niet meer onbezonnen toch meer gaan bieden dan ik eigenlijk van plan was.
Afbeelding

stefan
Forum-lid

stefan 31 mar 2007 13:56

Gister kon ik bij Daveke mijn nieuwe Oakley Five 3.0 Ducati ophalen die hij voor mij besteld heeft op Ebay. Binnen 2 weken was de bril bij hem aangekomen. Ik heb hem gekocht voor €66,- In Nederland kost deze bril €110,- en op Duitse sites heb ik deze bril zelfs gezien voor €130,- . Een groot verschil dus weer.
Het verschil met de gewone zit hem eigenlijk in het rode logo, er staat Ducati op de linkerlens en heeft Black Iridium lenzen. (normale Five 3.0 heeft Grey)

ultima
Forum-lid

ultima 31 mar 2007 15:55

Quoten: Origineel geplaatst door ericpeters op 31 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 30 Maart 2007

Ik gebruik altijd dezelfde taktiek (zoals waarschijnlijk vele anderen):
Is er nog niet geboden dan bied ik het minimale bod (om te voorkomen dat de verkoper de veiling terugtrekt.)
Dan bepaal ik wat ik maximaal wil geven:
Dit bedrag vul ik in 10 seconden voor einde veiling (ik doe dat met Auction Sentry automatisch) dan heeft niemand meer tijd om te gaan verhogen en kijken hoeveel ik heb geboden. En ik zelf kan ook niet meer onbezonnen toch meer gaan bieden dan ik eigenlijk van plan was.

Je zegt dat doe je automatisch, kun je me uitleggen hoe dat in werking gaat?Maar van ene kant heeft het ook nadelen, dalijk heeft iemand 150 geboden en ga jij (door dat programma) nóg hoger terwijl je dat misschien niet wil ofwat?Stefan, ERG mooie bril!

ultima
Forum-lid

ultima 01 apr 2007 21:17

NOG NIET GEWNNEN !!!!!!!!!  Bah Bah..
Iemand zeker weer met dat Automatisch gezeur, ik heb zeker 5 min refresh gedaan en telkens hoger bod toegevoegd om hem maar te krijgen, die gast zat misschien op de bahama's met een drankje en heeft 268 geboden  zo hoog wilde ik toch niet gaan, zeker geld teveel ofso

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 01 apr 2007 22:59

E 201 voor een M-Frame op eBay omfg
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

ultima
Forum-lid

ultima 01 apr 2007 23:31

Ik weet, dat had ik zoieso niet gedaan..Dan haal ik me bij Salden de FMJ Polisched Aluminiummet een Blue of Red iridium  ben ik nog niet helemaaluit,, en deze x gewoon een Pro.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 apr 2007 00:36

Dit heeft helemaal niets te maken met op het laatste moment bieden met een programma. Kijk zelf maar:

Bieder
Geboden bedrag
  Datum bod

color=#800080 reddragon1107( color=#0000ff 7 )
EUR 201,00
01-apr-07 18:59:31 CEST

color=#0000ff sierra_css( color=#0000ff 0 )
EUR 200,00
01-apr-07 18:59:51 CEST
Zijn bod was 20 seconde voordat jij €200 bood. Hij heeft dus gewoon een hoger maximum aangegeven dan jij, simply as easy. Daardoor is hij met 1 euro over jouw bod heen gegaan. Je moet gewoon bedenken hoeveel het je waard is en dat als maximum bod invullen. Tja en dan kan het je een keer gebeuren dat iemand anders hem wint voor 1 euro meer, maar je zal dan nooit weten hoeveel jij nog extra had moeten dokken, want dat is meestal heel wat meer dan die ene euro.
Ik snap overigens ook niet waarom je €200 voor die 2e hands Oakley uit zou geven als je een nieuwe voor zoveel minder kunt krijgen alleen is ie dan niet wit.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie