ISAAC
Hoe zit het met de Isaac Force, ik las dat de frames van voor 2009 onbetrouwbaar zijn en dit frame is naar mijn weten voor 2009. Is er dus een grote kans op een kapot frame binnen niet al te lange tijd? Ik lees namelijk dat ze vaak binnen 2-3 jaar kapot gaan maar heb nog niks gelezen van een kapotte force.
Ik heb hier een isaac meson 04-01-11 staan die ik graag wil verkopen, maar aangezien er geen isaac meson op marktplaats staat heb ik geen idee wat ik voor deze fiets kan gaan vragen.
Ik zou dan ook graag van jullie een richtprijs horen wat normaal is voor deze fiets.
specs:
De wielen blijven er niet in, de fiets gaat weg met splinternieuwe shimano R500 wielen en banden.
Er zit een Ultegra glossy gray dubbel groep op met FSA cranck.
De fiets vertoont hier en daar lichte gebruikersporen, maar is verder 100% en is zeker nooit mee gevallen.
Zit nieuwe BB30 lagers in, en de ketting en tandwielen zijn recent vervangen.
De ultegra groep is helemaal nieuw op de cranckstel na.
Ik zou dan ook graag van jullie een richtprijs horen wat normaal is voor deze fiets.
specs:
De wielen blijven er niet in, de fiets gaat weg met splinternieuwe shimano R500 wielen en banden.
Er zit een Ultegra glossy gray dubbel groep op met FSA cranck.
De fiets vertoont hier en daar lichte gebruikersporen, maar is verder 100% en is zeker nooit mee gevallen.
Zit nieuwe BB30 lagers in, en de ketting en tandwielen zijn recent vervangen.
De ultegra groep is helemaal nieuw op de cranckstel na.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die -25% heb je al te pakken als je de fiets de winkel uit rijdt.
Voor de waarde van de fiets is 't ook niet goed om die Shimano wielen erin te steken. Zo'n fiets verdient toch wel wat betere wielen. Ik snap dat je die Shimano's kwijt wilt en de mooie wielen zelf wilt houden, maar de balans is zo wel een beetje zoek.
Voor de waarde van de fiets is 't ook niet goed om die Shimano wielen erin te steken. Zo'n fiets verdient toch wel wat betere wielen. Ik snap dat je die Shimano's kwijt wilt en de mooie wielen zelf wilt houden, maar de balans is zo wel een beetje zoek.
Ik heb zelf dus een andere fiets gekocht (fondriest tf2) en die fiets heb ik besteld met de shimano wielen erin omdat ik het onzin vond om dure wielen te kopen omdat ik de cosmics elders 1 week eerder heb gekocht in een aanbieding.amclassic-fan schreef: Voor de waarde van de fiets is 't ook niet goed om die Shimano wielen erin te steken. Zo'n fiets verdient toch wel wat betere wielen. Ik snap dat je die Shimano's kwijt wilt en de mooie wielen zelf wilt houden, maar de balans is zo wel een beetje zoek.
Ik begrijp zelf ook dat de shimano wielen niet passen bij de isaac, maar dat kan de prijs ook ja drukken zodat de volgende eigenaar zelf wielen naar eigen keus kan aanschaffen.
Juist daarom vind ik het zo moeilijk om een goede vraagprijs te bedenken en aangezien je op dit forum verplicht bent een prijs erbij te vermelden wou ik graag horen wat jullie een redelijk verkoopprijs vinden.
De waarde wordt mede bepaald door vraag en aanbod; je fiets kan wel (beetje overdreven ) 5k waard zijn, het ervoor krijgen is een totaal ander verhaal. Als ik jou was zou ik de fiets op marktplaats aanbieden met de optie van een minimaal bod. Dit om onzinbiedingen te voorkomen. Indien er een bod komt waar je mee kan leven/tevreden mee kan zijn: verkopen.klaaz schreef:Juist daarom vind ik het zo moeilijk om een goede vraagprijs te bedenken en aangezien je op dit forum verplicht bent een prijs erbij te vermelden wou ik graag horen wat jullie een redelijk verkoopprijs vinden.
Addict R1