Colnago
Gister genomen bij het hotel waar Milram, CSC, Quick Step, Lampre en Predictor Lotto overnachten.
Dit is dus de fiets van Zabel. Maar dat mag wel duidelijk zijn.
Dit is dus de fiets van Zabel. Maar dat mag wel duidelijk zijn.
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door spietpiet op 22 April 2007
De fietscomputer halen die mannen wel van de fiets af maar de fiets netjes op slot zetten is waarschijnlijk teveel moeite.
Mag aannemen dat de fietsen niet onbewaakt stonden!!!
De fietscomputer halen die mannen wel van de fiets af maar de fiets netjes op slot zetten is waarschijnlijk teveel moeite.
Mag aannemen dat de fietsen niet onbewaakt stonden!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Op geen enkele fiets van Milram was idd een computertje geplaatst. De fietsen op slot zetten was niet echt nodig aangezien de fietsen langs de vrachtwagen stonden en er drie mechaniciens aanwezig waren. Eigenlijk moest ik achter het hek blijven waartegen de fietsen staan. Maar ze hadden er weinig moeite mee dat ik voor een foto even achter het hek ging. Het was ook niet erg druk meer om 19:00 uur. Ze wouden de fietsen net inladen.
Ik had net vantevoren nog een wedstrijd vlakbij gehad in Zutendaal. Ik was nog even bergop samen met Ben Berden gedemareerd maar op de klim kon ik niet meer doen dan volgen in zijn wiel. Uiteindelijk had ik zeker geen slechte wedstrijd gereden. Alleen 22ste van de 77 is natuurlijk niet echt geweldig.
Ik had net vantevoren nog een wedstrijd vlakbij gehad in Zutendaal. Ik was nog even bergop samen met Ben Berden gedemareerd maar op de klim kon ik niet meer doen dan volgen in zijn wiel. Uiteindelijk had ik zeker geen slechte wedstrijd gereden. Alleen 22ste van de 77 is natuurlijk niet echt geweldig.
ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar toen kreeg ik een nogal vaag antwoord. Met welke shimano afmontage is campagnolo mirage te vergelijken? de een zei tiagra en de ander weer 105 en nog een ander had het opeens over centaur, terwijl die toch mirage bedoelde. vandaar
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Jan-Ebele op 23 April 2007
ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar toen kreeg ik een nogal vaag antwoord. Met welke shimano afmontage is campagnolo mirage te vergelijken? de een zei tiagra en de ander weer 105 en nog een ander had het opeens over centaur, terwijl die toch mirage bedoelde. vandaar
Campa Shimano
1- Record Dure-Ace2- Chorus Ultegra3- Centaur 1054- Veloce Tiagra 5- Mirage Sora6- Xenon
Mirage is volgens mij het beste vergelijkbaar met de Tiagra groep van Shimano.
Campa Shimano
1- Record Dure-Ace2- Chorus Ultegra3- Centaur 1054- Veloce Tiagra 5- Mirage Sora6- Xenon
Mirage is volgens mij het beste vergelijkbaar met de Tiagra groep van Shimano.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik vind dat je gewoon shimano en campa niet kunt vergelijken met elkaar. het zijn altijd eindeloze discussies... er zullen mensen zijn die liever met xenon rijden dan met dura ace... onderling kan je vergelijken maar tss de twee merken niet. althans dat is mijn mening.
http://www.peloton-game.net" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
gratis online wielerspel in de aard van Hattrick: zeker eens proberen .
gratis online wielerspel in de aard van Hattrick: zeker eens proberen .
Ga naar http://img75.imageshack.us/ en via deze website kun je je foto uploaden en vervolgens toevoegen heb ik daarnet ook gedaan en werkt prima.