Wielerseizoen 2012
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Kroon kan wegkapitein spelen, dat hoef je Hoogerland niet te laten doen. Kroon heeft na de Tour niet meer veel laten zien, maar de prestaties van Hoogerland in Canada waren nu ook niet bepaald om naar huis te schrijven.
Langeveld heeft na de Eneco Tour niets meer gereden, die mist de topvorm een beetje.
Langeveld heeft na de Eneco Tour niets meer gereden, die mist de topvorm een beetje.
Bovendien heb je niks aan 4 kopmannen.
Je hebt met Terpstra, Gesink en Boom natuurlijk al drie echte klasbakken. Hoogerland liet in Canada niet echt zien dat hij een uitnodiging zou verdienen. Vind het wel mooi dat Ten Dam is geselecteerd, mooie bekroning op zijn topseizoen en in zijn eigen achtertuin. Kunnen we meteen op Strava zijn inspanningen bekijken.
-
- Forum-lid
Morgen doen er maar liefst 21 Nederlanders mee aan Parijs-Tours.
Ben ook benieuwd of onze zuiderbuur Greg van Avermaet nog iets in petto heeft!
21 Nederlanders? Mijn God, als geen één van die 21 Nederlanders weet te winnen bewijst dat natuurlijk eens te meer dat er iets grondig moet veranderen bij de raboploeg
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
timo2.0 schreef:21 Nederlanders? Mijn God, als geen één van die 21 Nederlanders weet te winnen bewijst dat natuurlijk eens te meer dat er iets grondig moet veranderen bij de raboploeg
Ander dopingbeleid
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Op cyclingnews.com tel ik maar 20 Nederlanders.... Trouwens 40 Belgen aan de start.walterg schreef:Morgen doen er maar liefst 21 Nederlanders mee aan Parijs-Tours.
Sky slechts met 5.