Naambezet schreef: Hoe ik al de problemen met mij Mio op heb gelost: Garmin 800 gekocht.
Ben je dan van de problemen af of krijg je er een heleboel bij?
Gezien de vele pagina's Garmin problemen, denk het laatste!
Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Naambezet schreef: Hoe ik al de problemen met mij Mio op heb gelost: Garmin 800 gekocht.
Dit heb ik ook voor met de gps van mijn moeder. Vrijdag naar Mio gebeld, na 15 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen die vertelde dat er net die dag een nieuwe versie van cycloagent was uitgekomen. Hij wist van dit probleem en dat zou met de nieuwe versie opgelost zijn, cycloagent opnieuw geïnstalleerd en verrassing ... no device found. Ik denk dat het dinsdag was dat ik ook al geprobeerd had om te bellen, telkens de droge melding dat je later maar moest terugbellen. Knappe service.Demax69 schreef:Heb sinds kort een cyclo 300. Ik heb cycloagent geinstalleerd. Als ik de mio aansluit op de pc
dan wordt deze via deze p.c. moeiteloos gevonden en ik kan op die manier ook gpx bestanden kopieeren naar de mio.
Maar als ik wil uitlezen via de cycloagent staat er steeds Er is geen apparaat verbonden
Dat gaat dus niet hé, laat je hier iets weten als je een oplossing gekregen hebt?Demax69 schreef:Heb inmiddels mail gehad van Mio. Klopt dat het inderdaad bij vele mensen voorkomt dat de computer de mio niet herkend. Vraag me alleen af hoe ik een software update kan installeren als de computer mijn mio niet kan vinden.
Even contact opnemen met Mio via Facebook! Had ik ook gedaan, kreeg toen een nieuwe sensor opgestuurd omdat de mijne het niet goed deedZeeuw54 schreef:Vandaag op mijn Mio 305 HC een software update gedaan naar versie 4.1.0. Bij herstart moest ik alles opnieuw ingeven. Dus profiel, taal, enz opnieuw ingesteld. Mio uitgezet. Toen ik mijn mio weer opstartte was alles weer weg en was de taal weer op engels gesprongen. Dit diverse malen geprobeerd, maar hij springt steeds terug mijn gegevens zijn telkens weg. Iemand een oplossing voor dit probleem of heeft hier iemand ook last van. Overigens werkt de nieuwe software in de vorm van cycloagent ook niet prettig in samenwerking met OSX yosemite op de apple.
Tevens ontdekte ik dat de bevestiging op de mio ook is afgebroken, hij is 6 maanden oud, dus waarschijnlijk nog garantie?
Al met al een *** dag vandaag.