Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
-
- Forum-lid
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
- Locatie: Amstelveen
[quote="chiapucci78"]Deden er eigenlijk (oud) profs mee gister ?
Zou het niet weten,ik heb er ook niet op gelet,was te druk met mezelf
Zou het niet weten,ik heb er ook niet op gelet,was te druk met mezelf
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
.....en dat met de laagste hartslag.Heppiebianchi schreef:Vanmorgen mee gedaan met het NK Zwift in categorie D,het ging rap maar ben tevreden met mijn uitslag.
Officiële uitslaglijst categorie D,plaats 28 .
http://www.zwiftpower.com/race.php?id=3822
Leuk toch voor een jong bejaard mannetje
Bikes&Coffee What else?
-
- Forum-lid
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
- Locatie: Amstelveen
Komt door mijn medicatie,spijtig genoeg.roboxl schreef:.....en dat met de laagste hartslag.Heppiebianchi schreef:Vanmorgen mee gedaan met het NK Zwift in categorie D,het ging rap maar ben tevreden met mijn uitslag.
Officiële uitslaglijst categorie D,plaats 28 .
http://www.zwiftpower.com/race.php?id=3822
Leuk toch voor een jong bejaard mannetje
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Bij de B categorie gaat het zo te zien vooral om deelnemers die op basis van prestaties uit het verleden bij de A's hadden moeten starten. Dat hebben ze niet gedaan en daarom worden ze nu in de uitslag van B naar A verplaatst.
-
- Forum-lid
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 01 mei 2015 09:29
- Locatie: Nijmegen
Het blijft ook (deels) je eigen verantwoordelijkheid. Zwift heeft hier natuurlijk al op ingespeeld door deze renners automatisch een categorie hoger te plaatsen.
Wellicht volgend jaar gewoon 1 groep met twee klassementen, mannen en vrouwen.
Parcours was ook redelijk vlak. Een lekkere klim in zo'n omloop zou welkom zijn.
Volgende keer rijd ik meer naar mn mogelijkheden in t begin en niet koste wat kost de groep proberen te volgen. Je blaast jezelf te gemakkelijk op.
Wellicht volgend jaar gewoon 1 groep met twee klassementen, mannen en vrouwen.
Parcours was ook redelijk vlak. Een lekkere klim in zo'n omloop zou welkom zijn.
Volgende keer rijd ik meer naar mn mogelijkheden in t begin en niet koste wat kost de groep proberen te volgen. Je blaast jezelf te gemakkelijk op.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
- Locatie: Amstelveen
Dat is wat ik heb gedaan,mijn eigen race gereden en mee rijden waar het ging.
Mijn doel was uitrijden en dan zien waar ik terecht kwam,nou dat is goed gelukt op pl 28 bij de Dtjes
Mijn doel was uitrijden en dan zien waar ik terecht kwam,nou dat is goed gelukt op pl 28 bij de Dtjes
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Om een zo goed mogelijke uitslag te rijden is er maar 1 optie, vol starten en in de draft proberen blijven. 5 minuten langer volhouden kan je gemakkelijk 30 seconden winst opleveren tov degenen die vroeger afhaken. En meestal valt het toch wat stil eens iedereen een beetje op zijn plaats zit.
Als je echt over de rooie gaat kan je je zelf serieus tegenkomen ja, maar eens je weet waar je mogelijkheden liggen is dat risico niet meer zo groot. Mijn beste 3 minuten power ligt rond de 300w, bij zo'n start probeer ik dan ook rond dat getal te blijven. Als ik 2 minuten aan 400w probeer te rijden gaat het niet goed komen
Voor de rest moet je races vooral rijden om jezelf te testen, want de uitslagen moet je toch met een korreltje zout nemen. Vandaag nog reed ik een race en iemand zat een seconde of 10 achter ons. Wij reden met 3 man aan zo'n 3.5w en hij ook, alleen piekte hij om de 20 seconden naar 7w/kg. Zo kwam hij ons dus ook voorbij, 300w en dan ging zijn mannetje rechtstaan naar 600w, en terug 300 en weer 600 ...
Als je echt over de rooie gaat kan je je zelf serieus tegenkomen ja, maar eens je weet waar je mogelijkheden liggen is dat risico niet meer zo groot. Mijn beste 3 minuten power ligt rond de 300w, bij zo'n start probeer ik dan ook rond dat getal te blijven. Als ik 2 minuten aan 400w probeer te rijden gaat het niet goed komen
Voor de rest moet je races vooral rijden om jezelf te testen, want de uitslagen moet je toch met een korreltje zout nemen. Vandaag nog reed ik een race en iemand zat een seconde of 10 achter ons. Wij reden met 3 man aan zo'n 3.5w en hij ook, alleen piekte hij om de 20 seconden naar 7w/kg. Zo kwam hij ons dus ook voorbij, 300w en dan ging zijn mannetje rechtstaan naar 600w, en terug 300 en weer 600 ...
-
- Forum-lid
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 01 mei 2015 09:29
- Locatie: Nijmegen
Duidelijk.
Eigenlijk zeg je > probeer 5 minuten het wattage vast te houden wat je hebt staan voor 3 minuten.
Mijn beste 3 minuten zitten op 250w en ik denk dat er nog rek in zit.
Aankomend weekend weer een race plannen en dan kijken hoe het gaat. Eerst weer wat duurtraining.
Eigenlijk zeg je > probeer 5 minuten het wattage vast te houden wat je hebt staan voor 3 minuten.
Mijn beste 3 minuten zitten op 250w en ik denk dat er nog rek in zit.
Aankomend weekend weer een race plannen en dan kijken hoe het gaat. Eerst weer wat duurtraining.
Ik snap het effe niet, waarom zou dat niet kunnen? Was het logootje dat hij aan een training bezig was, te zien?NoChain schreef:
Voor de rest moet je races vooral rijden om jezelf te testen, want de uitslagen moet je toch met een korreltje zout nemen. Vandaag nog reed ik een race en iemand zat een seconde of 10 achter ons. Wij reden met 3 man aan zo'n 3.5w en hij ook, alleen piekte hij om de 20 seconden naar 7w/kg. Zo kwam hij ons dus ook voorbij, 300w en dan ging zijn mannetje rechtstaan naar 600w, en terug 300 en weer 600 ...
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.