Gravel-racers
-
- Forum-lid
Blijft inderdaad erg mooi chique kleurtje, die Mango Point AR in gunmetal........en een heerlijk fietsje !
Nette opbouw ook en die TPR spyre remt super (ik had ze op vorige fiets, die is gestolen).
Ik rijd mijn Point AR ondermeer woonwerk over slecht asfalt en klinkers door de stad en het blijft gewoon een leuke speelse fiets om op te rijden.
Nette opbouw ook en die TPR spyre remt super (ik had ze op vorige fiets, die is gestolen).
Ik rijd mijn Point AR ondermeer woonwerk over slecht asfalt en klinkers door de stad en het blijft gewoon een leuke speelse fiets om op te rijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er zijn merken die dat uit markeringtechnisch oogpunt juist duidelijk zichtbaar maken.hayes schreef: Knap hoe de lasnaden weggewerkt zijn. Bij sommige merken kan ik me daar echt aan ergeren, zeker bij duurdere fietsen.
Stijfheid....blablabla.....beter dan ooit....blabla..... pure bullshit.
Less is bore
Na twee weken opbouwen, sleutelen en afstellen vandaag het eerste rondje gereden op mijn nieuwe gravelbike/cyclocrosser:
't is een Rose Pro DX Cross met SRAM Apex 1x hydraulic, DT Swiss R23 Spline wielen met thru-axles voor en achter en WTB Nano 40C banden.
Ik denk dat ik mij de komende maanden niet hoef te vervelen
't is een Rose Pro DX Cross met SRAM Apex 1x hydraulic, DT Swiss R23 Spline wielen met thru-axles voor en achter en WTB Nano 40C banden.
Ik denk dat ik mij de komende maanden niet hoef te vervelen
Sent from my Atari 2600 using Space Magic.
-
- Forum-lid
Mooie fiets,veel plezier er mee.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Mooie fiets!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zolang je niet door de blubber moet lopen of voet aan grond moet zetten maakt dat toch niet echt uit.swannie schreef:Ik zou er wel mtb pedalen opzetten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Thanks!
Klopt, maar ik had nog een heel aantal onderdelen liggen die ik op de fiets wilde zetten, dus ik heb het nodige overgezet de afgelopen wekenroboxl schreef:Opbouwen?GortDroog schreef:Na twee weken opbouwen, sleutelen en afstellen vandaag het eerste rondje gereden op mijn nieuwe gravelbike/cyclocrosser:
Rose levert toch geen losse frames.
Die zijn nog onderweg Dit was even een testritje met een paar oude racepedalen die ik nog had liggen.swannie schreef:Ik zou er wel mtb pedalen opzetten.
Sent from my Atari 2600 using Space Magic.