Tour 2017
Dat is het meest waarschijnlijke scenario inderdaad, maar hopelijk laten Aru, Bardet en co. dat niet zonder slag of stoot gebeuren.
Ik heb niks tegen Froome, maar overheersing door 1 ploeg werkt vervelend op het koersverloop.
Ik heb niks tegen Froome, maar overheersing door 1 ploeg werkt vervelend op het koersverloop.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Nieuwe volgauto Movistar

-
- Forum-lid
Froome is niet de beste renner maar heeft wel de sterkste ploeg. Ik hoop dat Contador nog een rit gaat winnen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Was het beter geweest om een finish bovenop de Mur de Péguere te leggen?? Denk het niet, Door de vrij flauwe afdaling (qua moelijkheids- en steiltegraad) wilde men niet 100% geven op de klim (ik denk 98.47% maximaal), omdat er nog zo'n stuk volgde. Voor mij prima.
Pracht etappe, ook lang leve Contador. Hoop dat hij kan herstellen en in de Alpen gewoon 1x kan winnen, ook al zakt hij verder naar 15 in het klassement. Gewoon de beste ronderenner van pakweg '05 tot '15....
En Barguil: verdiend. Ik heb een aangeboren aversie tegen Fransen, maar ik mag hem wel. Koerst aanvallend, durft te proberen en te mislukken. En houdt zijn tong binnenboord!!
Pracht etappe, ook lang leve Contador. Hoop dat hij kan herstellen en in de Alpen gewoon 1x kan winnen, ook al zakt hij verder naar 15 in het klassement. Gewoon de beste ronderenner van pakweg '05 tot '15....
En Barguil: verdiend. Ik heb een aangeboren aversie tegen Fransen, maar ik mag hem wel. Koerst aanvallend, durft te proberen en te mislukken. En houdt zijn tong binnenboord!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1 voor B&B
Klaar met de Voeckler-fransen.
Klaar met de Voeckler-fransen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Als Sky nu twee paarden heeft om op te wedden, zou dat dan niet ten koste gaan van het homogene blok (dat niet meer goed weet voor wie ze nu moeten rijden), of is dat maar wishful thinking?
Want voor Aru was het best lullig hoe zijn ploegmaats schitterden door afwezigheid...
Want voor Aru was het best lullig hoe zijn ploegmaats schitterden door afwezigheid...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Als je de verwachte tijdwinst in de tijdrit meetelt staat Froome nog ruimschoots op pole position. Juist omdat Landa nu ook heel goed staat in het klassement hoeft Froome niet meer op elke aanval te reageren. Sky staat er na gisteren gewoon beter voor dan eergisteren en dat geldt dus ook voor Froome.
Ik snap de hosanna-stemming over het resultaat van gisteren dan ook niet helemaal. Oké, een leuke overwinning van Barguil op 14 juli maar verder: een ereplaats voor AC (vooral de meest verdachte en veroordeelde ronderenner die nog actief is!), hij en de cavia komen terug in te top 10 maar komen nauwelijks dichterbij het geel en Sky doet goede zaken.
Ik snap de hosanna-stemming over het resultaat van gisteren dan ook niet helemaal. Oké, een leuke overwinning van Barguil op 14 juli maar verder: een ereplaats voor AC (vooral de meest verdachte en veroordeelde ronderenner die nog actief is!), hij en de cavia komen terug in te top 10 maar komen nauwelijks dichterbij het geel en Sky doet goede zaken.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Meest verdachte renner is toch echt Froome op dit moment!! AC is gepakt, en sindsdien niet echt meer op niveau gekomen (schoon??). De schimmigheid rond Sky is momenteel vele malen meer verdacht.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Of het wordt een koningsdrama binnen Sky en dat past dan ook wel weer bij de tour.Ernie C. schreef: ↑15 jul 2017 08:06 Als je de verwachte tijdwinst in de tijdrit meetelt staat Froome nog ruimschoots op pole position. Juist omdat Landa nu ook heel goed staat in het klassement hoeft Froome niet meer op elke aanval te reageren. Sky staat er na gisteren gewoon beter voor dan eergisteren en dat geldt dus ook voor Froome.
Abide.