Havana's nieuwe frame
OT: Doet mijn bejaarde Peugeot het met 1:16,5 met indirecte inspuiting en 332000 km het toch behoorlijk goed (na de koop zelf getuned naar 110 pk, voor mij zeer voldoende)havana schreef:Valt mee hoor, dit is een D3 met chip en DPF delete, 1:16 is zonder meer mogelijk. Met mijn Skoda haalde ik dat maar met moeite.
.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
@Ernie C
Het filter is alleen doorgeprikt, de behuizing zit er gewoon nog. Dat is dus niet te zien bij APK.
Het filter is alleen doorgeprikt, de behuizing zit er gewoon nog. Dat is dus niet te zien bij APK.
Gewicht valt mij ook enorm mee. Dit is ook nog inclusief K-Edge, snelheidssensor en bel.
-
- Forum-lid
Mooi eindresultaat.
De blauwe kleur komt er mooi uit.
De blauwe kleur komt er mooi uit.
Wat! Kopiëren die gemene Chinezen nu ook de ronde vormen van merk wielen?xytras schreef:De bora's lijken nu goedkope Chinese namaak Jammer!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Zijn dan meteen de enige Chinese namaak met G3 spaakpatroon en carbon naven. En ze wegen ook nog eens 100 gram minder dan de Chinese kopieën
Echt prachtig geworden. Unieke fiets, kloppend spuitschema, alles in verhouding en ik vind de wielen in tegenstelling tot de meeste hier juist prachtig!
Hou 'm heel.
Hou 'm heel.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
???havana schreef:Zijn dan meteen de enige Chinese namaak met G3 spaakpatroon en carbon naven. En ze wegen ook nog eens 100 gram minder dan de Chinese kopieën
http://bit.ly/2l8OofR
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless